PERSONA

PERSONA

Dátum : 29. septembra 2017
Miesto: Divadlo Aréna - LOFT Bratislava

Vstupenky

Piatok
29
Sep
19:00
PERSONA

Popis podujatia

Prvým spoločným filmom Ingmara Bergmana a jeho neskoršej múzy Liv Ullmannovej bola psychologická dráma Persona, z roku 1966. Film je režisérovou úvahou, v ktorej konfrontuje svet umenia s krutou realitou.

Dve ženské postavy – herečka Elisabeth Voglerová a opatrovateľka Alma bývajú často považované za jednu osobu, o čom svedčí aj svetoznámy detailný záber z filmu na dve polovice ženskej tváre, spojené do jednej, ktorá symbolizuje postupné osvojenie si identity silnej umelkyne submisívnejšou zdravotnou sestrou.

Mladý režisér Tomáš Procházka, spolu s herečkou Petrou Vajdovou prinášajú súčasnú interpretáciu Bergmanovho textu, po výrazných autorských zásahoch, ktoré z diela vytvorili intímnu monodrámu – spoveď ženy. Herecký koncert v komornom priestore LOFT Aréna ozvláštňujú filmové projekcie pohrávajúce sa s maskami postáv a zdôrazňujú rozpoltenosť človeka – ženy, v dnešnom svete.

Inscenácia vzniká v spolupráci s o.z. 9múz, vďaka finančnej podpore Fondu na podporu umenia.

UPOZORNENIE: Odporúčame pre divákov starších ako 18 rokov.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - PERSONA - 19.6.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie PERSONA, ktoré sa malo konať dňa 19.6.2017 o 19:00 hod. v Divadle Aréna - LOFT, je zo zdravotných dôvodov ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov 9, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - PERSONA - 3.11.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie PERSONA, ktoré sa malo konať dňa 3.11.2016 o 19:00 hod. v Divadle Aréna - LOFT, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky možno vrátiť do 8.11.2016!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top