Detail info
Close

Business Forum - World of Tomorrow

Business Forum - World of Tomorrow

Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Dátum/Date: 20.04.2017
Čas/Time: program začína o 8.55 (registrácia od 8.10), končí o 16.50 (záverečná recepcia o 17.35)
Miesto konania/Place of event: Hotel DoubleTree by Hilton Bratislava, Trnavská cesta 27/A, Bratislava

 

Vážené dámy, vážení páni,

pozývame Vás a ďalších zástupcov Vašej spoločnosti na medzinárodnú konferenciu Business Forum "World of Tomorrow", 20. apríla 2017 do hotela DoubleTree by Hilton Bratislava.

Ako sa zmení trh a vaši zákazníci v následujúcich rokoch?
Potrebujeme nové modely komunikácie a líderstva?
Je možné mať úspech a súčasne zostať človekom?

Videopozvánka: https://www.youtube.com/watch?v=SnIm9Ww-MUQ

Trendy sa určujú vo svete. Vedieť rýchlo reagovať, znamená mať informácie, ako lídri západných ekonomík rozmýšľajú. Preto sme 20. apríla pozvali na Slovensko piatich kľúčových rečníkov, ktorým riaditelia a manažéri zahraničných firiem načúvajú:

Prince Carlos de Bourbon de Parme (Holandsko)
Člen kráľovskej holandskej rodiny, pracoval v súkromnom bankovom sektore, neskôr pre Európsku komisiu, podieľal sa na prípravách zavedenia eura. Od roku 2007 sa sústredí na start-up projekty a projekty zamerané na ekologický prístup výroby, recykláciu, logistické systémy, sociálne inovácie. Po rokoch práce v obchodnej oblasti sa rozhodol prispieť k rozvoju Dutch Institute for Innovation and Sustainability, ktorý hľadá a skúma možnosti trvalo udržateľného rozvoja spoločnosti, vrátane vplyvu inovačných procesov a organizačných zmien. Kontinuálne prijatie inovácií umožňuje dosiahnuť vysokú úroveň a trvalý rast produktivity.

Robert Phillips (Anglicko)
Svetovo uznávaný expert na komunikáciu, vedenie a budovanie dôvery, autor, poradca a komentátor. Pôsobil ako prezident a CEO EMEA najväčšej svetovej PR agentúry Edelman. Je spoluzakladateľom Jericho Chambers, komunity expertov pracujúcich s novými modelmi komunikácie a riadenia. V roku 2015 publikoval knihu Trust Me, PR is Dead, v ktorej popisuje nevyhnutný zánik tradičných postupov v oblasti mediálneho priemyslu a potrebu zmeny komunikácie v budúcnosti. V súčasnosti je hosťujúcim profesorom na Cass Business School v Londýne.
Pomáha manažérom a majiteľom firiem pochopiť vývin budúcnosti v dlhodobom horizonte a prehodnotiť modely klasickej firemnej komunikácie, pretože naša komunikácia prebieha dnes, zajtra, a nie včera.

Gerd Leonhard (Švajčiarsko)
Jeden z popredných svetových futurológov, humanista, mysliteľ, vizionár a autor knihy Technology vs. Humanity. Časopis Wired ho v roku 2015 zaradil medzi 100 najvplyvnejších ľudí Európy. Venuje sa témam ako predvídanie vývoja v spoločnosti a podnikaní, trvalo udržateľné podnikanie, prudký vývoj technológií, digitálnej transformácie, automatizácie spoločnosti, marketingu, reklame na podnikanie, ale tiež našej schopnosti prijať a spracovať veľký objem dát.
Kľúčovou myšlienkou jeho prezentácií, workshopov a seminárov sú témy ako digitálny darwinizmus a výzvy digitálnej transformácie, redefinícia vzťahov človek - stroj, budúcnosť práce a pracovných miest, naše súkromie v ére veľkých dát a mnoho ďalších.

Mark Gallagher (Severné Írsko)
30 rokov pôsobil v riadiacich pozíciách tímov Formule 1, medzinárodne uznávaný speaker v oblasti líderstva a budovania úspešného tímu. Po odchode z F1 publikoval v roku 2014 knihu The Business of Winning, v ktorej popisuje, ako dosiahnuť úspech vo svete najvyšších technológií, veľkých peňazí, vysokého rizika a najvyššej možnej konkurencie. V súčasnosti prednáša o líderstve, riadení, marketingu, zákazníckych službách, partnerstve a manažovaní rizika.
Svojich poslucháčov učí, ako pochopiť a vyjsť v ústrety aj špecifickým požiadavkám klientov.

Dietmar Dahmen (Rakúsko)
Vizionár, kreatívny konzultant a jeden z najdynamickejších svetových spíkrov. Dvadsať rokov pôsobil v reklame a marketingu (v Hamburgu, New Yorku, Los Angeles, Mníchove a Viedni). Bol kreatívnym riaditeľom v DDB, výkonným kreatívnym riaditeľom v Ogilvy, pôsobil ako Chief Creative Officer a výkonný riaditeľ v BBDO. Dnes pracuje ako nezávislý spíker a konzultant pre zmeny, inovácie a turbulentné marketingové stratégie.
Medzi najčastejšie témy jeho prednášok patria: budovanie zákaznícky orientovanej značky, marketing, predaj, digitalizácia a jej vplyv na podnikanie, adaptácia zmýšľania na zmeny budúcnosti a inovácie.

Konferenciu bude v anglickom jazyku moderovať Daniela Zeller (Rakúsko). V minulosti populárna rozhlasová komentátorka v Rakúsku, v súčasnosti pracuje ako nezávislý spíker. Vedie kurzy komunikácie a rétoriky, napísala niekoľko kníh.

Simultánne tlmočenie do slovenčiny bude zaistené po celú dobu konferencie.

Akciu podporujú zahraničné Chamber of Commerce, viaceré profesijné asociácie a mediálni partneri zo Slovenska a okolitých krajín.

Cena/Price: 456,00 EUR / osoba
(občerstvenie, obed, záverečná recepcia, materiály, možnosť simultánneho tlmočenia do slovenčiny a profesionálny videozáznam z konferencie.)
Cena sa bude zvyšovať.

Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

Top