ZRUŠENÉ/CANCELED - Luka Šulić - 3.2.2021 20:00 - aktualizované informácie

6.5.2021 08:24

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Luka Šulić, ktoré sa malo konať dňa 3.2.2021 o 20:00 hod. v Incheba - Expo Aréna, Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou na adresu:

Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať emailovú adresu a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:

► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiťna adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiťna adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiťna adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Aktualizované informácie:
POZOR: Zákonná lehota na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) je 13 mesiacov od neuskutočneného podujatia (pričom neuskutočneným podujatím sa myslí aj presunuté podujatie, pre ktoré bola platnosť vstupenky predĺžená, a ktoré sa tiež neuskutočnilo). Vašu požiadavku na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) sa budeme však snažiť vybaviť čo najskôr.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

 
Top