Ani spolu, ani bez sebe

TEATRO WÜSTENROT
Ani spolu, ani bez sebe

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

 

Popis/Description:

"Ani spolu, ani bez sebe"  - česká komédia

Ani spolu, ani bez sebe. Ich byty oddeľuje len pár metrov spoločnej chodby, ale oni dvaja ako keby žili každý na inej planéte.

Ona – renomovaná psychologička a on – manažér marketingu. Zhodnúť sa dokážu len v jednom, že toho druhého nemôžu jednoducho vystáť. Lenže pod každodennými slovnými prestrelkami a dohadami presvitá cit, ktorý si obidvaja najprv odmietajú priznať. Nikto z nás predsa nechce zostať sám a aj teraz sa potvrdí, že protiklady sa priťahujú. A tak vzájomné antipatie pomaly roztápa rodiaca sa láska… Iskrenie medzi obidvomi hercami je pre divákov zárukou vynikajúcej zábavy, v ktorej nájdu rad trefne pomenovaných komických situácií, aké možno prežili aj oni sami. Divadelná komédia Ani spolu, ani bez sebe patrí medzi najúspešnejšie hry súčasného Paríža.

Hrajú:
Ona: Jana Paulová
On: David Suchařípa

Predstavenie trvá 130 minút s prestávkou.

Z každej predanej vstupenky putuje 0,50 eur hendikepovaným ľuďom z ťažkým zdravotným postihnutím v danom meste po Slovensku.


Zľavy pre deti, študentov, dôchodcov, zťp: bez nároku na zľavy.

Galéria

picture Ani spolu, ani bez sebe
picture Ani spolu, ani bez sebe
picture Ani spolu, ani bez sebe
picture Ani spolu, ani bez sebe
picture Ani spolu, ani bez sebe
picture Ani spolu, ani bez sebe

Na mape

Odporúčané

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Ani spolu, ani bez sebe - 5.12.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie Ani spolu, ani bez sebe, ktoré sa malo konať dňa 5.12.2016 o 19:00 hod. v MsKS Stropkov, je z technických príčin ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top