FRAGILE QUEEN TOUR

FRAGILE QUEEN TOUR

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Popis/Description:

Po dvoch mimoriadne úspešných rozsiahlych česko-slovenských turné s legendárnym Richardom Müllerom prichádzame vďaka spolupráci s festivalom Viva Musica! s novým projektom „Fragile Queen“.

V netradičných aranžmánoch predstavíme nesmrteľné hity dnes už legendárnej kapely Queen: Bohemian Rhapsody, The Show Must Go On, We Will Rock You, Bicycle Race a mnohé ďalšie, ktoré doplní zvuk rockovej kapely v zostave: Martin Valihora, Juraj Griglák, Juraj Zaujec, Michal Bugala, Eugen Vizvári a Tomáš Gajlík.

S myšlienkou prišiel Matej Drlička, riaditeľ festivalu, inšpirovaný našim úspechom s a cappellovou verziou skladby Bohemian Rhapsody.

O koncert bol veľký záujem a kvôli jeho vypredaniu v priebehu necelých troch hodín sa presunul zo Starej Tržnice do NTC. Koncert mal neuveriteľný úspech a tak sa skupina Fragile rozhodla podeliť s týmto nádherným projektom aj v iných mestách a pripravila slovenské turné FRAGILE QUEEN TOUR 2016.

Dĺžka vystúpenia: 120 min.

Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.
* Poprad: Vozíčkari majú vstup zdarma v rámci kapacitných a bezbariérových možností. Doprovod si musí vstupenku uhradiť.

Galéria

picture FRAGILE QUEEN TOUR

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - FRAGILE – QUEEN TOUR - 2.6.2016 o 20:00 hod.

Koncert FRAGILE – QUEEN TOUR, ktorý sa mal konať dňa 2.6.2016 o 20:00 hod. v Kresťanské Centrum Apoštolskej cirkvi v Košiciach, Bratislavská 1, Košice, je ZMENENÝ! Koncert sa uskutoční v pôvodnom termíne v novom mieste konania: Angels Aréna, Pri jazdiarni 1, Košice.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 16.5.2016!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahutaktiež najneskôr do 16.5.2016!
      • Držitelia vstupeniek s pôvodným miestom konania budu usadení na adekvátnych miestach!

        Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top