Láska na Kryme

Láska na Kryme

Dátum : 21. júna 2017
Miesto: Divadlo Astorka Korzo´90 (Nám.SNP 33), Bratislava

Vstupenky

Streda
21
Jún
19:00

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: DIVADLO ASTORKA KORZO '90, Námestie SNP 33, Bratislava


Citát z hry Láska na Kryme (v preklade Jozefa Marušiaka) napovedá, že hra s milostným názvom nebude len o láske, prípadne, že sa na lásku pozrieme Mrozkovým nenapodobiteľným zmyslom pre humor. A tak v množstve vtipných a paradoxných situácii môžeme len hádať, či poručík Sejkin miluje skutočne herečku Lily a nie učiteľku Tatianu, ktorá je ním posadnutá. A prečo Lily miluje básnika Zachedrinského, ale vydá sa za podnikateľa Wolfa... A to sme len  I. dejstve! V II. dejstve, v stalinovskom ZSSR, sa situácia ešte viac zamotá, aby vyústila v chaose dnešnej doby (III. dejstvo).


Ľúbostné príbehy v troch časových rovinách (1910, 1928, súčasnosť) nám predstavia rovnaké postavy, ktoré akoby nestarnú a prežijú takmer celé 20. storočie – a samozrejme ich životy ovplyvnia dôležité historické udalosti.
I v našej krajine sme zažili monarchiu, socializmus a žijeme v súčasnom – izme, preto je divadelná hra, z pera pôvodom poľského dramatika, ktorý ju vytvoril v Mexiku a odohráva sa na Kryme, akoby napísaná na mieru našim témam, našim problémom, našim životným pocitom.

Autor: Slawomir Mrożek
Réžia Marián Amsler
Účinkujú: Zuzana Porubjaková, Peter Šimun, Matej Landl, Marta Sládečková / Anna Šišková, Marián Miezga, Zuzana Konečná, Zuzana Kronerová, Marián Labuda ml., Lukáš Latinák / Richard Autner, a. h.

Vstupenky si môžete zakúpiť aj v pokladni divadla Astorka.

Galéria

picture Láska na Kryme
picture Láska na Kryme
picture Láska na Kryme
picture Láska na Kryme
picture Láska na Kryme

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Láska na Kryme - 24.9.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie Láska na Kryme, ktoré sa malo konať dňa 24.9.2016 o 19:00 hod. v Divadle Astorka Korzo´90 (Nám.SNP 33), Bratislava, je ZMENENÉ!

Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie ZAKÁZANÉ UVOĽNENIE v pôvodnom termíne v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 27.9.2016!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahutaktiež najneskôr do 27.9.2016!
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


; Top