ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert

ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

ŠLÁGER PARÁDA a REPETE po 20 rokoch opäť na scéne! Neopakovateľný hudobný zážitok si vychutnajte spolu s osobnosťami slovenskej populárnej hudby zlatých šlágrov a nestarnúcich evergreenov z rokov minulých.
Hviezdy zaspievajú svoje najväčšie hity, čaká Vás osobné stretnutie s hviezdou a 120 min. gala koncert plný hudby a zábavy.



14.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. Veľký Šariš, KINO V.Šariš
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, MÁJA VELŠICOVÁ a BOŽANKA.
Vstupné: 6 EUR

15.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. Podolínec, MsKs Podolínec,
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, BOŽANKA, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ.
Vstupné: 6 EUR

16.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. ZVOLEN, KD PODBOROVÁ.
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, BOŽANKA, ZDENO SYCHRA, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ.
Vstupné: 9 EUR

17.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. Veľké Kapušany, MsKs V. Kapušany,
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ,  LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ a BOŽANKA.
Vstupné: 6 EUR

28.1.2017 Novoročná Šláger paráda ® 17.00 hod. Stropkov, Divadelná sála - Kultúrne stredisko Stropkov,
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, BOŽANKA, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ, MÁJA VELŠICOVÁ.
Vstupné: 7 EUR

29.1.2017 Novoročná Šláger paráda ® 17.00 hod. Košice, KASÁRNE KULTURPARK Košice
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ, MÁJA VELŠICOVÁ a BOŽANKA.
Vstupné: 8 EUR

Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.

Galéria

picture ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert
picture ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert
picture ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT - 20.1.2017 o 17:00 hod.

Koncert ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT, ktorý sa mal konať dňa 20.1.2017 o 17:00 hod. v KASÁRNIACH KULTURPARK, Košice, je ZMENENÝ! Koncert sa uskutoční v novom termíne: 29.1.2017 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.1.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 30.1.2017!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT - 10.12.2016, 14.12.2016, 15.12.2016, 16.12.2016, 17.12.2016, 29.1.2017, 28.1.2017 o 17:00 hod.

Predstavenie ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT, ktoré sa malo konať dňa 10.12.2016, 14.12.2016, 15.12.2016, 17.12.2016, 29.1.2017, 28.1.2017 o 17:00 hod. v MsKs Sabinov, KINO V. Šariš, MsKs Podolínec, MsKs V. Kapušany, KASÁRNE KULTURPARK Košice, Divadelná sála - Kultúrne stredisko Stropkov, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


; Top