ZMENA - Holiday Inn Party - 3.11.2012 o 19:00 hod.

17.10.2012 09:18

Predstavenie Holiday Inn Party, ktoré sa malo konať dňa 3.11.2012 o 19:00 hod. v Holiday Inn Žilina, je ZMENENÉ !

Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 13.12.2012 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 13.12.2012 !
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu - CardPay/TatraPay - musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo Hometicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že si klient bude nárokovať vrátenie peňazí len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, číslom účtu, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF). Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o, Radlinského 27, 811 07 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. V prípade, že budete mať záujem o zaslanie peňazí na iný účet, je potrebné priložiť názov a číslo účtu, názov a adresu banku, kam máme vrátiť peniaze. Ak si želáte vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí s číslom účtu, detailom transakcie, na vyššie uvedenú adresu. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupné si klient budete nárokovať iba raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. V prípade, že budete mať záujem o zaslanie peňazí na iný účet, je potrebné priložiť názov a číslo účtu, názov a adresu banku, kam máme vrátiť peniaze. Ak si želáte vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
        taktiež najneskôr do 13.12.2012 !

        Ďalšie informácie na :
        https://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=5
        https://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=2
        https://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=1

Top