FRAGILE

FRAGILE

Dátum : 20. októbra - 2. decembra 2017
Miesto: Nová Dubnica, Pukanec, Bratislava, Modra, Nové Zámky, Trnava, Starý Tekov, Smolenice

Vstupenky

Piatok
20
Okt
19:00
FRAGILE
Piatok
27
Okt
18:00
Nedeľa
29
Okt
19:00
FRAGILE
Pondelok
6
Nov
19:00
Utorok
7
Nov
18:00
FRAGILE

Popis podujatia

FRAGILE je slovenská vokálna skupina zložená z populárnych osobností, známych z rôznych televíznych seriálov, divadelných, muzikálových produkcií či TV šou. Bez použitia hudobných nástrojov, teda a cappella, skupina FRAGILE interpretuje známe rock/pop/jazzové hity svetových umelcov. Ich najväčšou prednosťou sú tituly súčasnej populárnej hudby. Hitom svetových autorov a interpretov dávajú svojou kreativitou a hravosťou novú tvár. Ich predstavenia sú plné nielen výbornej hudby, ale aj skvelého humoru, vďaka ktorým zažijete neopakovateľný večer plný jedinečnej zábavy.

Fragile tvoria: Braňo Kostka, Soňa Norisová, Jana Golis, Helena Krajčiová, Svetlana Rymarenko, Slavo Košecký, Martin Madej a Jožo Hečko. Alternujúcimi členmi skupiny sú: Peter Lacho, Daniela Tomešová a Karolína Majerníková.

Zľavy pre deti, študentov, dôchodcov, zťp: bez nároku na zľavy.

Zľava pre koncert dňa 12.11.2017 o 18.00 hod. v Kultúrnom dome Starý Tekov : ZŤP Vozíčkar - 0 eur (neplatí pre doprovod)

Ticketportal nezodpovedá za zmenu účinkujúcich. Zmena programu vyhradená.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - FRAGILE - 23.1.2017 o 19:00 hod.

Koncert FRAGILE, ktorý sa mal konať dňa 23.1.2017 o 19:00 hod. v Bielom dome, Vyšné Ružbachy, je ZMENENÝ! Koncert sa uskutoční v novom termíne: 23.1.2017 o 18:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 27.12.2016!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 27.12.2016!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top