BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI

Divadlo GUnaGU
BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: Divadlo GUnaGU, Františkánske námestie 7, Bratislava


Papier znesie všetko – a vy?
GUnaGU je na dne. Našťastie, len tematicky. Príbehy štyroch homlesákov, ktorých chcú vyhnať z hlavnej stanice, aby nekazili imidž Bratislavy cez hokejové majstrovstvá, je len zámienkou na rozohranie množstva tragikomických situácií, odrážajúcich absurditu dneška. Každý z hercov hrá viacero rolí a vystupuje aj sám za seba.


Autor: Viliam Klimáček
Réžia: Viliam Klimáček
Hudba: Robert Konzi Maduna
Scéna a kostýmy: Silvia Balážová
Hudbu nahral(a): Gipsy jazz band(a)
Hrajú: Cs. Kassai, V. Horján, Z. Šebová, R. Maduna

Predstavenie je vhodné od 15 rokov!
Po začiatku predstavenia nie je možný vstup do sály.
Ak sa vstupenky nevypredajú v predpredaji, dajú sa zakúpiť aj hodinu pred predstavením v pokladni divadla.

Galéria

picture BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI
picture BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI
picture BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI
picture BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI
picture BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI
picture BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI
picture BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI

Na mape

Odporúčané

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI - 26.9.2016 o 19:30

Predstavenie BALETKY, HACKERI, HOMLESÁCI A MANAŽÉRI , ktoré sa malo konať dňa 26.9.2016 o 19:30 hod. v Divadle GUnaGU, Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top