Orchester Jána Berkyho Mrenicu

Orchester Jána Berkyho Mrenicu

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Orchester Jána Berkyho Mrenicu – Diabolské husle & Jana Orlická 


Dátum/Date: 10.02.2017 o 20:00 h
Miesto konania/Place of event: Blue Note, J. Hašku 18, Nové Mesto nad Váhom

Popis/Description:
Orchester je zoskupenie siedmich hudobníkov, ktorí sú absolventami hudobných akadémií. Orchester „Diabolské husle“ bol založený v roku 1991. Hlavnú zásluhu na jeho vzniku má popredný slovenský huslista a skladateľ – Ján Berky-Mrenica st., ktorý je aj zároveň hlavným tvorcom folklórnej časti repertoáru tohto telesa.Od roku 1997 orchester funguje pod umeleckým vedením Jána Berkyho-Mrenicu ml., ktorý pokračuje v umeleckých úspechoch svojho otca. Vďaka unikátnym hudobným, ale i dramaturgicky neobyčajným prvkom sú vystúpenia vždy príjemným prekvapením pre široké spektrum publika a kritikov.

Hosťom večera bude skvelá speváčka Jana Orlická.

Vstupné/Entry: 12,00 EUR  
Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.

Potrebná rezervácia stola na telefónnom čísle 0902 608 912 alebo na maili info@bluenote.sk

Galéria

picture Orchester Jána Berkyho Mrenicu

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Orchester Jána Berkyho Mrenicu - 13.1.2017 o 20:00 hod.

Predstavenie Orchester Jána Berkyho Mrenicu, ktoré sa malo konať dňa 13.1.2017 o 20:00 hod. v Blue Note, J. Hašku 18, Nové Mesto nad Váhom, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.02.2017 o 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 10.02.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 10.02.2017!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


; Top