Krok 1.: Prihlásenie alebo registácia
Krok 2.: Výber podujatia
Pokiaľ ste prihlásený, vo výbere Vám
pomôže naše prehľadné hlavné menu, alebo ďalšie pomocné filtrovacie pomôcky, ako
je napríklad kalendár v ľavej lište,
fulltextové vyhľadávacie pole vo vrchnej časti stránky
alebo môžete využiť možnosť rozšíreného vyhľadávania.
Vyberte si na stránke požadovanú akciu a kliknite na časový údaj so začiatkom akcie, pripadne TU OBJEDNAJ!. Následne si môžete vybrať z hľadiska miesto/miesta podľa kategórií. Pokiaľ na predstavenie nie sú k dispozícii vstupenky, odkaz nie je aktívny - nie je podčiarknutý a po kliknutí myšou na odkaz sa kurzor nezmení zo šípky na ruku.
Krok 3.: Výber miesta
a) v prípade predstavenia predávaného na konkrétne sedadlá /napr. divadelné predstavenia/, sa Vám zobrazí hľadisko, kde si môžete kliknutím na dané miesto vybrať a označiť presné sedadlá, o ktoré máte záujem. V ľavej časti sa zobrazujú sektory a voľné miesta daného predstavenia a umiestnením šípky na konkrétne miesto sa Vám v pravej časti stránky zobrazia detaily daného miesta. Po kliknutí sa farba voľného miesta zmení na červeno-žltú. Potvrďte ju kliknutím na VLOŽIŤ DO KOŠÍKA.
Príklady pre sektory a ich výber:
Výber miesta v sektore
Pri prechádzaní jednotlivých miest Vám sysém zobrazí detaily o mieste:
- voľné/obsadené (miesto je voľné pokiaľ je vyfarbené sýtou farbou, bledo zafarbené miesta sú obsadené a nedajú sa zakúpiť)
- sektor v ktorom sa nachádzate
- rad a miesto
Po kliknutí sa farba voľného miesta zmení na červeno-žltú. Potvrďte ju kliknutím na VLOŽIŤ DO KOŠÍKA.
b) v prípade predstavenia predávaného bez konkrétneho sedadla / napr. koncerty/, kde je voľné státie alebo sedenie, zadajte iba počet vstupeniek a potvrďte, tzn. kliknite na tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Teraz sú miesta pripravené na rezerváciu/platbu.
3.1.: Pre zobrazenie voľných sedadiel v niektorých hľadiskách je nutné mať nainštalovaný plug-in Flash od spoločnosti Macromedia. Pokiaľ ho nemáte, pred zobrazením hľadiska, ktoré ho vyžaduje, budete vyzvaný dialógovým oknom k povoleniu stiahnutia a inštalácii plug-inu Flash do prehliadača Internetu. Toto dialógové okno odsúhlaste. Pokiaľ sa Vám hľadisko nezobrazí a ani nebudete k stiahnutiu vyzvaný, obráťte sa na Vášho administrátora, zrejme máte zakázané sťahovanie doplnku do prehliadača Internetu.
Krok 4.: Nákupný košík
4.1.: V Nákupnom košíku sa Vám zobrazia sedadlá, ktoré ste označili /prípadne len počet miest/ a pripravili ste pre platbu, cena za 1 ks vstupenky, celková cena a počet kusov. Pred potvrdenie Platby je potrebné mať zakliknuté ,,Súhlas s Obchodnými podmienkami predajnej siete Ticketportal,,. V platbe pokračujete ešte raz kliknutím na tlačidlo ZAKÚPIŤ.
Vstupenky je možné si pripoistiť. V prípade, že máte záujem o pripoistenie, je potrebné vyplniť údaje poistníka a vyjadriť súhlas s obchodnými podmienkami poisťovne.
V prípade, že nemáte záujem o pripoistenie je potrebné zaškrtnúť Bez poistenia.
pokračujete zakliknutím na tlačidlo Zakúpiť
4.2.:V časti „Prevzatie“ sa Vám zobrazí VYBERTE TYP PREVZATIA PRI ONLINE PLATBE (osobne na Predajnom mieste, poštou, poštou do zahraničia, MOBILticket, HOMEticket...) a spôsob úhrady (Visa, MasterCard, internet banking...)
- Hometicket
- Poštou / Poštou do zahraničia - je potrebné zadať adresu dodania
- Osobne - je potrebné zadať overovací kód, ktorý je potrebný pri preberaní lístkov
4.3.: Pokračujte kliknutím na REKAPITULÁCIA, kde je zhrnutie všetkých Vami zvolených kritérií a celkovej sumy.
4.4.: Na pokračovanie je potrebné kliknúť na PLATBA.
Krok 5.: Stránky banky a úhrada
Následne budete presmerovaný na stránku
banky, kde vyplníte potrebné údaje na úhradu z Vášho účtu (číslo Vašej platobnej
karty, mesiac a rok platnosti a pod.). Po úspešnom zaplatení je potrebné prejsť
späť na internetovú stránku www.ticketportal.sk a to tak, že kliknete
na text “NÁVRAT NA STRÁNKU OBCHODNÍKA” alebo ,,POKRAČOVAŤ“.
a) Visa platba
b) Tatrapay
Krok 6.: Dokončenie procesu nákupu a zadanie Overovacieho kódu
Po návrate
na naše stránky je Vám vygenerovaný variabilný symbol.
a) V prípade
zvoleného prevzatia Hometicket si vstupenky vytlačte cez VYTLAČ VSTUPENKY
(laserová tlačiareň, bezokrajová tlač) na A4. Pred tlačou si skontrolujte
nastavenia pre tlač na www.hometicket.sk
, časť Nastavenia.
b) V prípade zvoleného prevzatia poštou/ poštou do zahraničia – Vám budú vstupenky zaslané v najbližších pracovných dňoch na adresu z registrácie a nie sú pre Vás údaje o Variabilnom symbole potrebné. Ak chcete Vstupenky zaslať na inú adresu, ako je uvedená v registrácií, je potrebné ju nahlásiť na emailovej adrese help@ticketportal.sk bezprostredne po úhrade.
c) V prípade zvoleného prevzatia osobne je od Vás požadované zadanie Vášho overovacieho kódu. S týmito údajmi (variabilný symbol, overovací kód) si vstupenky vyzdvihnete na predajných miestach v sieti TICKETPORTAL, preto je potrebné, aby ste si ich poznačili, prípadne zapamätali. Nezadaním Overovacieho kódu strácate možnosť vyzdvihnutia vstupeniek. V prípade, že ste overovací kód zabudli alebo ho z iných dôvodov nemáte, viete si ho nanovo vygenerovať keď sa prihlásite pod svojím menom/mailom a heslom na našej stránke, v časti Môj Ticketportal si zobrazíte rezervácie a v detaile danej úhrady máte možnosť ZMEŇ OVEROVACÍ KÓD zadajte si svoj overovací kód a potvrdením na ZMENIŤ si ho aktivujete.
d)V prípade, že ste si zvolili MOBILticket, bude Vám na Vaše mobilné číslo (zadané pri registrácii) doručená SMS alebo MMS správa, ktorú je potrebné si uschovať.
Krok 7.: Potvrdenie procesu nákupu e-mailom
E-mailom budete informovaný o
zaplatení vstupeniek, spoločne so zoznamom predajných miest Ticketportalu, kde
si vstupenky môžete vyzdvihnúť. Pred vyzdvihnutím zaplatených vstupeniek si
môžete overiť možnosť vyzdvihnutia na Vami vybranom predajné miesto
cez OVERIŤ, jeho otváracie hodiny a či je poskytovateľom služieb, ktoré od neho
budete požadovať.