začnite písať..
+
+
+
Spolu
Součástí VIP vstupenky je exklusivní catering podávaný po celou dobu akce, včetně no-limit konzumace vybraných alko/nealko nápojů.
+1 500 Kč
Viac info >>
+1 500 Kč
Viac info >>
Vážený zákazník, práve prebieha prednostný predaj pre držiteľov prístupového hesla. Nákup bez hesla bude umožnený od %ValidDate%. Po tomto čase budú vstupenky sprístupnené na predaj širokej verejnosti.
Čakajte prosím,
budete automaticky presmerovaný
Vážený zákazník,
práve ste sa zaradil do poradia zákazníkov čakajúcich pred Vami. Ste
v poradí, hneď ako na Vás príde rad, budete automaticky presmerovaný do hľadiska.
Po opustení stránky alebo obnovení stránky Vás systém zaradí na koniec poradia čakajúcich zákazníkov.
Ďakujeme! Váš Ticketportal.
2ks = 20€
Objednávka s povinnosťou platby. Kliknutím na tlačidlo "Vytvoriť požiadavku" súhlasite s obchodnými podmienkami
Miesto: |
Koncert
Piatok 24. máj • 19.00 • Dvorana VŠMU, Zochova ul., Bratislava
Imaginario: de un libro de música de vihuela
Imaginárny spevník španielskej hudby 16. storočia
Juan Vásquez, Adrian Willaert, Jacob Arcadelt, Cipriano de Rore, Francesco da Milano
Armonía Concertada
María Cristina Kiehr spev
Ariel Abramovich vihuela de mano
Argentínski umelci, speváčka María Cristina Kiehr a lutnista a hráč na vihuele de mano Ariel Abramovich, predstavia na koncerte vo Dvorane VŠMU zaujímavú rekonštrukciu časti repertoáru renesančnej vokálnej a inštrumentálnej hudby španielskej proveniencie. Program bratislavského koncertu vychádza z ich najnovšieho CD Imaginario: de un libro de música de vihuela (Outhere Music). Dramaturgia, invenčnosť, výraz a kultivovanosť interpretácie na nahrávke si vyslúžili pozitívne ohlasy kritiky. Podujatie organizuje Centrum starej hudby ako súčasť projektu Schola 2019. Z verejných zdrojov ho podporil Fond na podporu umenia, na jeho realizácii finančne participuje aj Bratislavský samosprávny kraj.
María Cristina Kiehr (soprán)začala štúdium klasického spevu v Argentíne, na barokovú hudbu sa špecializovala v Európe (R. Jacobs, Schola Cantorum Basiliensis). V Bazileji si zdokonaľovala spevácku techniku u E. Krasznai-Gombosovej. Spolupracovala na početných koncertoch a nahrávkach pod vedením osobností ako R. Jacobs a J. Savall so súbormi Concerto Köln, Cantus Cölln, Hespèrion XX (Hespèrion XXI) a Concerto Soave (J.-M. Aymes), s ktorým sa venovala hudbe raného 17. storočia. Účinkovala tiež s N. Harnoncourtom, Ph. Herreweghom, F. Leonhardtom, G. Leonhardtom, so súbormi Concerto vocale Leipzig, La Fenice, Nederlands Kamerkoor a Ensemble 415. M. C. Kiehr venuje osobitú pozornosť hudbe raného baroka. Je spoluzakladateľkou súboru La Colombina zameraného na hudbu španielskej a latinskoamerickej renesancie. Operný debut absolvovala pod taktovkou R. Jacobsa v Cavalliho opere Giasone v Innsbrucku. Repertoár M. C. Kiehr zahŕňa diela Monteverdiho, Purcella, Telemanna, Glucka a Vivaldiho. Venuje sa tiež pramennému výskumu, v rámci ktorého objavuje, rekonštruuje a v novodobých premiérach uvádza zabudnuté diela. Mnohé z početných nahrávok M. C. Kiehr získali vysoké hodnotenia kritiky, napríklad za stvárnenie Márie Magdalény v Caldarovom oratóriu Maddalena ai piedi di Cristo (R. Jacobs, Harmonia mundi) získala v roku 1997 ocenenie Gramophone Award.
Ariel Abramovich (vihuela, lutna, gitara) je rodákom z Buenos Aires. Ku hre na gitare ho v mladom veku inšpirovali rockoví hudobníci Jimmy Page a Jimi Hendrix. Jazzu a latino hudbe sa venoval u N. Pedreiru a Q. Sinesiho, jeho záujem o klasickú gitaru inšpiroval americký gitarista R. Towner. Študoval tiež u J. M. Merlina a M. de Olaso, ktorý ho zoznámil s renesančnou hudbou. Diela Luisa de Narváeza ho zaujali do tej miery, že sa rozhodol venovať hudbe 16. storočia pre lutnu a vihuelu. Hru na týchto nástrojoch študoval u D. Costoyasovej a E. Egüeza, absolvoval tiež majstrovské kurzy u P. O´Detta a H. Smitha. V roku 1996 prišiel študovať na Scholu Cantorum v Bazileji (H. Smith), kde navštevoval kurzy u významných osobností historicky poučenej interpretácie (C. Young, D. Vellard, A. Rooley). Absolvoval študijný pobyt vo Francúzsku (E. Ferré). V roku 1998 vytvoril s J. Hernandézom-Pastorom súbor El Cortesano, ktorý interpretoval hudbu pre vihuelu. V roku 2002 mu vyšlo CD venované tvorbe E. Daçu (Arcana), v roku 2008 album s hudbou D. Pisadora (Carpe Diem). V tom istom roku vytvoril duo s tenoristom J. Potterom, s ktorým sa venoval anglickej hudbe neskorého 16. a 17. storočia a nahral niekoľko diskov pre ECM (napr. Amores Pasados, 2015). V roku 2014 nahral s J. Heringmanom CD Cifras Imaginarias s hudbou pre dve vihuely. Od roku 2013 pôsobí v duu Armonía Concertada so sopranistkou M. C. Kiehr, s ktorou sa venuje talianskemu a iberskému repertoáru. A. Abramovich spolupracoval so speváčkou A. M. Frimanovou, španielskym organistom A. Ceaom, francúzskym lutnistom E. Ferrém, argentínskou lutnistkou E. Mascardiovou, flautistom a dirigentom M. Formom, brazílskym flautistom R. Calveyrom a ď. Viedol majstrovské kurzy v Španielsku, Nemecku, Brazílii, USA, Českej republike, Ekvádore, Uruguaji a i. Na Slovensku bol hosťom festivalov Dni starej hudby, Konvergencie a Gitarového festivalu J. K. Mertza.
Zľavy: ZŤP, seniori 3,- eur, Študenti a pedagógovia zdarma
Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.
Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.
Použite Vaše iné účty
Môžete sa prihlásiť pomocou účtu na týchto sociálnych sieťach:
Použite vlastný účet
Ak ste registrovaný v sieti Ticketportal.
Po zadaní e-mailu a nového hesla Vám zašleme link s aktivačným odkazom. Zmeny nadobudnú platnosť po kliknutí na tento odkaz.
Zadajte e-mailovú adresu na ktorú Vám opäť zašleme aktivačný odkaz
Môžete použiť aj výrazy ako napríklad:
Festival Bratislava, Divadlo Astorka, Názov podujatia alebo hľadajte len mesto