INFORMÁCIE PRE ORGANIZÁTOROV
PRÍSTUP PRE ORGANIZÁTOROV
INFORMÁCIE PRE DIVADLÁ, ŠPORTOVÉ HALY, KINÁ, KLUBY
INFORMÁCIE PRE PREDAJCOV
Ticketportal SK, s.r.o.
Ticketportal je spoločnosť, ktorej hlavnou činnosťou je predaj vstupeniek na kultúrne, športové a spoločenské podujatia.
Naša spoločnosť je súčasťou medzinárodnej skupiny TICKETPORTAL, ktorá pôsobí okrem Slovenska aj v Českej republike, v Maďarsku, v Poľsku a v Bulharsku.
Spoločnosť IRSnet bola za týmto účelom založená v roku 2003, kedy prevzala aktivity a získala exkluzívne podlicenciu od spoločnosti Denax, a.s., k prevádzkovaniu a ďalšiemu šíreniu rezervačného a predajného systému pre predaj vstupeniek.
Vstupenky pre našu spoločnosť sú dostupné aj cez naše predajné miesta, ktoré sú zobrazené na našej stránke: https://www.ticketportal.sk/SellingPlaces/
Okrem vyššie uvedeného sme prevádzkovateľom webového portálu www.ticketportal.sk, ktorý je určený pre všetkých záujemcov o vstupenky na kultúrne či športové akcie. Nejedná sa iba o portál slúžiaci k rezervácii či kúpe vstupeniek, ale zároveň tento portál slúži k získaniu informácií o kultúrnom dianí v rôznych regiónoch Slovenskej republiky.
Okrem samotného predaja vstupeniek sa ďalej zameriavame na predaj a inštaláciu predajných systémov určených pre divadlá, športové haly, multikiná a múzeá.
________________________________________
Referencie
V pomerne krátkej dobe sa našej spoločnosti podarilo na základe využitia moderných technológií vybudovať rozsiahlu predajnú sieť s predajnými miestami po celej Slovenskej republike.
Okrem vyššie uvedeného je upravená softwarová verzia predajného a rezervačného systému (jedná sa o verziu pre manažment predaja vstupeniek inštalovanú priamo do športových hál, divadiel, klubov, kín a múzeí) využívaná napríklad nižšie uvedenými subjektmi, kde bol tento systém našou spoločnosťou nainštalovaný:
● HC Slovan Bratislava
● HC 05´Banská Bystrica
● HK Dukla Trenčín
● HC GROTTO Prešov
● MŠK Žilina
● MFK Zemplín Michalovce
● VLCI Žilina
● OKTAGON
● Divadlo Aréna
● Divadlo Astorka Korzo´ 90
● Radošinské naivné divadlo
● Divadlo Jonáša Záborského v Prešove
● Divadlo GUnaGU
● Divadlo La Komika
● Mestské Divadlo Žilina
● Divadlo Komédie
● Kultúrne zariadenie Petržálka
Zo zahraničia:
● NÁRODNÍ DIVADLO v Praze
● Východočeské divadlo v Pardubicích
● Operett BUDAPESTI OPERETTSZÍNHÁZ v Budapešti
● Kulturní a informační centrum města Brna
● Městské divadlo v Prostějově
● Palác Akropolis v Praze
● Divadlo Komedie v Praze
● Společenský dům v Neratovicích
● Divadlo Na Zábradlí v Praze
● O2 arena
● Dejvické divadlo
● Kulturní centrum GONG
Spolupráca:
INFORMÁCIE PRE ORGANIZÁTOROV, DIVADLÁ, ŠPORTOVÉ HALY, KINÁ, KLUBY
Chcete s nami spolupracovať a využiť naše služby na predaj vstupeniek na vaše podujatie?
Kontaktujte obchod@ticketportal.sk
INFORMÁCIE PRE PREDAJCOV
Chcete s nami spolupracovať a predávať vstupenky Ticketportal vo svojej prevádzke?
Kontaktujte predajca@ticketpotal.sk
________________________________________
CheckTicket:
CheckTicket je mobilná aplikácia na overovanie vstupeniek predávaných v sieti Ticketportal. Slúži pre zmluvných partnerov Ticketportalu (organizátorov) na kontrolu vstupeniek pri vstupe na hudobné, kultúrne a športové podujatia.
QR kód na vstupenkách a podujatiach:
QR kód môže obsahovať:
• webovú adresu (formát URL alebo MEBKM)
• kontaktné informácie ( formát vCard alebo MECARD)
• geografickú pozíciu
• údaje o udalosti - názov, miesto, čas trvania (formát ICalendar)
• údaje o vstupenke
Viac o spôsoboch doručenia vstupeniek: https://www.ticketportal.sk/Article/13845
Kompletná ponuka vstupeniek je dostupná online na www.ticketportal.sk a vybrané vstupenky je možné zakúpiť aj na predajných miestach TU: https://www.ticketportal.sk/SellingPlaces/
Pre najčastejšie otázky kliknite TU: https://www.ticketportal.sk/Article/7791
Kontaktovať nás môžete denne :
e-mailom na adresu help@ticketportal.sk.
telefonicky v pracovné dni od 9:00 do 17:00 h na mobilnom čísle +421 905 700 909. (V čase všetkých štátnych sviatkov bude telefonické spojenie pre klientov nedostupné.)
Prosíme o pochopenie, že naša slovenská infolinka je určená pre klientov, ktorí si zakúpili vstupenky na slovenské podujatia. Klientom, ktorí si zakúpili vstupenky na české podujatia odporúčame obrátiť sa na e-mailovú adresu help@ticketportal.cz.
V prípade, že máte záujem o hromadnú objednávku kontaktujte nás v pracovné dni od 9:00 do 16:00 na e-mailovej adrese objednavky@ticketportal.sk.
Upozorňujeme, že za hromadné objednávky účtujeme poplatok od 5 € do 50 €.
Doklad na už zakúpené vstupenky dodatočne nevystavujeme.
Ďakujeme za pochopenie.
Kontakty podľa nariadenia (EÚ) 2022/2065 a nariadenia (EÚ) 2021/784:
Kontaktné miesto:
Úradný jazyky, v ktorých je možné sa obrátiť na kontaktné miesto: slovenčina, angličtina.
Toto jednotné kontaktné miesto sa týka sprostredkovateľských služieb prevádzkovaných Ticketportal SK, s.r.o., najmä serveru www.ticketportal.sk
Ticketportal SK, s.r.o.
Kalinčiakova 33
831 04 Bratislava
Zapísaná:
Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III., oddiel Sro, vl. č. 28073/B
Kontrolný dozor:
Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Osobitné obchodné podmienky spoločnosti Ticketportal SK, s.r.o. pre komerčných používateľov platformy Ticketportal
1.1 Stránka www.ticketportal.sk a Systém predstavujú online platformu podľa čl. 3 písm. i) Aktu o digitálnych službách, ktorá umožňuje Majiteľom vstupeniek a záujemcom o Podujatia uzatvárať zmluvy na diaľku s Partnerom.
1.2 Tieto Osobitné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Partnera podľa Aktu o digitálnych službách a Nariadenia o podpore transparentnosti. Osobitné obchodné podmienky predstavujú doplnenie Zmluvy o spolupráci.
2.1 "Akt o digitálnych službách" alebo "DSA" znamená Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2065 z 19. októbra 2022 o jednotnom trhu s digitálnymi službami a o zmene smernice č. 2000/31/ES (akt o digitálnych službách).
2.2 "Nariadenie o podpore transparentnosti" znamená Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/1150 z 20. júna 2019 o podpore spravodlivosti a transparentnosti pre komerčných používateľov online sprostredkovateľských služieb.
2.3 "Osobitné obchodné podmienky" znamenajú tieto Osobitné obchodné podmienky spoločnosti Ticketportal SK, s.r.o. pre komerčných používateľov platformy Ticketportal.
2.4 "Partner" znamená osobu, ktorá organizuje, usporadúva alebo sprostredkúva organizáciu Podujatí na území Slovenska, prípadne v zahraničí, t.j. na účely tejto zmluvy zodpovedá za organizáciu a konanie Podujatia/í.
2.5 "Prevádzkovateľ" znamená spoločnosť Ticketportal SK, s.r.o., so sídlom Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava, IČO: 35 850 698, zapísanú v Obchodnom registri Mestkého súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 28073, ktorá je subjektom, ktorý v mene a na účet Partnera zabezpečuje distribúciu a predaj Vstupeniek na Podujatia prostredníctvom Systému (Predajnej siete Ticketportal).
2.6 "Zmluva o spolupráci" znamená Zmluvu o spolupráci pri predaji vstupeniek uzatvorenú medzi Prevádzkovateľom a Partnerom.
2.7 Definície pojmov podľa týchto Osobitných obchodných podmienok sú doplneniami definícií podľa Zmluvy o spolupráci. Definície pojmov uvedené v Zmluve o spolupráci sa vzťahujú aj na pojmy označené veľkým začiatočným písmenom v týchto Osobitných obchodných podmienkach.
3.1 Nasledujúci obsah na stránke www.ticketportal.sk a v Systéme je považovaný za nezákonný alebo v rozpore s podmienkami používania súvisiacich služieb:
4.1 Hlavnými parametrami, na základe ktorých je určované poradie zobrazovania ponuky Podujatí na stránke www.ticketportal.sk a v Systéme (i) časové hľadisko (Podujatia sú zoradené podľa dátumu ich konania) a (ii) zvýhodnená bannerová pozícia.
4.2 Poradie parametrov bolo zvolené tak, aby zodpovedalo hospodárskemu významu pre Prevádzkovateľa a zohľadňovalo používateľskú skúsenosť. Mechanizmus určovania poradia Podujatí zohľadňuje charakter Podujatia a jeho relevantnosť pre spotrebiteľov najmä podľa dátumu konania Podujatia a jeho žánrového zaradenia.
4.3 Prevádzkovateľ neuplatňuje voči ponúkaným službám a produktom, ktoré by ponúkala sama alebo pre osobu, ktorá je ňou ovládaná alebo prepojená, rozdielne zaobchádzanie, pričom si v plnom rozsahu vyhradzuje jednostranne zmeniť tento postoj.
Partnera, je Prevádzkovateľ oprávnený odmietnuť používanie takéhoto propagačného materiálu v prípadoch,
ak takýto propagačný materiál (i) je v rozpore s pravidlami uvedenými v bodoch 3.1 a/alebo 5.1 Osobitných obchodných podmienok, alebo (ii) nezodpovedá uzatvorenej dohode o jeho použití, alebo (iii) Prevádzkovateľ má dôvodné pochybnosti o tom, že u tohto propagačného materiálu existuje dôvod na jeho odmietnutie podľa Zmluvy o spolupráci a/alebo Osobitných obchodných podmienok, alebo (iv) Prevádzkovateľ už predtým odmietol iný Partnerov propagačný materiál, alebo (v) Partner už predtým porušil svoje zmluvné a iné právne povinnosti závažne alebo opakovane, alebo (vi) Partner je v omeškaní so zaplatením akejkoľvek pohľadávky Prevádzkovateľa, alebo (viii) z akýchkoľvek iných dôvodov uvedených v Zmluve o spolupráci a/alebo Osobitných obchodných podmienkach alebo právnych predpisoch.
omeškaní s úhradou akejkoľvek pohľadávky Prevádzkovateľa z akéhokoľvek právneho vzťahu, alebo (iii) Partner zrušil Podujatie v posledných dvanástich mesiacoch bez vážneho dôvodu alebo sa Podujatie nekonalo z dôvodov na strane Partnera alebo na strane Partnera nastali vážne problémy pri konaní Podujatia, ktoré spôsobili Majiteľom vstupeniek a tretím osobám tažkosti alebo podstatne znížili ich zážitok a skúsenosť z Podujatia, alebo (iv) v prípadoch uvedených v Akte o digitálnych službách a v Nariadeni o podpore transparentnosti. Výpovedná doba pre výpoveď podľa tohto bodu je 30 dní a začína plynúť v deň doručenia výpovede Partnerovi. V prípade, ak Prevádzkovateľ uplatní právo na ukončenie poskytovania služieb z naliehavého dôvodu podľa slovenského práva alebo ak je Prevádzkovateľ schopný preukázať, že Partner opakovane porušil platné podmienkyu, čo viedlo k ukončeniu poskytovania všetkých dotknutých online sprostredkovateľských služieb zo strany Prevádzkovateľa, je výpovedná doba pre výpoveď podľa tohto bodu 1 týždeň a začína plynúť v deň doručenia výpovede Partnerovi.
6.1 Prevádzkovateľ nie je v rozsahu upravenom v Akte o digitálnych službách zodpovedný za činnosť a informácie používateľov jej služieb vrátane Partnerov.
6.2 Prevádzkovateľ je oprávnený primeraným spôsbom použiť logo Partnera alebo Podujatia v rámci propagácie Podujatia a v rámci stránky www.ticketportal.sk.
6.3 Prevádzkovateľ používa pre predaj, rezervácie a distribúcie Vstupeniek Predajnú sieť Ticketportal a používa aj pridružené progamy iných zmluvných partnerov.
6.4 Prevádzkovateľ poskytuje technický a zmluvný prístup k údajom, ktoré Partner ako komerčný používateľ Prevádzkovateľových online služieb poskytuje Prevádzkovateľovi, alebo ktoré sú generované pri poskytovaní týchto služieb, a Prevádzkovateľ je ich oprávnený používať. K týmto údajom majú prístup okrem Prevádzkovateľa aj dodávatelia služieb Prevádzkovateľa, ktoré sú nevyhnutné pre prevádzkovanie stránky www.ticketportal.sk a/alebo Systému a/alebo Predajnej siete Ticketportal, a orgány verejnej moci v rozsahu stanovenom právnymi predpismi.
6.5 Partner je povinný pravdivo a úplne vyplniť dotazník, ktorý Prílohou č. 5 Zmluvy o spolupráci.
7.1 Prevádzkovateľ je oprávnený jednostranne meniť Osobitné obchodné podmienky v primeranom rozsahu, najmä ale nie len v prípade (i) zmeny právnych predpisov, (ii) zmeny technických podmienok dodávateľov Prevádzkovateľa, (iii) zmeny výkladu právnych predpisov, (iv) zmeny technických parametrov siete Internet alebo poskytovateľov iných elektronických komunikačných služieb alebo mobilných zariadení, (v) zmeny licenčných podmienok v prípade obsahu chráneného podľa predpisov upravujúcich práva duševného a priemyselného vlastníctva, (vi) zmeny rozsahu ponuky na stránke www.ticketportal.sk a/alebo v Systéme, (vii) zmeny rozsahu prístupu Partnera k údajom, (viii) zmeny dodatočných distribučných kanálov alebo potenciálnych pridružených programov, (ix) zmeny v cenách, poplatkoch alebo službách poskytovaných Prevádzkovateľom Partnerovi, Majiteľom vstupenky alebo záujemcom o Podujatie, a pod.
7.2 Prevádzkovateľ bude podľa čl. 14 ods. 2 Aktu o digitálnych službách informovať Partnera o každej zmene Osobitných obchodných podmienok prostredníctvom internetovej stránky www.ticketportal.sk.
7.3 Tieto Osobitné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 29. februára 2024.