Všeobecné obchodné podmienky SLOVAKIA SUPER SKIPASS 2013/2014

Všeobecné obchodné podmienky
SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA /
SEZÓNNY 2013/2014

1. SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2013/2014
1.1 SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2013/2014 (ďalej spolu len „Skipass“) je neprenosný lyžiarsky lístok vydaný spoločne spoločnosťami Tatry mountain resorts, a.s., Demänovská dolina 72, 030 01 Liptovský Mikuláš, IČO: 31 560 636, zapísaná v OR vedenom OS Žilina, oddiel Sa, vložka č. 62/L, 1.Tatranská, akciová spoločnosť, ul. K vodopádom 4051, 059 85 Štrbské Pleso, IČO: 31 395 783, zapísaná v OR vedenom OS Prešov, oddiel Sa, vložka č. 10427/P, GOIMPEX Bratislava, a.s. Prešovská 39, 821 02 Bratislava, IČO: 35 758 015, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sa, vložka č.1981/B, Webis, s.r.o., Nové Záhrady I. 13/A 8, 821 05 Bratislava, IČO: 36 368 351, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 69444/B/B; 1. Ružomberská lyžiarska, a.s., Pri starej prachárni 14, 831 04 Bratislava, IČO: 36 361 844, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel: Sa, vložka č. 3881/B a OMNITRADE, a.s., Miletičova 1, 821 08 Bratislava, IČO: 35 724 633, zapísaná v OR vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel: Sa , vložka č. 5162/B (ďalej spolu Tatry mountain resorts, a.s., 1. Tatranská, akciová spoločnosť, GOIMPEX Bratislava, a.s., Webis, s.r.o. 1. Ružomberská lyžiarska, akciová spoločnosť a OMNITRADE, a.s. len „Prevádzkovatelia“) vo forme bezkontaktnej čipovej karty – KEY CARD s uvedením identifikačných údajov držiteľa skipassu.
1.2 SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA/ SEZÓNNY 2013/2014 je platný v termíne od 1.12.2013 do 30.04.2014, a to ľubovoľných 10 (15) dní v tomto termíne a v prípade sezónneho Skipassu v počte dní platnosti Skipassu. Dňom sa pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok rozumie denná doba prevádzky lanových dráh a lyžiarskych vlekov v jednotlivých lyžiarskych strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi a denná prevádzková doba Aquaparku Tatralandia. SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2013/2014 neplatí na večerné lyžovanie.
1.3 SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA/ SEZÓNNY 2013/2014 je možné použiť na všetkých lanových dráhach a lyžiarskych vlekoch v strediskách JASNÁ Nízke Tatry Chopok Sever, Chopok Juh, Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica (s výnimkou visutej lanovej dráhy na Lomnicky štít), Vysoké Tatry - Starý Smokovec prevádzkovaných Tatry mountain resorts, a.s., v stredisku PARK SNOW DONOVALY prevádzkovanom GOIMPEX Bratislava, a.s., v stredisku Vysoké Tatry - Štrbské Pleso prevádzkovanom 1. Tatranskou, akciová spoločnosť, v stredisku SNOW PARADISE Veľká Rača, Oščadnica prevádzkovanom Webis, s.r.o. , v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo prevádzkovanom 1. Ružomberskou lyžiarskou, akciová spoločnosť, v stredisku Vrátna Free Time Zone prevádzkovanom OMNITRADE, a.s. a v Aquaparku Tatralandia, Liptovský Mikuláš prevádzkovaného Tatry mountain resorts, a.s.

2. PREDPREDAJ/PREDAJ SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2013/2014

2.1 Predpredaj Skipassov za výhodných cenových podmienok je možné realizovať v termíne od 01.11.2013 do 21.12.2013, a to nasledovne:
2.1.1 v termíne od 01.11.2013 prostredníctvom
www.ticketportal.sk, priamo v pobočkách spoločnosti Ticketportal alebo prostredníctvom internetového obchodu programu GOPASS na www.gopass.sk;
2.1.2  v termíne od 15.11.2013 v informačných centrách lyžiarskych stredísk prevádzkovaných jednotlivými Prevádzkovateľmi, v kancelárii strediska Park SNOW Donovaly v infopointe Paseky a v pokladni Chleb strediska Vrátna Free Time Zone;
2.1.3 v termíne od začiatku lyžiarskej sezóny 2013/2014 v kancelárii strediska SNOW PARADISE Veľká Rača, Oščadnica, v pokladniach strediska Jasná Nízke Tatry, v informačnom centre strediska Jasná Nízke Tatry JUH.
2.2 Predpredaj Skipassov prostredníctvom
www.ticketportal.sk a www.gopass.sk sa riadi všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzkovateľov týchto internetových obchodov.
2.3 Držiteľ Skipassu zakúpeného v predpredaji/predaji prostredníctvom internetového obchodu GOPASS na
www.gopass.sk je povinný prvýkrát prejsť čítacím (prechodovým) zariadením- turniket výlučne v strediskách prevádzkovaných Tatry mountain resort, a.s. a 1. Tatranská, a.s. , t.j. v strediskách JASNÁ Nízke Tatry Chopok Sever, Chopok Juh, Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica, Vysoké Tatry - Starý Smokovec a Vysoké Tatry – Štrbské Pleso.
2.4 Predaj Skipassov za cenu podľa cenníka vydaného príslušným Prevádzkovateľom na zimnú sezónu 2013/2014 je možné realizovať v termíne od 22.12.2013 do 30.04.2014 a to priamo v informačných centrách lyžiarskych stredísk prevádzkovaných jednotlivými Prevádzkovateľmi, na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo a v pokladniach strediska JASNÁ Nízke Tatry Chopok Sever, v stredisku Vrátna Free Time Zone v Infopointe Paseky a v pokladni Chleb .
2.5 Pri predpredaj/predaji Skipassov priamo v informačných centrách lyžiarskych stredísk prevádzkovaných jednotlivými Prevádzkovateľmi, resp. vo vybraných pokladniach lyžiarskych stredísk je klient povinný vyplniť objednávku s uvedením nasledovných údajov: meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa bydliska, druh Skipassu, počet kusov Skipassu, e-mailový kontakt alebo telefonický kontakt, deň objednávky a podpis. Pre overenie riadneho vyplnenia objednávky a vydania Skipassu je klient povinný predložiť poverenému zamestnancovi príslušného Prevádzkovateľa doklad totožnosti alebo iný doklad preukazujúci jeho totožnosť (cestovný pas, vodičský preukaz). V prípade vydania Skipassu pre ZŤP, ZŤPS, držiteľov ISIC, ITIC, EURO<26, GO<26 aj príslušné potvrdenia, preukazujúce, že je držiteľom týchto preukazov. Pre účely následnej kontroly zhotoví poverený zamestnanec príslušného Prevádzkovateľa fotografiu klienta alebo kópiu fotografie klienta z predloženého dokladu pri vydávaní Skipassu. Predaj Skipassov sa realizuje hotovostnou platbou do pokladne alebo bezhotovostnou platbou prostredníctvom platobných kariet: EUROCARD-MASTER CARD, MAESTRO, VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD ELECTRONIC, DINERS CLUB INTERNATIONALNa základe vyplnenej objednávky a uhradenia kúpnej ceny za Skipass poverený zamestnanec príslušného Prevádzkovateľa odovzdá osobne klientovi objednaný Skipass. Klient potvrdí svojim podpisom prevzatie Skipassu na preberacom protokole.
2.6 Skipass je neprenosný a je platný len s preukazom totožnosti. Skipass je oprávnený používať výlučne osoba, ktorej identifikačné údaje sú uvedené na vydanom Skipasse.
2.7 Záloha za bezkontaktnú čipovú kartu je 2,-€. Držitel Skipassu vráti bezkontaktnú čipovú kartu po vyjazdení dní v ktorýkoľvek deň počas trvania zimnej lyžiarskej sezóny 2013/2014 a to v informačných centrám lyžiarskych stredísk prevádzkovaných jednotlivými Prevádzkovateľmi, v kanceláriách stredísk Park SNOW Donovaly a SNOW PARADISE Veľká Rača, Oščadnica, na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo alebo v pokladniach strediska JASNÁ Nízke Tatry denne v čase od 8:30 do 15:30 hod, v stredisku Vrátna Free Time Zone v infopointe Paseky a v pokladni Chleb počas prevádzkovej doby. Záloha za bezkontaktnú čipovú kartu 2,-€ bude držiteľovi Skipassu vrátená v plnej výške len v prípade vrátenia nepoškodenej a funkčnej karty. Držitelia Skipassu môžu vrátiť bezkontaktnú čipovú kartu do začiatku zimnej sezóny 2014/2015. Držitelia môžu vrátiť bezkontaktnú čipovú kartu aj v automatoch na karty ak lyžiarske strediská jednotlivých Prevádzkovateľov takýmto automatom disponuje.

3. REKLAMÁCIE A NÁHRADA CESTOVNÉHO

3.1 Poskytovanie služieb Prevádzkovateľmi sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov.
3.2 Držiteľ Skipassu má právo na poskytnutie služieb prepravy lanovými dráhami alebo lyžiarskymi vlekmi v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne.
3.3 Držiteľ Skipassu je povinný uplatniť nároky z vád služieb (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie (vadu alebo vady prepravných služieb – neuskutočnenie prepravy), t.j. v deň, v ktorom sa preprava neuskutočnila, inak právo na reklamáciu zaniká a to u Prevádzkovateľa, u ktorého bola zistená vada služby.
3.4  Držiteľ Skipassu je povinný pri uplatnení reklamácie predložiť pokladničný doklad a preukaz totožnosti. Príslušný Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní. Lehota na vybavenie reklamácie nepresiahne 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Pre účely vybavenia reklamácie je držiteľ Skipassu povinný oznámiť kontaktné údaje, prostredníctvom ktorých bude vyrozumený o spôsobe vybavenia reklamácie v prípade, že nie je možné vybaviť reklamáciu ihneď po jej uplatnení. Držiteľ Skipassu je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť príslušnému Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom.
3.5 Držiteľovi Skipassu môže príslušný Prevádzkovateľ poskytnúť náhradu cestovného za deň, v ktorom prešiel prechodové zariadenie – turniket a preprava sa neuskutočnila v dôsledku výpadku prevádzky dopravného zariadenia na dobu dlhšiu ako 90 minút a zároveň došlo k zníženiu prepravnej kapacity dopravných zariadení strediska, v ktorom prešiel držiteľ Skipassu v daný deň cez turniket, respektíve ak nebola zahájená doprava na žiadnej lanovej dráhe v lyžiarskom stredisku. Držiteľovi Skipassu- Sezóna 2013/2014 sa náhrada na cestovné neposkytuje. Náhradu cestovného je možné uplatniť výlučne u Prevádzkovateľa strediska, v ktorom držiteľ Skipassu prešiel čítacie(prechodové) zariadenia a držiteľ Skipassu ma nárok na nasledovnú náhradu cestovného:
3.5.1 v lyžiarskom stredisku Nízke Tatry – Jasná (Chopok Sever) v prípade, ak v prevádzke je menej ako 3 lanové dráhy alebo lyžiarske vleky a zároveň nie je možné využiť prepravu lanovou dráhou do strediska Nízke Tatry - Chopok juh a späť, má držiteľ Skipassu nárok na:
a) v čase do 12:00 hod. na náhradu cestovného, a to vo forme 1-dňového depotného Skipassu platného v stredisku Nízke Tatry – Jasná (Chopok Sever) a Nízke Tatry - Chopok Juh;
b) v čase od 12:00 hod. na náhradu cestovného vo forme 4-hodinového Skipassu platného v stredisku Nízke Tatry – Jasná (Chopok sever) a Nízke Tatry – Chopok juh;
3.5.2 v lyžiarskom stredisku Nízke Tatry – Chopok Juh v prípade, ak nie je v prevádzke 4-sedačková lanová dráha Srdiečko-Kosodrevina, má držiteľ Skipassu nárok na:
a) v čase do 12:00 hod. na náhradu cestovného, a to vo forme 1-dňového depotného Skipassu platného v stredisku Nízke Tatry – Jasná (Chopok Sever) a Nízke Tatry – Chopok Juh;
b) v čase od 12:00 hod. na náhradu cestovného, a to vo forme 4-hodinového Skipassu platného v stredisku Nízke Tatry – Jasná (Chopok Sever) a Nízke Tatry – Chopok Juh;
3.5.3 v lyžiarskom stredisku Tatranská Lomnica:
a) v prípade, že nebola zahájená doprava aspoň jedného dopravného zariadenia na trase Tatranská Lomnica – Štart, má držiteľ Skipassu na náhradu cestovného vo forme 1-dňového depotného Skipassu platného v stredisku Tatranská Lomnica;
b) v prípade, ak v prevádzke je menej ako 2 lanové dráhy, má držiteľ Skipassu nárok na:
ba) v čase do 12:00 hod. na náhradu cestovného, a to vo forme 1-dňového depotného Skipassu platného v stredisku Tatranská Lomnica;
bb) v čase od 12:00 hod. na náhradu cestovného, a to vo forme 4-hodinového Skipassu platného v stredisku Tatranská Lomnica
3.5.4 v lyžiarskom stredisku PARK SNOW Donovaly v prípade ak nie je v prevádzke žiadna lanová dráha (Buly Expres Záhradište ani TELEMIX Nová hoľa) má držiteľ Skipassu nárok na
a) v čase do 12.00 hod. na náhradu cestovného a to vo forme 1-denného depotného skipasu platného v stredisku PARK SNOW Donovaly
b)  v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
3.5.5 v lyžiarskom stredisku Vysoké Tatry – Štrbské Pleso v prípade ak nie sú v prevádzke súčasne lanové dráhy Solisko Expres a Furkota má držiteľ Skipasu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme 1 dňového depotného skipasu platného v stredisku Vysoké Tatry – Štrbské Pleso
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
3.5.6 v lyžiarskom stredisku SNOW PARDISE Veľká Rača, Oščadnica, v prípade ak nie je v prevádzke žiadna lanová dráha (TELEMIX SkyExpres Lalíky, Marguška, Dedovka) má držiteľ Skipassu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme výmeny Skipasu za nový Skipas s predĺžením platnosti o 1 deň
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
3.5.7 v lyžiarskom stredisku Ružomberok – Malinô Brdo, v prípade ak nie je v prevádzke žiadna lanová dráha má držiteľ Skipassu nárok na
a) v čase do 12.00 hod. na náhradu cestovného a to vo forme 1-denného depotného skipasu platného v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
3.5.8 v lyžiarskom stredisku Vrátna Free Time Zone v prípade prerušenia prevádzky všetkých dopravných zariadení alebo východiskového dopravného zariadenia v lyžiarskom stredisku má držiteľ Skipassu nárok na:
a)  v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme 1 dňového depotného skipasu platného v stredisku Vrátna Free Time Zone počas zimnej sezóny
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu platného v stredisku Vrátna Free Time Zone počas zimnej sezóny
3.6 Každý z Prevádzkovateľov si vyhradzuje právo na individuálne posúdenie každého prípadu reklamácie služieb a posúdenie oprávnenosti reklamácie a požiadaviek držiteľa Skipassu a poskytnutia náhrady cestovného a jeho spôsobu alebo výšky.
3.7 Držiteľ Skipassu, ktorý si zakúpil Skipass ( 10/15/ celosezónny) môže vo výnimočných prípadoch požiadať prevádzkovateľa o zmenu držiteľa zakúpeného Skipassu a to v prípade predloženia lekárskeho potvrdenia z dôvodu dlhodobej choroby, úrazu alebo inej závažnej okolnosti. Držiteľ Skipassu je povinný predložiť oznámenie o úraze najneskôr do 10 dní od úrazu, alebo od zistenia skutočnosti dlhodobej práceneschopnosti vrátane pokladničného bloku o kúpe Skipassu a preukaz totožnosti osoby (prípadne jeho zákonného zástupcu). Prevádzkovatelia si vyhradzujú právo individuálne posúdiť každý takýto prípad a určiť oprávnenosť požiadavky na zmenu držiteľa Skipassu
 
4. AQUAPARK TATRALANDIA, LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ

4.1 Držiteľ Skipassu je oprávnený počas ľubovoľných 10 (15) dní v termíne od 01.12.2013 do 30.04.2014 a v prípade sezónneho Skipassu v počte dní platnosti Skipassu na vstup do Aquaparku Tatralandia Liptovský Mikuláš v rozsahu lístka „Tropical packet“. Držiteľ Skipassu je oprávnený použiť Skipass v jeden deň len jedenkrát a to na vleky a lanové dráhy alebo na vstup do Aquaparku Tatralandia Liptovský Mikuláš.

5. STRATA A ODCUDZENIE SKIPASSU

5.1 Stratu alebo odcudzenia Skipassu je držiteľ Skipassu povinný bezodkladne oznámiť v informačných centrách lyžiarskych stredísk prevádzkovaných jednotlivými Prevádzkovateľmi alebo v kanceláriách stredísk Park SNOW Donovaly a SNOW PARADISE Veľká Rača, Oščadnica, alebo na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo alebo v pokladniach strediska JASNÁ Nízke Tatry, v stredisku Vrátna Free Time Zone v Infopointe Paseky a v pokladni Chleb . Držiteľ Skipassu je v tomto prípade povinný predložiť pokladničný blok o kúpe Skipassu a preukaz totožnosti osoby, ktorej identifikačné údaje boli uvedené na vydanom Skipasse vydaný. Až po nahlásení straty alebo odcudzenia a predložení požadovaných dokladov je možné príslušným prevádzkovateľom Skipass zablokovať a overiť počet nevyjazdených dní na Skipasse.
5.2 Držiteľ Skipassu obdrží náhradný Skipass najneskôr v lehote 2 pracovných dní odo dňa zablokovania Skipassu. Poplatok za vystavenie náhradného Skipassu je 5€ a záloha za bezkontaktnú čípovú kartu je 2€.
5.3 Držiteľ Skipassu obdrží náhradný Skipass len s príslušným počtom neprejazdených dní, ku dňu zablokovania Skipassu.
5.4 Držiteľ Skipassu nemá nárok na vrátenie zaplatenej kúpnej ceny alebo jej alikvotnej čiastky, prípadne na inú formu odškodnenia za dni vyjazdené v dôsledku oneskoreného nahlásenia straty alebo odcudzenia Skipassu a zablokovania príslušným Prevádzkovateľom.
5.5 Držiteľ Skipassu, ktorý nepredloží doklady uvedené v bode 5.1. týchto podmienok nemá nárok na náhradný Skipass ani na inú formu odškodnenia za stratu alebo odcudzenie Skipassu.

6. POŠKODENIE SKIPASSU

6.1 V prípade poškodenia Skipassu držiteľ Skipassu bezodkladne oznámi túto skutočnosť v informačných centrách lyžiarskych stredísk prevádzkovaných jednotlivými Prevádzkovateľmi alebo v kanceláriách stredísk Park SNOW Donovaly a SNOW PARADISE Veľká Rača, Oščadnica, alebo na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo alebo v pokladniach strediska JASNÁ Nízke Tatry, v stredisku Vrátna Free Time Zone v Infopointe Paseky a v pokladni Chleb. Držiteľ Skipassu je povinný predložiť spolu s poškodeným Skipassom pokladničný blok o kúpe Skipassu a preukaz totožnosti osoby, ktorej identifikačné údaje sú uvedené na poškodenom Skipasse (prípadne jeho zákonného zástupcu).
6.2 V prípade, ak nebude možné poškodený Skipass opätovne nakódovať, držiteľ Skipassu obdrží náhradný Skipass s počtom neprejazdených dní ku dňu predloženia poškodeného Skipassu.
6.3 V prípade mechanického poškodenia Skipassu je držiteľ Skipassu povinný zaplatiť za vystavenie náhradného Skipassu poplatok v sume 5 € a zálohu za bezkontaktnú čípovú kartu vo výške 2 €.
7. ZNEHODNOTENIE SKIPASSU
7.1 Každý z Prevádzkovateľov je oprávnený Skipass znehodnotiť (zablokovať) a znemožniť tak držiteľovi Skipassu využívanie služieb v lyžiarskych strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi, v prípade zistenia, že Skipass na využívanie služieb lyžiarskych stredísk používa osoba, ktorá nie je uvedená ako držiteľ Skipassu a nie je zobrazená na bezkontaktnej čipovej karte (t.j. meno a fotografia na Skipasse nezodpovedajú identifikačným údajom kontrolovanej osoby na preukaze totožnosti). Skipass je platný len s preukazom totožnosti, pri deťoch do 15 rokov s preukazom poistenca, pri zľavnených Skipassoch s preukazom preukazujúcim nárok na vydanie zľavneného Skipassu. V prípade odobratia a znehodnotenia Skipassu z dôvodu porušenia tohto bodu všeobecných obchodných podmienok SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY/2013/2014 (v prípade zneužívania Skipassu a z toho vyplývajúceho neoprávneného využívania služieb poskytovaných Prevádzkovateľmi v jednotlivých lyžiarskych strediskách) nemá držiteľ Skipasssu nárok na akúkoľvek finančnú alebo nefinančnú náhradu za nemožnosť využitia služieb poskytovaných Prevádzkovateľmi v lyžiarkych strediskách, ani nárok na vrátenie zdržiteľom Skipassu zaplatenej ceny alebo jej alikvotnej časti.
8. ZĽAVNENÉ SKIPASSY
8.1 Nárok na SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) /senior / SEZÓNNY 2012/2013 má osoba nad 60 rokov (nar. do 31.12.1953) a držitelia preukazov ZŤP, ZŤPS.
8.2 Nárok na SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15)/ junior / SEZÓNNY 2012/2013 osoby narodené v období od 1.1.1996 do 31.12.2001 a držitelia kariet ISIC, ITIC, EURO<26, GO<26.
8.3 Nárok na SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15)/ deti / SEZÓNNY 2011/2012 6 - 12 rokov deti narodené v období od 1.1.2002 do 31.12.2007 alebo deti do výšky vzrastu 140 cm.
8.4 Pri kúpe zľavnených Skipassov je klient povinný predložiť poverenému zamestnancovi príslušného Prevádzkovateľa nasledovné doklady dieťa do 12 rokov preukaz poistenca, seniori - preukaz totožnosti a preukazy ZŤP a ZŤPS, juniori - preukazy ISIC, ITIC, EURO<26, GO<26 a preukaz totožnosti.
9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚADJOV
9.1 Držiteľ Skipassu svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole berie na vedomie, že osobné údaje poskytnuté na objednávke a preberacom protokole sa spracovávajú v súlade s § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“).
9.2 Držiteľ Skipassu svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole ( objednávke vyplnenej na internete – zakliknutím položky s udelením súhlasu) udeľuje Prevádzkovateľovi, u ktorého objednávku a preberací protokol podpíše v zmysle § 11 ods. 1 Zákona o ochrane osobných údajov súhlas so spracovaním osobných údajov dobrovoľne poskytnutých držiteľom Skipassu v rozsahu uvedenom v objednávke a preberacom protokole, a to pre účely poštového styku a inej komunikácie a na marketingové účely, a aby tieto údaje poskytoval aj ostatným Prevádzkovateľom na marketingové účely. Každý Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že s osobnými údajmi nebude nakladať a zaobchádzať v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Súhlas so spracúvaním osobných údajov sa udeľuje na dobu neurčitú a tento súhlas môže držiteľ Skipassu kedykoľvek písomne odvolať zaslaním odvolania súhlasu na adresu sídla Prevádzkovateľa, ktorému súhlas udelil, okrem prípadov, keď Zákon o ochrane osobných údajov neustanovuje inak. Držiteľ Skipassu svojím podpisom na objednávke a preberacom protokole zároveň potvrdzuje, že bol poučený o svojich právach uvedených v Zákone o ochrane osobných údajov (najmä § 28 Zákona), ako aj v zákone č. 40/1964 Zb. Občianskom zákonníku v znení neskorších predpisov, najmä na informácie o stave spracúvania osobných údajov v informačnom systéme, na opravu nesprávnych alebo neaktuálnych spracúvaných osobných údajov, na likvidáciu osobných údajov, ak bol splnený účel spracúvania a na likvidáciu osobných údajov, ak došlo k porušeniu Zákona o ochrane osobných údajov, a že ním poskytnuté osobné údaje sa zhodujú so skutočnosťou, a že sú úplné, pravdivé a presné. Držiteľ Skipassu zároveň poskytnutím e-mailovej adresy alebo telefónneho čísla a podpisom (zakliknutím) udeľuje súhlas na dobu neurčitú na zasielanie obchodných a reklamných materiálov (tzv. newsletterov) akoukoľvek elektronickou formou správ (prostredníctvom e-mailu, SMS) týkajúcich sa služieb poskytovaných Prevádzkovateľmi, pričom Držiteľ Skipassu je oprávnený udelený súhlas kedykoľvek odvolať písomným oznámením zaslaným Prevádzkovateľovi, ktorému súhlas udelil na adresu jeho sídla alebo online kliknutím na link „zrušiť odoberanie nesletteru“ priamo v newslettri.
9.3 Držiteľ Skipassu berie na vedomie, že priestory nástupných staníc pri prechode cez čítacie zariadenie (turniket) jednotlivých lanových dráh a lyžiarskych vlek v lyžiarskych strediskách prevádzkovaných spoločnosťou Tatry mounatin resorts, a.s. a 1. Tatranská, a.s., t.j. v strediskách JASNÁ Nízke Tatry Chopok Sever, Chopok Juh, Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica, Vysoké Tatry - Starý Smokovec a Vysoké Tatry – Štrbské Pleso sú monitorované kamerovým systémom umiestneným v čítacom zariadení (turniket) za účelom ochrany majetku príslušných Prevádzkovateľov a kontroly dodržiavania týchto všeobecných obchodných podmienok a neprenosnosti Skipassov, a to v súlade s § 10 ods. 3 písm. g) Zákona. Čítacie zariadenia (turnikety) sú príslušným Prevádzkovateľom zreteľne označené ako monitorovaný priestor. Príslušný prevádzkovateľ zabezpečuje všetky bezpečnostné opatrenia a dodržiavanie všetkých ustanovení právnych predpisov, najmä Zákona a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Prevádzkovateľ zabezpečuje likvidáciu záznamu monitorovania v zmysle § 17 ods. 7 Zákona. Držiteľ Skipassu zároveň zakúpením Skipassu udeľuje príslušnému Prevádzkovateľovi v zmysle § 12 ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov súhlas na vyhotovovanie a používanie obrazových snímok a obrazového záznamu držiteľa Skipassu (na ktorých je držiteľ Skipassu zobrazený) pre účely kontroly využívania služieb poskytovaných príslušným Prevádzkovateľom v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok.

10. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
10.1 Všeobecné obchodné podmienky SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY/2013/2014 vydávajú spoločne spoločnosti Tatry mountain resorts, a.s., Demänovská dolina 72, 030 01 Liptovský Mikuláš, IČO: 31 560 636, zapísaná v OR vedenom OS Žilina, oddiel Sa, vložka č. 62/L, 1.Tatranská, akciová spoločnosť , ul. K vodopádom 4051, 059 85 Štrbské Pleso, IČO: 31 395 783, zapísaná v OR vedenom OS Prešov, oddiel Sa, vložka č. 10427/P, GOIMPEX Bratislava, a.s., Prešovská 39, 821 02 Bratislava, IČO: 35 758 015, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sa, vložka č.1981/B, Webis, s.r.o. , Nové Záhrady I. 13/A 8, 821 05 Bratislava, IČO: 36 368 351, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 69444/B/B; 1. Ružomberská lyžiarska, a.s. , Pri starej prachárni 14, 831 04 Bratislava, IČO: 36 361 844, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel: Sa, vložka č. 3881/B a OMNITRADE, a.s., Miletičova 1, 821 08 Bratislava, IČO: 35 724 633, zapísaná v OR vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel: Sa , vložka č. 5162/B.
10.2 Všeobecné obchodné podmienky podmienky SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY/ 2013/2014 upravujú poskytovanie služieb – prepravu lanovými dráhami a lyžiarskymi vlekmi a využívanie lyžiarskych tratí - v jednotlivých lyžiarskych strediskách prevádzkovanými Prevádzkovateľmi a úpravu práv a povinnosti s tým súvisiacich. Tieto všeobecné obchodné podmienky SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / 2013/2014 sú platné v každom a jednom lyžiarskom stredisku prevádzkovanom Prevádzkovateľmi.
10.3  Všeobecné obchodné podmienky SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / 2013/2014 nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.11.2013 a sú platné a účinné počas celej zimnej lyžiarskej sezóny 2013/2014.
10.4 Držiteľ Skipassu sa svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole alebo vyplnením údajov na objednávke na internete zaväzuje dodržiavať Biely kódex, ktorý je zverejnený na webových stránkach Prevádzkovateľov a na všetkých pokladniach v strediskách Prevádzkovateľov.
10.5 Držiteľ Skipassu sa svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole alebo vyplnením údajov na objednávke na internete zaväzuje dodržiavať Prepravné podmienky každého z Prevádzkovateľov vydané pre príslušné lyžiarske stredisko a prevádzkový a návštevný poriadok platný v Aquaparku Tatralandia Liptovský Mikuláš.
10.6 V prípade, ak ustanovenia všeobecných obchodných podmienok SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA /SEZÓNNY/ 2013/2014 obsahujú odlišnú úpravu ako všeobecné obchodné podmienky vzťahujúce sa na poskytovanie služieb – využívanie lyžiarskych vlekov a lanových dráh a lyžiarskych tratí Prevádzkovateľmi v jednotlivých lyžiarskych strediskách (ďalej len „všeobecné obchodné podmienky“) sú rozhodujúce ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY/2013/2014 a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami . V rozsahu, v akom sa ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / 2013/2014 líšia od ustanovení všeobecných obchodných podmienok, sú rozhodujúce ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok SLOVAKIA SUPER SKIPASS 10 (15) / SEZÓNA / 2013/2014.

Top