ZDENĚK IZER Autokolektiv

ZDENĚK IZER Autokolektiv

Dátum : 23. - 27. októbra 2017
Miesto: Ružomberok, Bánovce nad Bebravou, Kysucké Nové Mesto, Martin, Brezno

Vstupenky

Pondelok
23
Okt
19:00
ZDENĚK IZER Autokolektiv
Utorok
24
Okt
19:00
ZDENĚK IZER Autokolektiv
MsKS, Bánovce nad Bebravou

Bánovce nad Bebravou

Streda
25
Okt
19:00
ZDENĚK IZER Autokolektiv
Dom kultúry, Kysucké Nové Mesto

Kysucké Nové Mesto

Štvrtok
26
Okt
19:00
ZDENĚK IZER Autokolektiv
Piatok
27
Okt
19:00
ZDENĚK IZER Autokolektiv

Popis podujatia

23.10.2017 o 19.00h. Dom kultúry A.Hlinku, Ružomberok
24.10.2017 o 19.00h. MsKS Bánovce nad Bebravou
25.10.2017 o 19.00h. Dom kultúry, Kysucké Nové Mesto
26.10.2017 o 19.00h. Dom odborov Strojár, Martin
27.10.2017 o 19.00h. Mestský dom kultúry, Brezno

Popis/Description:

Zdeňek IZER a autokolektív, nová show obohatená týmto skvelým zabávačom, humoristom moderátorom, kde počas 1,5 hodinovej show Vás prevedie tento výnimočný showmen prierezom vtipov, scénok paródií s množstvom imitácií a ešte niečím navyše....príďte si spríjemniť pekný večer a odreagovať sa od bežných dní...Zdeňek sa na Vás milí priatelia teší so svojím autokolektívom...

Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavu

Predaj vstupeniek končí v sieti Ticketportal o 12:00 hod., v daný deň na aktuálne predstavenie. V prípade, že kapacity priestorov umožnia dopredaj, bude organizátorom zabezpečený dopredaj v mieste konania od 16:00hod.  do 19:00hod.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - ZDENĚK IZER Autokolektiv - 28.10.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie ZDENĚK IZER Autokolektiv, ktoré sa malo konať dňa 28.10.2016 o 19:00 hod. o 19:00 hod. v Divadle GRAND Košice - JUMBO CENTRUM, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v pôvodnom termíne v novom mieste konania: Divadle Thália, Košice (sedenie bude voľné) s novým časom začiatku o 19:30hod..

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 24.10.2016 12:00hod.!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 24.10.2016 12:00hod.!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


; Top