SPEV  KOHÚTA

Radošinské naivné divadlo
SPEV KOHÚTA

Dátum: 26. januára - 14. marca 2022
Miesto: Piešťany, Martin, Žilina, Bratislava

Vstupenky

Streda
26
Jan 2022
19:00
SPEV KOHÚTA
Dom umenia

Piešťany

Piatok
4
Feb 2022
19:00
SPEV KOHÚTA
Kino Strojár

Martin

Sobota
5
Feb 2022
15:30
SPEV KOHÚTA
Sobota
5
Feb 2022
19:00

EŠTE SA NEPREDÁVA

Predaj sa ešte nezačal, skúste neskôr.
SPEV KOHÚTA
Pondelok
14
Mar 2022
19:00
SPEV KOHÚTA

Popis podujatia

Komédiu napísal Stanislav Štepka

Hudba Juraj Haško

Texty piesní Stanislav Štepka

Produkcia Ladislav Hubáček

Réžia Ondrej Spišák

Premiéra v Radošinskom naivnom divadle

koncom jesene 2021

 

Sú takí, čo v meste túžia po idylickom živote v dedine (podobnú túžbu po meste majú aj mnohí dedinčania). Žiť v dedine, kde je dobrý vzduch, zdravé životné prostredie a írečité, dôverné medziľudské, naozaj susedské vzťahy. To si myslia aj mestskí Bečkovci, ktorí sa presťahujú do vysnívaného typického dedinského domu, kde spolu so susedmi  z rôznych aj protichodných spoločenských vrstiev chcú inak a nanovo žiť vidiecky idylický život.

Darí sa to dovtedy, kým zrazu nezačne nad ránom o štvrtej za vedľajším domom a dvorom výrazne  kikiríkať kohút, a takým hlasitým spevom, že nedá okolitým susedom spať. Zrazu je po idyle, nastupuje každodenná tvrdá realita. Treba si na svojráznych susedov a spev kohúta  zvykať.

Dramatik Stanislav Štepka túto všeobecne známu situáciu využíva na podrobné a aj neľútostné skúmanie rôznych ľudských postojov a charakterov. A práve v tom treba aj hľadať ťažisko trpkej komédie, v ktorej sa Štepka pozerá na dedinu a jej obyvateľov s jeho typickou radošinskou optikou humoru a nadhľadu. Jedni susedia vravia, že v dedine je to normálne, a treba to brať s rešpektom, keď nad ránom kikiríka kohút, iní si myslia opak, a tak sa po spoločnej debate rozhodnú hľadať rázne riešenie. Lenže – dá sa v takejto situácii, teda pri rannom speve kohúta, nájsť jednoznačné riešenie? Budeme múdrejší po vzhliadnutí Štepkovej komédie s piesňami a prekvapujúcimi príbehovými zvratmi v originálnej réžii Ondreja Spišáka a s hudbou Juraja Haška. Máme pocit, že je sa na čo tešiť.

Z dôvodu, že Bratislava je od 08.11.2021 v I. stupni ohrozenia – v červenej farbe, Radošinské naivné divadlo odohrá svoje predstavenia v režime OTP:

-        Očkovaní

-        Testovaní (PCR/LAMP test nie starší ako 72 hodín alebo Antigénový test nie starší ako 48 hodín)

-        Osoby, ktoré prekonali ochorenie Covid 19 nie viac ako pred 180 dňami

Počas celej doby trvania predstavenia je potrebné mať prekryté dýchacie cesty (respirátor resp. rúško)

 

5.2.2022 ŽIlina a 4.2.2022 Martin, 23.1.2021 TRNAVA

Toto podujatie je organizované v režime "KZ" (kompletne zaočkovaní) podľa platného COVID automatu. V tomto režime je podmienkou vstupu na podujatie doklad o plnom zaočkovaní majiteľa vstupenky. V prípade, ak sa nemôžete zaočkovať zo zdravotných dôvodov, pri vstupe sa bude kontrolovať potvrdenie o negatívnom teste (AG – 48 hodín, PCR – 72 hodín).



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture SPEV  KOHÚTA

Na mape

Odporúčané

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - SPEV KOHÚTA - 23.01.2022 o 15:30 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie SPEV KOHÚTA, ktoré sa malo konať dňa 23.01.2022 o 15:30 hod. v Dom kultúry Trnava , je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - SPEV KOHÚTA - 17.12.2021 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie SPEV KOHÚTA, ktoré sa malo konať dňa 17.12.2021 o 19:00 hod. v Dom umenia Piešťany, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - SPEV KOHÚTA - 10.11.2021 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie SPEV KOHÚTA, ktoré sa malo konať dňa 10.11.2021 o 19:00 hod. v Radošinské naivné divadlo, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 14.3.2022 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 18.11.2021!

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 18.11.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 18.11.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 18.11.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


Top