SYLVIA

SYLVIA

Dátum : 18. - 29. novembra 2017
Miesto: Divadlo Astorka Korzo´90 (Nám.SNP 33), Bratislava, Historická radnica, Košice

Vstupenky

Nedeľa
19
Nov
19:00

Popis podujatia

Sylvia, romantická komédia s pesničkami, v ktorej nič nie je také, ako to navonok vyzerá.

Muža v strednom veku (Vlado Černý) zmení náhodné stretnutie so Sylviou, nespútanou, rozpustilou bytosťou, ktorej šarmu a mladosti sa nedá nepodľahnúť (Natália Puklušová). Sylvia vtrhne ako tajfún do sporiadanej rodiny a opantá manžela, už predtým hlboko nespokojného so svojím životom. Zrazu sú pre neho dôležitejšie prechádzky po meste namiesto práce s financiami. Snobské večierky vymenil za nočné romantické sedenie na lavičke v parku.

Z jeho zmeny je nešťastná manželka Katarína (Anna Šišková), ktorú naopak život majetnej strednej vrstvy a učiteľské povolanie bohato napĺňajú.

Do príbehu vstupuje aj manželkina spolužiačka zo školy, „bývalá“ alkoholička, priateľský majiteľ psíka Hektora z parku a manželskú krízu rieši psychiater, u ktorého nie je isté, či je žena a či muž.

Autor: A.R.Gurney
Úcinkujú: A. Šišková, N. Puklušová, V. Černy, M. Labuda ml.

Dĺžka podujatia: 120 minút Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.

Galéria

picture SYLVIA
picture SYLVIA
picture SYLVIA
picture SYLVIA
picture SYLVIA
picture SYLVIA

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - SYLVIA - 26.9.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie SYLVIA, ktoré sa malo konať dňa 26.9.2017 o 19:00 hod. v Historická radnica, Košice, je ZMENENÉ!Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 19.11.2017 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 8.10.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.10.2017 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 31.10.2017 nasledujúcim spôsobom:
 pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
 pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Sylvia - 25.1.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie Sylvia, ktoré sa malo konať dňa 25.1.2017 o 19:00 hod. v Divadle Astorka Korzo´90, je zo zdravotných dôvodoch ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť jedným z nasledovných spôsobov:
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top