ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana

ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana

Dátum: 24. septembra 2019 - 13. januára 2020
Miesto: LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava

Vstupenky

Utorok
24
Sep 2019
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana
Pondelok
18
Nov 2019
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana
Pondelok
13
Jan 2020
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana

Popis podujatia

ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana?       
cena: 11,- €

- komediálna hra  – zážitková divadelná show pre všetkých, ktorí hľadajú lásku a zábavu – s dvojicou výborných komediálnych hercov, a to Oľga Belešová ako Pani Erika a Roman Pomajbo ako Pán Milan.

Pani Erika, odborníčka na všetko, sa vrhla na novú podnikateľskú aktivitu. So šarmantným záchranárom Pánom Milanom Vás vezmú na sedemdňový spoznávací zájazd do Bulharska. Za 7 dní Vás naučia ako si nájsť nového partnera alebo preveriť starého.

Všetko sa to odohráva na „spoznávacom“ (nie poznávacom) zájazde, kde si každý, kto má chuť sa zabávať, nájde alebo preverí svojho partnera. Do Bulharska kde NIE znamená ÁNO (aspoň v neverbálnom prejave) cestujú všetci účastníci imaginárnym autobusom. Ocitajú sa na pláži, v reštaurácii, c nočnom bare, všade tam kde môže preletieť povestná iskra. Musí však zafungovať aj chémia a treba byť pripravený aj na búrku – presne ako vo vzťahoch.

Oľga Belešová a Roman Pomajbo sú navyše i skvelými improvizátormi, čo v spolupráci s publikom do predstavenia vnáša vzrušujúce prekvapenia a odviazanú zábavu

Spolupráca: Zuzana Golianová, Simona Vachálková, Ivan Predmerský.

Hrajú: Oľga Belešová a Roman Pomajbo



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana - 17.3.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie ZOZNAMKA alebo Prečo ešte nemám svojho Milana, ktoré sa malo konať dňa 17.3.2020 o 19:00 hod. v LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 28.4.2020 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 20.3.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 20.3.2020 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 20.3.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená,
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na poukazky@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top