Štyri adventné koncerty Voci allegre

Štyri adventné koncerty
Štyri adventné koncerty Voci allegre

Dátum:
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Voci Allegre (v tal. radostné hlasy) je trnavský spevácky zbor. Jeho členov spája priateľstvo a láska k hudbe, obzvlášť k zborovému spevu. Ide o ľudí rôznych profesií, hudobného vzdelania, zborových skúseností a rodinného stavu. Zbor sa venuje prierezovému repertoáru - od renesancie cez všetky historické obdobia až po súčasných skladateľov, taktiež ľudovým piesňam, populárnej hudbe a vokálno - inštrumentálnym projektom. Aj keď ide o trnavské teleso, jeho členmi sú aj speváci z iných miest. Zbor vznikol v roku 2013 a jeho dirigentom je Andrej Rapant.

Andrej Rapant sa od detstva venuje hudbe, študoval hru na gitare a od čias gymnázia sa angažoval v zborovom speve. Účinkoval vo viacerých trnavských a bratislavských telesách. Niekoľko rokov sa podieľal na rôznych domácich i medzinárodných projektoch starej hudby, viackrát ako sólista. Dirigovaniu sa venuje od r. 2003, kedy prevzal spevácky zbor Tirnavia. Spolu s priateľmi založil v r. 2013 spevácky zbor Voci Allegre, ktorý dodnes vedie. Civilným povolaním je účtovník. Od r. 2018 je dirigentom Robotníckeho spevokolu Bradlan. Príležitostne sa venuje aj aranžovaniu a orchestrálnemu dirigovaniu.

Podujatie sa uskutoční v režime covid automatu  „OP“, za osoby OP sa považujú:

  • Kompletne zaočkované osoby po dobu 1 roka od ukončenia základnej očkovacej schémy
  • Osoby po prekonaní COVID-19 viac ako 180 dní + jedna dávka vakcíny (ak vakcína bola podaná do 180 dní  od prekonania potvrdeného RT-PCR po dobu 1 roka od prekonania COVID-19
  • Osoby po prekonaní COVID-19 potvrdeného RT-PCR nie staršom ako 180 dní
  • Deti mladšie ako 2 roky
  • Deti 2 – 12 rokov s testom (48h Ag, 72 h PCR


Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Štyri adventné koncerty Voci allegre - 18.12.2021 o 20:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Štyri adventné koncerty Voci allegre, ktoré sa malo konať dňa 18.12.2021 o 20:00 hod. v Kostol sv. Jakuba, Trnava,, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Štyri adventné koncerty

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenia:

Katarína Koščová s kapelou a sláčikovým kvartetom, ktoré sa malo konať dňa 28.11.2021 o 20:00 hod. v Kostole sv. Jakuba Trnava

Štyri adventné koncerty Spevácky zbor Technik STU
, ktoré sa malo konať dňa 5.12.2021 o 20:00 hod. v Kostole sv. Jakuba Trnava

4 adventné koncerty Trnavskí umelci a orchester Harmónia
, ktoré sa malo konať dňa 12.12.2021 o 20:00 hod. v Kostole sv. Jakuba Trnava

Štyri adventné koncerty Voci allegre
, ktoré sa malo konať dňa 18.12.2021 o 20:00 hod. v Kostole sv. Jakuba Trnava

sa uskutočnia v režime covid automatu  „OP“, za osoby OP sa považujú:

- Kompletne zaočkované osoby po dobu 1 roka od ukončenia základnej očkovacej schémy
- Osoby po prekonaní COVID-19 viac ako 180 dní + jedna dávka vakcíny (ak vakcína bola podaná do 180 dní  od prekonania potvrdeného RT-PCR po dobu 1 roka od prekonania COVID-19
- Osoby po prekonaní COVID-19 potvrdeného RT-PCR nie staršom ako 180 dní
- Deti mladšie ako 2 roky
- Deti 2 – 12 rokov s testom (48h Ag, 72 h PCR

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 25.11.2021!

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 25.11.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 25.11.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 25.11.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 25.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 25.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 25.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 25.11.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


Top