Džungľa

Džungľa

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Miesto konania/place of event: Divadlo LUDUS - Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
 

DŽUNGĽA

Svetoznáma archetypálna legenda o ľudskom mláďati menom Mauglí, ktoré vychovala džungľa.

„Lov pre potravu – nie pre zábavu.“ a „Všetci sme z jednej krvi!“
takto sformuloval Rudyard Kipling základné nielen morálne zákony života.

Pred 120-timi rokmi netušil, ako často ich práve človek prekročí, prekrúti a ako ľahko zabudneme na ich význam. Ale nikdy nie je neskoro... Počúvať a porozumieť tejto pravde.
Divadlo LUDUS opäť prichádza s originálnym divadelným projektom, vďaka ktorému sa publikum zoznámi nielen s čarom príťažlivej divadelnej estetiky, ale aj so zásadnými životnými postojmi a princípmi.
V pôsobivom predstavení hrajú herci všetkých vekových kategórii a pre divákov všetkých generácií. Profesionálni umelci, mladí divadelníci a deti - spoločne vytvorili jedinečný, autentický typ rodinného divadla, ktoré je určené naozaj všetkým.
Atraktívne spracovanie poskytne ideálnu možnosť, ako priblížiť klasické dielo svetovej literatúry aj tým, ktorí nečítajú.
Silné emócie, myšlienkové posolstvo, pohybová akrobacia a rytmus liečivých intuitívnych hudobných nástrojov o tom je DŽUNGĽA v LUDUSE.

Galéria

picture Džungľa
picture Džungľa
picture Džungľa
picture Džungľa
picture Džungľa
picture Džungľa
picture Džungľa

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Džungľa - 22.9.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie Džungľa, ktoré sa malo konať dňa 22.9.2016 o 19:00 hod. v Divadle LUDUS - Tower 115, Pribinova 25, je ZRUŠENÉ!

Zakúpené vstupenky sú platné na predstavenia Džungľa v piatok 23.9.2016 o 18,30h a v nedeľu poobede 25.9.2016 o 14,00h.

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top