Najčastejšie otázky | TICKETPORTAL vstupenky na dosah - divadlo, hudba, koncert, festival, muzikál, šport
|
0
Váš nákupný košík je prázdny

Ak máte účet prihláste sa.

Hľadaj
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  ÚVODNÁ STRÁNKA>>  >>  Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Pridané : 17.05.2013 11:14

Ako si môžem kúpiť HOMEticket?

Po výbere akcie a rezervovaní miest si ako typ prevzatia pri platbe online vyberiete HOMEticket, zaplatíte Vami vybrané vstupenky prostredníctvom bankomatovej karty, alebo Internetbankingu a po úspešne zrealizovanej platbe si budete môcť dané vstupenky vytlačiť.


Môžem si kúpiť HOMEticket na každú akciu predávanú prostredníctvom Ticketportalu?

Bohužiaľ nie, len na akcie označené logom a to z toho dôvodu, že nie u každej akcie je možné zabezpečiť autorizáciu a rovnako aj súhlas organizátora danej akcie.


Prečo si mám kupovať vstupenky prostredníctvom metódy HOMEticket?

Táto nová distribučná metóda Vás oslobodí od čakania v radoch alebo pri telefóne. Rovnako Vám umožní v poslednej chvíli zakúpiť si vstupenky na vybranú akciu ( ak sú ešte voľné ).


Budem bude mi umožnený vstup na akciu s HOMEticketom?

Áno, v prípade, že na danú akciu bolo možné zvoliť si HOMEticket. Je to plnohodnotná vstupenka rovnako, ako bežne predávaná vstupenka prostredníctvom predajných miest siete Ticketportalu.


Potrebujem špeciálny hardware?

Nie, nie je potrebný žiadny špeciálny hardware, stačí bežná laserová tlačiareň. Každá vytlačená vstupenka však musí mať ostrý nerozmazaný čiarový kód.


Čo sa stane, ak vytlačím vstupenku viackrát alebo si vyhotovím jej kópie?

Pri vstupe na akciu bude usporiadateľom skontrolované číslo vstupenky a čiarový kód. Na danú akciu bude vpustený len prvý držiteľ platnej vstupenky. Každý ďalší klient, ktorý sa preukáže rovnakou vstupenkou, nebude na akciu vpustený a vystavuje sa právnym postihom.


Čo mám robiť, ak sa mi vstupenka HOMEticket nedá vytlačiť?

Skontrolujte nastavenie PC, na ktorom idete tlačiť HOMEticket s nastaveniami uvedenými v sekcii Nastavenia na tejto stránke.


Čo mám robiť, ak som už vstupenku zaplatil, ale ešte nevytlačil a prerušilo sa spojenie?

Postupujte podľa návodu uvedeného v sekcii Postup na tejto stránke


Čo v prípade, že mám v poriadku tlačiareň aj všetky nastavenia a aj napriek tomu mi vstupenka nejde vytlačiť?

V prípade, že nemôžete vstupenku vytlačiť, pokúste sa o tlač vstupenky pomocou iného prehliadača.
Vstupenky je tiež možné uložiť do počítača ako súbor vo formáte PDF a preniesť ich, prípadne zaslať na iný počítač, kde sa môžete pokúsiť opätovne ich vytlačiť. Pozor však, aby Vaše vstupenky neboli zneužité cudzou osobou. Odporúčame Vám vstupenky po prípadnom prenose a vytlačení na inom počítači z daného počítača ihneď vymazať ! Pozor aby vstupenky uložené v súbore PDF nezostali v koši na danom počítači. Neodporúčame vstupenky tlačiť, alebo prenášať/načítavať ich na verejne dostupných počítačoch ako sú internetové kaviarne, verejne dostupné predajne na tlač materiálov a pod. Ak sa Vám stále nedarí dokončiť operáciu, kontaktujte technické oddelenie spoločnosti Ticketportal SK na e-mailovej adrese support@ticketportal.sk.