ZMENENÉ - Muzikál Bambuľka - 16. - 18. marca 2018

Vážený klient,

Predstavenie Muzikál Bambuľka, ktoré sa malo konať dňa 16.3.2018 o 17:00, 17.3.2018 o 10.00, 17.3.2018 o 17:00, 18.3.2018 o 10:00, 18.3.2018 o 17:00 hod. v AEGON aréna, Bratislava, je ZMENENÉ!
Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 18.5.2018 o 17:00, 19.5.2018 o 10:00, 19.5.2018 o 17:00, 20.5.2018 o 10:00, 20.5.2018 o 17:00 hod. v novom mieste konania: Istropolis - Veľká sála, Bratislava.

Dôvodom presunu premiéry je operácia Jána Ďurovčíka. Pre zmenu miesta konania sa tvorcovia rozhodli z dôvodu lepšej interakcie medzi hercami a malými divákmi, ktorú poskytne práve Istropolis.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti. Klienti ktorí si zakúpili vstupenku na pôvodné termíny do AEGON aréna, Bratislava a vstupenky nevrátia dostanú darček CD muzikálu Bambuľky.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.3.2018 !

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 30.3.2018 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 30.3.2018 nasledujúcim spôsobom:
- pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
- pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
http://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=1
http://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=5

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.
Top