Miesto: |
Dátum/Date: 20.04.2017
Čas/Time: program začína o 8.55 (registrácia od 8.10), končí o 16.50 (záverečná recepcia o 17.35)
Miesto konania/Place of event: Hotel DoubleTree by Hilton Bratislava, Trnavská cesta 27/A, Bratislava
Vážené dámy, vážení páni,
pozývame Vás a ďalších zástupcov Vašej spoločnosti na medzinárodnú konferenciu Business Forum "World of Tomorrow", 20. apríla 2017 do hotela DoubleTree by Hilton Bratislava.
Ako sa zmení trh a vaši zákazníci v následujúcich rokoch?
Potrebujeme nové modely komunikácie a líderstva?
Je možné mať úspech a súčasne zostať človekom?
Videopozvánka: https://www.youtube.com/watch?v=SnIm9Ww-MUQ
Trendy sa určujú vo svete. Vedieť rýchlo reagovať, znamená mať informácie, ako lídri západných ekonomík rozmýšľajú. Preto sme 20. apríla pozvali na Slovensko piatich kľúčových rečníkov, ktorým riaditelia a manažéri zahraničných firiem načúvajú:
Prince Carlos de Bourbon de Parme (Holandsko)
Člen kráľovskej holandskej rodiny, pracoval v súkromnom bankovom sektore, neskôr pre Európsku komisiu, podieľal sa na prípravách zavedenia eura. Od roku 2007 sa sústredí na start-up projekty a projekty zamerané na ekologický prístup výroby, recykláciu, logistické systémy, sociálne inovácie. Po rokoch práce v obchodnej oblasti sa rozhodol prispieť k rozvoju Dutch Institute for Innovation and Sustainability, ktorý hľadá a skúma možnosti trvalo udržateľného rozvoja spoločnosti, vrátane vplyvu inovačných procesov a organizačných zmien. Kontinuálne prijatie inovácií umožňuje dosiahnuť vysokú úroveň a trvalý rast produktivity.
Robert Phillips (Anglicko)
Svetovo uznávaný expert na komunikáciu, vedenie a budovanie dôvery, autor, poradca a komentátor. Pôsobil ako prezident a CEO EMEA najväčšej svetovej PR agentúry Edelman. Je spoluzakladateľom Jericho Chambers, komunity expertov pracujúcich s novými modelmi komunikácie a riadenia. V roku 2015 publikoval knihu Trust Me, PR is Dead, v ktorej popisuje nevyhnutný zánik tradičných postupov v oblasti mediálneho priemyslu a potrebu zmeny komunikácie v budúcnosti. V súčasnosti je hosťujúcim profesorom na Cass Business School v Londýne.
Pomáha manažérom a majiteľom firiem pochopiť vývin budúcnosti v dlhodobom horizonte a prehodnotiť modely klasickej firemnej komunikácie, pretože naša komunikácia prebieha dnes, zajtra, a nie včera.
Gerd Leonhard (Švajčiarsko)
Jeden z popredných svetových futurológov, humanista, mysliteľ, vizionár a autor knihy Technology vs. Humanity. Časopis Wired ho v roku 2015 zaradil medzi 100 najvplyvnejších ľudí Európy. Venuje sa témam ako predvídanie vývoja v spoločnosti a podnikaní, trvalo udržateľné podnikanie, prudký vývoj technológií, digitálnej transformácie, automatizácie spoločnosti, marketingu, reklame na podnikanie, ale tiež našej schopnosti prijať a spracovať veľký objem dát.
Kľúčovou myšlienkou jeho prezentácií, workshopov a seminárov sú témy ako digitálny darwinizmus a výzvy digitálnej transformácie, redefinícia vzťahov človek - stroj, budúcnosť práce a pracovných miest, naše súkromie v ére veľkých dát a mnoho ďalších.
Mark Gallagher (Severné Írsko)
30 rokov pôsobil v riadiacich pozíciách tímov Formule 1, medzinárodne uznávaný speaker v oblasti líderstva a budovania úspešného tímu. Po odchode z F1 publikoval v roku 2014 knihu The Business of Winning, v ktorej popisuje, ako dosiahnuť úspech vo svete najvyšších technológií, veľkých peňazí, vysokého rizika a najvyššej možnej konkurencie. V súčasnosti prednáša o líderstve, riadení, marketingu, zákazníckych službách, partnerstve a manažovaní rizika.
Svojich poslucháčov učí, ako pochopiť a vyjsť v ústrety aj špecifickým požiadavkám klientov.
Dietmar Dahmen (Rakúsko)
Vizionár, kreatívny konzultant a jeden z najdynamickejších svetových spíkrov. Dvadsať rokov pôsobil v reklame a marketingu (v Hamburgu, New Yorku, Los Angeles, Mníchove a Viedni). Bol kreatívnym riaditeľom v DDB, výkonným kreatívnym riaditeľom v Ogilvy, pôsobil ako Chief Creative Officer a výkonný riaditeľ v BBDO. Dnes pracuje ako nezávislý spíker a konzultant pre zmeny, inovácie a turbulentné marketingové stratégie.
Medzi najčastejšie témy jeho prednášok patria: budovanie zákaznícky orientovanej značky, marketing, predaj, digitalizácia a jej vplyv na podnikanie, adaptácia zmýšľania na zmeny budúcnosti a inovácie.
Konferenciu bude v anglickom jazyku moderovať Daniela Zeller (Rakúsko). V minulosti populárna rozhlasová komentátorka v Rakúsku, v súčasnosti pracuje ako nezávislý spíker. Vedie kurzy komunikácie a rétoriky, napísala niekoľko kníh.
Simultánne tlmočenie do slovenčiny bude zaistené po celú dobu konferencie.
Akciu podporujú zahraničné Chamber of Commerce, viaceré profesijné asociácie a mediálni partneri zo Slovenska a okolitých krajín.
Cena/Price: 456,00 EUR / osoba
(občerstvenie, obed, záverečná recepcia, materiály, možnosť simultánneho tlmočenia do slovenčiny a profesionálny videozáznam z konferencie.)
Cena sa bude zvyšovať.
Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.
Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.
Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.