ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana

ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

(Divadlo Olgy Belešovej a Romana Pomajba)

- komediálna autorská hra
- Zážitková divadelná show pre všetkých, ktorí hľadajú lásku a zábavu – s dvojicou výborných komediálnych hercov, a to Oľga Belešová ako Pani Erika a Roman Pomajbo ako Pán Milan.
Pani Erika, odborníčka na všetko, sa vrhla na novú podnikateľskú aktivitu. Slovensko je už skrásnené vďaka Poradni krásy ŠEREĎ, teraz treba pomôcť tým, ktorí ešte nenašli svoju lásku. S úžasným a úplne novým kolegom Pánom Milanom nájdu lásku každému z vás. Organizujú pre všetých záujemcov spoznávací zájazd do Bulharska. Čaká na vás množstvo zážitkov, veľa zábavy a k tomu môžete postretnúť aj životnú lásku Pani Erika s pánom Milanom Vás naučia ako na to!:)
Spolupráca: Zuzana Golianová, Simona Vachálková, Ivan Predmerský
Hrajú: Oľga Belešová (pani Erika) a Roman Pomajbo (pán Milan)

Ticketportal nezodpovedá za zmenu účinkujúcich. Zmena programu vyhradená.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám... - 27.11.2017 o 19:00 hod.

Predstavenie ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám..., ktoré sa malo konať dňa 27.11.2017 o 19:00 hod. v LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava, je z technických príčin ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 16.1.2018 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.11!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 30.11 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 30.11 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top