|
0
Váš nákupný košík je prázdny
Ak máte účet prihláste sa.
Prihlásiť
Hľadaj
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  ÚVODNÁ STRÁNKA>>  >>  Často kladené otázky

Často kladené otázky

Pridané : 27.08.2012 14:43

Pre zobrazenie odpovede kliknite prosím na nižšie uvedený dotaz.

1/ Potrebujem k lístkom aj doklad o zaplatení, viete mi ho vystaviť?

2/ Ako si vytlačíme HomeTicket?

3/ Uhradili sme si vstupenky cez internet, ale stále ich máme v časti "Môj Ticketportal" ako nezaplatené?

4/ Čo znamená, keď sa na stránke zobrazuje ``Dočasne sa nepredáva``?

5/ Zabudol som svoje prihlasovacie údaje a keď sa registrujem nanovo, tak mám oznam , že mailová adresa už bola použitá. Viete mi pomôcť?

6/ Rezervovali sme si (alebo zakúpili) vstupenky na predstavenie , kde si ich môžeme vyzdvihnúť?

7/ Je možné si vstupenky na slovenské predstavenie zakúpiť alebo vyzdvihnúť aj v ČR?

8/ Máme záujem o lístky na predstavenie, ktoré sa koná v O2 Aréne v Prahe, kde si ich môžeme zakúpiť?

9/ Kúpila som si vstupenky na predstavenie, ale už o vstupenky nemám záujem (napr. z osobných dôvodov). Kde a ako ich môžem vrátiť?

10/ Prečo za zrušené alebo zmenené predstavenie nemôžem vrátiť vstupenky na hociktorom predajnom mieste, veď je to všetko Ticketportal a ste prepojení?

11/ Chcem si uplatniť zľavu na predstavenie, ale cez internet sa mi to nedá?

12/ Chcem si vyzdvihnúť už zaplatené vstupenky, ale nemám overovací kód, čo mám robiť?

13/ Platnosť rezervácie mám do 01.01.2012 23:59:59. To znamená, že ešte aj toho 01.01. je platná?

14/ Nedajú sa mi rezervovať vstupenky na podujatie. Nikde pri označených vstupenkách nemám tlačidlo Rezervovať, len odznačiť miesta a kúpiť online cez internet?

15/ Boli sme na podujatí, ktoré bolo zrušené a nikto nám nedal vedieť o zrušení , ani na mieste konania nebola žiadna informácia o zrušení, prečo?

16/ Uhradil som si vstupenky cez internet a dal som si ich zaslať poštou, ale nikde ma nevyzvalo na zadanie adresy, musí to ísť len na adresu z registrácie?

17/ Môžem u Vás platiť aj darčekovými poukážkami?

18/ Omylom som vyhodil/poškodil zakúpené vstupenky, môžete mi vystaviť nové ?

19/ Rezervoval som si lístky na podujatie, ale nechcem všetky, dá sa to zrušiť?