Detail info
Close

Misery / DJZ Prešov

Misery / DJZ Prešov

Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

William Goldman
MISERY

Kultový triler Stephena Kinga.
Slávny spisovateľ sa po autonehode ocitne v opatere svojej najväčšej obdivovateľky.
Uvádzame v slovenskej premiére, k životnému jubileu Zuzany Kúšikovej.
Predstavenie obsahuje expresívne výrazy a scény. Je neprístupné do 18 rokov.

slovenská premiéra: 21. 2. 2020 na Malej scéne DJZ v rámci projektu Dvaja*
*Projekt Dvaja spustilo Divadlo Jonáša Záborského po prvý raz v roku 2016 hrou Dobrú, mami. Inscenácie uvádzané v rámci neho charakterizuje komornosť, žánrová nezaraditeľnosť, nekomerčnosť, no v prvom rade veľká príležitosť pre dvojicu hereckých osobností.

réžia: Michal Náhlík

preklad: Anna Lara & Ľubomír Feldek
dramaturgia: Alžbeta Verešpejová
scéna & kostýmy: Anita Szökeová
hudba: Juraj Haško

účinkujú: Zuzana Kúšiková, Michal Novodomský & Matej Erby

viac info

Z verejných zdrojov podporil hlavný partner projektu Fond na podporu umenia.
Pôvodná inscenácia na Broadwayi sa uskutočnila v produkcii Warner Bros. Theatre Ventures a Castle Rock Entertainment, Liz Glotzer, Marka Kaufmana, Martina Shafera a Raymonda Wu. Svetová premiéra hry sa konala v Bucks County Playhouse, New Hope, Pennsylvania, produkcia Jed Bernstein. Autorské práva pre túto inscenáciu zastupuje Aura-Pont s. r. o., Veslařský ostrov 62, 147 00 Praha 4.

Podmienky vstupu na divadelné predstavenie v súvislosti s COVID automatom a Kultúrnym semaforom nájdete na www.djz.sk.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Misery - 30.11.2021 o 18:30 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Misery, ktoré sa malo konať dňa 30.11.2021 o 18:30 hod. v DJZ Prešov, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta..

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Misery / DJZ Prešov - 04.10.2021 o 18:30 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Misery / DJZ Prešov, ktoré sa malo konať dňa 04.10.2021 o 18:30 hod. v Malá scéna, Prešov,, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Misery / DJZ Prešov - 12.3.2020 o 18:30 hod.

Predstavenie Misery / DJZ Prešov, ktoré sa malo konať dňa 12.3.2020 o 18:30 hod. v Malá scéna DJZ, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top