Myška nie je líška

Myška nie je líška

Dátum: 29. novembra. 2018
Miesto: Istropolis, Škultétyho 5, Bratislava

Vstupenky

Štvrtok
29
Nov 2018
17:00
MYŠKA NIE JE LÍŠKA

Popis podujatia

cca: ´55 min.

Katarína Jánošová
Myška nie je líška

Príbeh o priateľstve na námet knihy Ivy Procházkovej: Myši patria do neba.
pre deti od 5 rokov

Vraj myšky a líšky sú odvekí nepriatelia! Možno tu, na zemi. Ale vo zvieracom nebi je všetko celkom inak. V nebi nikto nikoho nenaháňa, ani neloví, pretože nikto necíti hlad. Nebo je plné kolotočov, hojdačiek a harmančekových polí. Tu sa aj z nepriateľov na život a na smrť môžu stať nerozluční kamaráti. I o tom je zaujímavý príbeh myšky Kajky Utekajky a lišiaka Ryšiaka. Úhlavní nepriatelia sa náhodne ocitnú spolu v nebi a zrazu nie je dôvod na nepriateľstvo. No pretrvá ich kamarátstvo aj po návrate do rodného lesa, alebo sa začne odveký boj myší a líšok?...

réžia a úprava: Peter Palik
hrajú: Jaroslava Hupková, Andrej Kováč, Adela Mojžišová, Ján Morávek

vstupné: 4,00 €


Ticketportal nezodpovedá za zmenu účinkujúcich. Zmena programu vyhradená.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - MYŠKA NIE JE LÍŠKA - 14.4.2018 o 14.30 hod.

Predstavenie MYŠKA NIE JE LÍŠKA, ktoré sa malo konať dňa 14.4.2018 o 14.30 hod. v Istropolis, Škultétyho 5, Bratislava, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Zaseknutá bundička v pôvodnom termíne v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 17.4.2018!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 17.4.2018 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 17.4.2018 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - MYŠKA NIE JE LÍŠKA - 15.4.2018 o 10:00 hod.

Predstavenie MYŠKA NIE JE LÍŠKA, ktoré sa malo konať dňa 15.4.2018 o 10:00 hod. v Istropolis, Škultétyho 5, Bratislava, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Zaseknutá bundička v pôvodnom termíne v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 17.4.2018!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 17.4.2018 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 17.4.2018 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top