Sníček Hugo a jeho kamoši v x-bionic® sphere

Sníček Hugo a jeho kamoši v x-bionic® sphere

Dátum:
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Sníček Hugo a jeho kamoši v x-bionic® sphere

Deti sa s obľúbeným Sníčkom Hugom a jeho kamošmi z TV RIK – Nikom, detskou hviezdičkou Adelkou Heftyovou zo seriálu Prázdniny s maskotom Rikom vydajú po zábavnej ceste plnej hudby, tanca a súťaženia. Po vystúpení bude autogramiáda a fotografovanie so Sníčkom Hugom a jeho priateľmi.
Predstavenie je vhodné pre rodiny s deťmi

Dĺžka trvania: 180 minút
Žáner: koncert, hudba, tanec, súťaže

Od 18:00 hod. - VEČERA za zvýhodnenú cenu v reštaurácii Olym-Pick
Cena: 10€/ osoba



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Sníček Hugo a jeho kamoši v x-bionic® sphere - 3.3.2019 o 15:00 hod.

Predstavenie Sníček Hugo a jeho kamoši v x-bionic® sphere, ktoré sa malo konať dňa 3.3.2019 o 15:00 hod. v x-bionic® sphere, Šamorín - Čilistov, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top