V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie LORDI, ktoré sa malo konať dňa 8.3.2021 o 19:00 hod. v Dom armády, Trenčín , je ZMENENÉ kvôli aktuálnej situácii ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne, o ktorom Vás budeme informovať.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Július Barč-Ivan: Mastný hrniec, ktoré sa malo konať dňa:
26.2.2021 o 18:00 hod. v Aula SZU, Banská Bystrica, je ZMENENÉ kvôli aktuálnej situácii. Predstavenie sa uskutoční v novom termíne o ktorom Vás budeme čoskoro informovať.
18.3.2021 o 19:00 hod. v Dom kultúry, Nové Zámky je ZMENENÉ kvôli aktuálnej situácii. Predstavenie sa uskutoční v novom termíne o ktorom Vás budeme čoskoro informovať.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie FÍHA tralala so skupinou BABY BAND, ktoré sa malo konať dňa:
11.3.2021 o 17:00 hod. v Divadlo Púchov, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 6.5.2021 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
12.4.2021 o 17:00 hod. v Dom kultúry Dúbravka, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 6.9.2021 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
21.4.2021 o 17:00 hod. v Dom kultúry Prievidza, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 22.9.2021 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 2.3.2021!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 2.3.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 2.3.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 2.3.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 2.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 2.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 2.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 2.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že podujatie ĽADOVÉ KRÁĽOVSTVO - Ľadová výstava, ktoré sa malo konať na prelome rokov 2020/2021 v Ľadové kráľovstvo, Hrabovská dolina, Ružomberok, je z technických príčin ZMENENÉ! Podujatie sa uskutoční v novom termíne na prelome rokov 2021/2022
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 31.3.2021!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 31.3.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.3.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 31.3.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Rómeo+Júlia, ktoré sa malo konať dňa 2.2.2021 o 19:00 hod. v Športová hala Levice , je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne, o ktorom Vás budeme informovať.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie FRAGILE, ktoré sa malo konať dňa 2.3.2021 o 18:00 a 20:00 hod. v Mestské divadlo Žilina - Veľká sála, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 24.5.2021 o 18:00 a 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie MAYHEM (NOR), MORTIIS (NOR), ktoré sa malo konať dňa 10.3.2021 o 18:00 hod. v Collosseum Club, Košice, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne, o ktorom Vás budeme informovať.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie FRAGILE, ktoré sa malo konať dňa 22.2.2021 o 18:00 a 20:00 hod. v Kino Hviezda - Trnava , je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.5.2021 o 18:00 a 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Separ OG Tour - Šurany, ktoré sa malo konať dňa 6.3.2021 o 20:00 hod. v Spoločenská hala, Šurany, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 17.7.2021 o 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 23.2.2021!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 23.2.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 23.2.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 23.2.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 23.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 23.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 23.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 23.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie LÚČNICA: Slovenský triptych, ktoré sa malo konať dňa 21.2.2021 o 19:00 hod. v Dome armády Trenčín, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne, ktorý upresníme v najbližšej dobe.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Smart cities, ktoré sa malo konať dňa 17.2.2021 o 9:30 hod. v U Vás doma Online, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 19.2.2021 o 9:30 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 18.2.2021!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 18.2.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 18.2.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 18.2.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 18.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Separ OG Tour - Brezno, ktoré sa malo konať dňa 26.2.2021 o 21:00 hod. v Sirius Clube Brezno, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 25.6.2021 o 21:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Dalibor Janda, ktoré sa malo konať dňa 12.3.2021 o 19:00 hod. v Aula SZU, Banská Bystrica , je ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Symfonický orchester SRo - 6. koncert sezóny, ktoré sa malo konať dňa 26.2.2021 o 19:00 hod. v Veľké koncertné štúdio Slov. rozhlasu Bratislava, je ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie „Metal Commando over Europe“, ktoré sa malo konať dňa 14.3.2021 o 19:00 hod. v Dome kultúry ŽSR, Zvolen, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 24.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 1.3.2021!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 1.3.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 1.3.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 1.3.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 1.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 1.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 1.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 1.3.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Tony MacAlpine (USA), ktoré sa malo konať dňa 27.3.2021 o 20:00 hod. v Blue Note, J. Hašku 18, Nové Mesto nad Váhom, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne, o ktorom Vás budeme informovať.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Don Airey a friends (Deep Purple), ktoré sa malo konať dňa 17.2.2021 o 20:00 hod. v Blue Note, J. Hašku 18, Nové Mesto nad Váhom, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne, o ktorom Vás budeme informovať
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Profile concert&stream Bratislava Hot Serenaders, ktoré sa malo konať dňa 14.2.2021 o 19:00 hod. v Spoločenskom Dome NIVY Bratislava a online stream U Vás doma Online, je na základe aktuálnej pandemickej situácie ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 14.3.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 24.2.2021!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to najneskôr do 24.2.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 24.2.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 24.2.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 24.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 24.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 24.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 24.2.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie BUTY, ktoré sa malo konať dňa 26.2.2021 o 20:00 hod. v Ateliér Babylon, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.6.2021 o 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenia LUCIE BÍLÁ - TO O MNĚ tour 2020, sú z dôvodu pretrvávajúcej neistoty, spojenej s pandémiou COVID 19 a vyhláseniami a nariadeniami vlády SR ZMENENÉ!
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 22.2.2021 o 19:00 hod. v Univerzálnej sále Domu armády Trenčín sa uskutoční v novom termíne: 1.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 23.2.2021 o 19:00 hod. v Kine Scala Prešov sa uskutoční v novom termíne: 6.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 24.2.2021 o 19:00 hod. v PKO Nitra sa uskutoční v novom termíne: 7.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 25.2.2021 o 19:00 hod. v Hotel Holiday Inn Trnava sa uskutoční v novom termíne: 8.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 26.2.2021 o 19:00 hod. v Dome odborov Žilina sa uskutoční v novom termíne: 31.8.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu písomne požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do12.3.2021 ! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na nový dátum bez možnosti refundácie.
POZOR: Zákonná lehota na vrátenie vstupného za lístky je ustanovená 13 mesiacov od posledného presunutého termínu konania podujatia, budeme sa však snažiť vybaviť vašu požiadavku čo najskôr.
Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu(12.3.2021)uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam bude vrátená suma.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 12.3.2021.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 12.3.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 12.3.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu, kam bude vrátená suma v prípade, že nebude technicky možné vrátiť financie na kartu, z ktorej bola platba realizovaná. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 12.3.2021. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 12.3.2021. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 12.3.2021. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 12.3.2021.
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.