Sexuálna perverzita v Chicagu

Sexuálna perverzita v Chicagu

Dátum : 26. októbra 2017
Miesto: Mestské divadlo Žilina - Veľká sála

Vstupenky

Štvrtok
26
Okt
19:00
Sexuálna perverzita v Chicagu

Popis podujatia

Miesto konania: Mestské divadlo Žilina - Veľká sála
Vstupné: 7,00 €v deň konania cena vyššia o 2  (študenti, seniori - 4,00 €; ZŤP - 50% zľava. Zľavnené vstupenky je možné zakúpiť len v pokladnici divadla.)

Popis:
Kontroverzná, provokatívna a štipľavo-vtipná čierna komédia o (ne)hľadaní lásky, medziľudských vzťahoch a prázdnote, ktorá je v nás a okolo nás. Sériový zvodca Bernie a jeho nesmelý kolega Danny si nenechajú ujsť jedinú príležitosť na to, ako zbaliť nejakú babu. Bary, knižnice, pláže - nevynechajú žiadne miesto s vysokým výskytom šikovných samičiek, medzi ktoré patria aj Deborah a jej spolubývajúca Joan. Postupne sa staneme svedkami začiatku, priebehu a konca jedného vzťahu - vzťahu Dannyho a Deborah. Vzťahu, ktorý by mal šancu na prežitie, pokiaľ by ho ich dvaja dôverníci neustále nesabotovali.

Osoby a obsadenie:

Joan: Iveta Pagáčová
Danny: Ján Dobrík
Bernie: Michal Koleják
Deborah: Ivana Kubáčková

Dĺžka predstavenia: 70 minút

Predstavenie je vhodné pre divákov starších ako 18 rokov.

Galéria

picture Sexuálna perverzita v Chicagu
picture Sexuálna perverzita v Chicagu
picture Sexuálna perverzita v Chicagu
picture Sexuálna perverzita v Chicagu
picture Sexuálna perverzita v Chicagu
picture Sexuálna perverzita v Chicagu
picture Sexuálna perverzita v Chicagu
picture Sexuálna perverzita v Chicagu

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Sexuálna perverzita v Chicagu - 26.11.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie Sexuálna perverzita v Chicagu, ktoré sa malo konať dňa 26.11.2016 o 19:00 hod. v Mestskom divadle Žilina, je z dôvodu ochorenia účinkujúcej ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top