Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...

Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Smejko a Tanculienka

Ponuka predstavenia Kde bolo, tam bolo...

Chrobáčikovia Smejko a Tanculienka prichádzajú s úplne novým hudobným predstavením pre deti Kde bolo, tam bolo... S novými kostýmami, novou scénou a hlavne úplne novými rozprávkovými pesničkami z nového DVD.

Smejko a Tanculienka navštívia krajinu rozprávok. Zacvičia si Hlava ramená, budú opakovať ako Papagáj, naučia dedka ťahať repu, papať budú Mňamiky mňam ako dráčikovia, Snehulienka navštívi siedmich trpaslíkov, vlk zase nezožerie kozliatka a opäť ho prekabáti Červená čiapočka, budú hľadať macka Duška, a na záver si zatancujú Kačací tanec, Bicykel, Máme tu leto aj Pápá.

Predstavenie trvá cca 60 minút.

Na úplný záver sa všetci chrobáčikovia môžu so Smejkom a Tanculienkou vyfotiť a podpísať DVD!

Predstavenie vhodné od 2 rokov.

Zľavy/Discounts: Do 12 mesiacov dieťa zdarma na kolenách rodiča. 
ZŤP zdarma: po zakúpení vstupenky a predložení ZŤP preukazu na vstupe pred akciou bude vstupenka preplatená v plnej sume.

Vstupenky si môžete od 17.12.2016 zakúpiť aj na našom novom predajnom mieste Ticketportal Bory Mall.

Galéria

picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka-Kde bolo, tam bolo - 23.5.2017 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka-Kde bolo, tam bolo, ktoré sa malo konať dňa 23.5.2017 o 17:00 hod. v Dom kultúry Dúbravka, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 26.5.2017 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 29.3.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť jedným z nasledovných spôsobov:
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 29.3.2017!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top quest.Url.ToString().Contains("iframe")) {