ŠTEFANSKÝ PUNČ s DMS ( Separ, Dame, Smart )

ŠTEFANSKÝ PUNČ s DMS ( Separ, Dame, Smart )

Dátum: 10. - 11. júna 2022
Miesto: Partizán Rezort, Obyce
Adresa: Obyce 201, 951 95 Obyce, Obyce

Štefánsky punč s DMS pod holým nebom.

Vstupenky

10.-11.
Jún
2022
ŠTEFANSKÝ PUNČ s DMS ( Separ, Dame, Smart )
10.-11. 6. 2022 od 16:00h. NORMAL

Popis podujatia

ŠTEFANSKÝ PUNČ s DMS 
10.-11.6.2022
PARTIZÁN REZORT OBYCE
 

CARTEL EVENTS, vám prináša, dvojdňový festival plný hudby a zábavy

LINE UP:

SEPAR
DMS
NERIEŠ
GLEB
PIL C
EGO
LOKO LOKO
SERGEI BARRACUDA
JOHNNY BEE
KALI
SIMA
MAJSELF
ČIS T & MiŠO BIELY
FRAYER FLEXKING
KONEX
SAUL
ASTRALKID22
TVRNFLX
LUCA BRASSI10x
KELSO
NORKI
CHIO
PHIL PAULER
TRIPLE P
ADAMSON



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture ŠTEFANSKÝ PUNČ s DMS ( Separ, Dame, Smart )

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - ŠTEFANSKÝ PUNČ s DMS ( Separ, Dame, Smart ) - 26.12.2021 o 17:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie ŠTEFANSKÝ PUNČ s DMS ( Separ, Dame, Smart ), ktoré sa malo konať dňa 26.12.2021 o 17:00 hod. v Partizán Rezort, Obyce , je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.-11. júna 2022 o 16:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 24.12.2021!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 24.12.2021 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 24.12.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 24.12.2021 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


Top