ZRUŠENÉ - Neznášam Ťa! - 30.12.2020 a 31.12.2020 o 19:00 hod.

17.12.2020 13:57

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Neznášam Ťa!, ktoré sa malo konať dňa 30.12.2020 a 31.12.2020 o 19:00 hod. v Mestskom divadle Žilina, je na základe prijatých opatrení Vlády SR, súvisiacimi s pandémiou COVID 19 ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Oznam organizátora:
NEHRÁME DO ODVOLANIA
Vážení diváci, v súlade s nariadeniami Úradu verejného zdravotníctva SR sú od dňa 19. decembra 2020 zrušené všetky podujatia pre verejnosť v Mestskom divadle Žilina. Uvedené opatrenia sa budú upravovať podľa aktuálneho vývoja situácie. Diváci, ktorí majú zakúpené vstupenky na nasledujúce predstavenia, ich môžu vrátiť online, prostredníctvom e-mailu na adrese pokladna@divadlozilina.eu s uvedením čísla účtu a kódu banky (IBAN, SWIFT/BIC) a k žiadosti priložiť naskenované vstupenky na refundáciu. V prípade vstupeniek zakúpených v sieti Ticketportal (online, alebo na pobočkách) môžete požiadať o vrátenie vstupného spoločnosť TICKETPORTAL SK, s.r.o. V prípade potreby nás môžete kontaktovať na tel. čísle +421 41 381 0000 alebo e-mailom na pokladna@divadlozilina.eu. Ďalšie informácie poskytneme operatívne a budú zverejnené na internetovej stránke Mestského divadla Žilina www.divadlozilina.eu. Ďakujeme Vám za pochopenie Prevádzka Mestského divadla Žilina

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top