MOBILticket - Stiahni si vstupenku do mobilu

MOBILticket

Stiahni si vstupenku do mobilu

MOBILticket je metóda distribúcie vstupeniek výrazne zľahčujúca ich nákup prostredníctvom internetových stránok. Samotná distribúcia spočíva v stiahnutí si vstupenky priamo do aplikácie vo Vašom mobilnom zariadení tam, kde sa aktuálne nachádzate.

Dôležité UPOZORNENIE: Vstupenky metódou MOBILticket si môžete zakúpiť len prostredníctvom Internetu a následne si ich stiahnuť do svojho mobilného zariadenia pomocou aplikácie na to určenej a preto každá ponuka mimo Internetu je podozrivá a riskujete, že si zakúpite kópiu a nebude Vám umožnený vstup na dané podujatie.

Najčastejšie otázky :

Ako si môžem kúpiť MOBILticket?

Po výbere akcie a rezervovaní miest si ako typ prevzatia pri platbe online vyberiete MOBILticket, zaplatíte Vami vybrané vstupenky prostredníctvom bankomatovej karty, alebo Internetbankingu a po úspešne zrealizovanej platbe si budete môcť dané vstupenky stiahnúť do mobilnej aplikácie. Ako postupovať si môžete pozrieť manuál.

Môžem si kúpiť MOBILticket na každú akciu predávanú prostredníctvom Ticketportalu?

Bohužiaľ nie, len na vybrané podujatia pri ktorých je pri možnosti vyzdvihnutia pred zaplatením vstupeniek umožnený tento spôsob vyzdvihnutia ako MOBILticket/vstupenka do mobilu.

Prečo si mám kupovať vstupenky prostredníctvom metódy Mobilticket?

Táto nová distribučná metóda Vám umožní nosiť vstupenky stále so sebou vo svojom mobilnom telefóne. Zároveň šetríte životné prostredie, keď netlačíte vstupenky na papier.

 

Bude mi umožnený vstup na podujatie s MOBILticketom?

Áno, v prípade, že na dané podujatie je možné zvoliť si MOBILticket. Je to plnohodnotná vstupenka rovnako, ako bežne predávaná vstupenka prostredníctvom predajných miest siete Ticketportalu.

 

Potrebujem špeciálny program (aplikáciu) vo svojom mobilnom telefóne?

V prípade, že vlastníte mobilný telefón s operačným systémom iOS (iPhone) nepotrebujete žiadnu špeciálnu aplikáciu (aplikácia Wallet na zobrazenie vstupeniek v mobile je súčasťou balíka predinštalovaných aplikácií od výrobcu) v prípade operačného systému Android je potrebné mať nainštalovanú aplikáciu pre ukladanie a zobrazenie lístkov, tzv. wallet aplikáciu (elektronická peňaženka) – napriklad portmonka, stocard atď...

 

 

Čo sa stane, ak si stiahnem vstupenku viackrát do viacerých mobilných zariadení čiže vyhotovím jej kópie?

 

Pri vstupe na podujatie bude usporiadateľom skontrolovaný QR kód vo Vašej mobilnej aplikácií. Na dané podujatie bude vpustený len prvý držiteľ platnej vstupenky. Každý ďalší klient, ktorý sa preukáže rovnakou vstupenkou, nebude na podujatie vpustený a vystavuje sa právnym postihom.

 

Čo mám robiť, ak som už vstupenku zaplatil, ale neprišiel mi e-mail so vstupenkou?

Napíšte nám na hotline@ticketportal.sk, pripojte svoj variabilný symbol úhrady a e-mail ktorý ste zadávali pri objednávke a my Vám zašleme vstupenku na Vami zadaný e-mail.

 

Čo mám robiť, ak  sa mi vybije mobilný telefón pri vstupe na podujatieu a nebudem sa vedieť vstupenkou preukázať?

 

Bohužiaľ je potrebné si zabezpečiť nabitie mobilného zariadenia.

Na základe našich VOP naša spoločnosť za to, že sa klient nevie preukázať platnou vstupenkou a tým pádom sa nedostane na podujatie nezodpovedá.

 

 

 

Top