Pi čaj, miláčik!

Pi čaj, miláčik!

Dátum : 25. mája - 23. júna 2017
Miesto: Divadlo Nová scéna, Bratislava

Vstupenky

Štvrtok
25
Máj
19:00
Pi čaj, miláčik!
Sobota
3
Jún
19:00
Pi čaj, miláčik!
Piatok
23
Jún
19:00
Pi čaj, miláčik!

Popis podujatia

PI, ČAJ MILÁČIK

Brilantná komédia z divadelného zákulisia.

V samotnom príbehu hry nájdeme všetko, čo v správnej komédii má byť: paroháča, milenca v skrini, ako aj zámeny osôb. Diváci sa stávajú svedkami poslednej generálky pred premiérou aj samotnej premiéry. Namiesto toho, aby boli herci perfektne pripravení, dokonale popletú všetky svoje repliky a výstupy. Ich snaha sa zvrhne na smiešny a banálny, až absurdný kolotoč zábavných situácií.

Účinkujú: Zuzana Tlučková/Lucia Vráblicová, Jana Lieskovská/Karin Olasová, Peter Makranský/ David Hartl, Pavol Plevčík, Martin Kaprálik, Miroslava Drínová, Tomáš Majláth, Dušan Kaprálik

 

Na všetkých divákov čaká darček - krabička nového POPRADSKÉHO čaju. A zadarmo!


Môžete si tak vychutnať nielen skvelé herecké výkony a vtipné situácie v našej najnovšej komédii, ale doma svojim najbližším ponúknuť skvelý POPRADSKÝ čaj - so slovami: PI ČAJ, MILÁČIK!

 

Galéria

picture Pi čaj, miláčik!
picture Pi čaj, miláčik!
picture Pi čaj, miláčik!
picture Pi čaj, miláčik!
picture Pi čaj, miláčik!
picture Pi čaj, miláčik!
picture Pi čaj, miláčik!

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Pi čaj, miláčik! - 11.5.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie Pi čaj, miláčik!, ktoré sa malo konať dňa 11.5.2017 o 19:00 hod. v Divadle Nová scéna, je zo zdravotných dôvodov ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov 9, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Pi čaj, miláčik! - 15.2.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie Pi čaj, miláčik!, ktoré sa malo konať dňa 15.2.2017 o 19:00 hod. v Divadle Nová Scéna, je zo zdravotných dôvodov ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť jedným z nasledovných spôsobov:
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


; Top