Detail info
Close

Hamlet alebo nalez lebky - 251.repríza!!!

Hamlet alebo nalez lebky - 251.repríza!!!

Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: Loď - Divadlo v podpalubí, Bratislava
Cena/Price: 9 €

- už 250. repríza!!!:)
- úspešná kultová komédia Jakuba Nvotu, ktorá vychádza zo známej drámy Hamlet. Túlavé divadlo však tento príbeh podáva naozaj originálne, s obrovskou dávkou humoru a množstvom improvizácií. Je to unikátna verzia najslávnejšej Shakespearovej hry. Je to už niekoľkoročne známa komediálna klasika Túlavého divadla!
Dalo by sa povedať, že sa jedná už o kultovú komédiu
réžia: Jakub Nvota, hrajú: J.Nvota, Š.Richtárech, L.Hurajová/Z.Kyzeková, Š.Martinovič, P.Buocik


Ticketportal nezodpovedá za zmenu účinkujúcich. Zmena programu vyhradená.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - NonSENs NOCI SVATOJÁNSKEJ - 19.4.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie NonSENs NOCI SVATOJÁNSKEJ, ktoré sa malo konať dňa 19.4.2020 o 19:00 hod. v LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava,, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenieHamlet alebo nalez lebky v novom termíne: 20.7.2020 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 13.7.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 13.7.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 13.7.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Hamlet, alebo nález lebky - 11.6.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie Hamlet, alebo nález lebky, ktoré sa malo konať dňa 11.6.2017 o 19:00 hod. v LOĎ - Divadlo v podpalubí, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Mikulčík spieva Válka v novom termíne: 20.6.2017 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 15.6.2017!

Klienti si môžu prípadne vybrať aj iné predstavenie, v inom dátume, z programu divadla a telefonicky si všetko dohodnúť na tel. č. 0903 449 650.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 15.6.2017 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov 9, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 15.6.2017 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top