SYLVIA

Divadlo ASTORKA Korzo´90
SYLVIA

Dátum: 16. októbra. 2018 - 16. januára. 2019
Miesto: Divadlo Astorka Korzo´90 (Nám.SNP 33), Bratislava

Vstupenky

Utorok
16
Okt 2018
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Utorok
20
Nov 2018
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Streda
16
Jan 2019
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: DIVADLO ASTORKA KORZO '90, Námestie SNP 33, Bratislava

Sylvia, romantická komédia s pesničkami, v ktorej nič nie je také, ako to navonok vyzerá.

Muža v strednom veku (Vlado Černý) zmení náhodné stretnutie so Sylviou, nespútanou, rozpustilou bytosťou, ktorej šarmu a mladosti sa nedá nepodľahnúť (Natália Puklušová). Sylvia vtrhne ako tajfún do sporiadanej rodiny a opantá manžela, už predtým hlboko nespokojného so svojím životom. Zrazu sú pre neho dôležitejšie prechádzky po meste namiesto práce s financiami. Snobské večierky vymenil za nočné romantické sedenie na lavičke v parku.

Z jeho zmeny je nešťastná manželka Katarína (Anna Šišková), ktorú naopak život majetnej strednej vrstvy a učiteľské povolanie bohato napĺňajú.

Do príbehu vstupuje aj manželkina spolužiačka zo školy, „bývalá“ alkoholička, priateľský majiteľ psíka Hektora z parku a manželskú krízu rieši psychiater, u ktorého nie je isté, či je žena a či muž.

Autor: A.R.Gurney
Úcinkujú: A. Šišková, N. Puklušová, V. Černy, M. Labuda ml.

Dĺžka podujatia: 120 minút Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture SYLVIA
picture SYLVIA
picture SYLVIA
picture SYLVIA
picture SYLVIA

Na mape

Odporúčané

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Sylvia - 25.1.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie Sylvia, ktoré sa malo konať dňa 25.1.2017 o 19:00 hod. v Divadle Astorka Korzo´90, je zo zdravotných dôvodoch ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť jedným z nasledovných spôsobov:
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top