Myška nie je líška

Myška nie je líška

Dátum: 27. - 31. januára 2019
Miesto: Istropolis, Škultétyho 5, Bratislava

Vstupenky

Nedeľa
27
Jan 2019
10:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
MYŠKA NIE JE LÍŠKA
Nedeľa
27
Jan 2019
14:30

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
MYŠKA NIE JE LÍŠKA
Štvrtok
31
Jan 2019
17:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
MYŠKA NIE JE LÍŠKA

Popis podujatia

cca: ´55 min.

Katarína Jánošová
Myška nie je líška

Príbeh o priateľstve na námet knihy Ivy Procházkovej: Myši patria do neba.
pre deti od 5 rokov

Vraj myšky a líšky sú odvekí nepriatelia! Možno tu, na zemi. Ale vo zvieracom nebi je všetko celkom inak. V nebi nikto nikoho nenaháňa, ani neloví, pretože nikto necíti hlad. Nebo je plné kolotočov, hojdačiek a harmančekových polí. Tu sa aj z nepriateľov na život a na smrť môžu stať nerozluční kamaráti. I o tom je zaujímavý príbeh myšky Kajky Utekajky a lišiaka Ryšiaka. Úhlavní nepriatelia sa náhodne ocitnú spolu v nebi a zrazu nie je dôvod na nepriateľstvo. No pretrvá ich kamarátstvo aj po návrate do rodného lesa, alebo sa začne odveký boj myší a líšok?...

réžia a úprava: Peter Palik
hrajú: Jaroslava Hupková, Andrej Kováč, Adela Mojžišová, Ján Morávek

vstupné: 4,00 €


Ticketportal nezodpovedá za zmenu účinkujúcich. Zmena programu vyhradená.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - MYŠKA NIE JE LÍŠKA - 14.4.2018 o 14.30 hod.

Predstavenie MYŠKA NIE JE LÍŠKA, ktoré sa malo konať dňa 14.4.2018 o 14.30 hod. v Istropolis, Škultétyho 5, Bratislava, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Zaseknutá bundička v pôvodnom termíne v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 17.4.2018!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 17.4.2018 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 17.4.2018 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - MYŠKA NIE JE LÍŠKA - 15.4.2018 o 10:00 hod.

Predstavenie MYŠKA NIE JE LÍŠKA, ktoré sa malo konať dňa 15.4.2018 o 10:00 hod. v Istropolis, Škultétyho 5, Bratislava, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Zaseknutá bundička v pôvodnom termíne v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 17.4.2018!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 17.4.2018 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 17.4.2018 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - MYŠKA NIE JE LÍŠKA - 29.11.2018 o 17:00 hod.

Predstavenie MYŠKA NIE JE LÍŠKA , ktoré sa malo konať dňa 29.11.2018 o 17:00 hod. v Istropolis, Škultétyho 5, Bratislava, je z technických príčin ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top