Detail info
Close

René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA

René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA

Dátum: 31. január - 25. szeptember 2026
Hely: Lučenec, Zvolen, Pezinok, Levoča, Vranov nad Topľou, Snina, Brezno

Jegyek

Szombat
31
Jan 2026
19:00
René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA
Kino Apollo

Lučenec

Vasárnap
8
Már 2026
19:00
René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA
Szerda
25
Már 2026
19:00
René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA
Szombat
18
Ápr 2026
19:00
René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA
Péntek
22
Máj 2026
19:00
René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA
Mestský dom kultúry

Vranov nad Topľou

Szombat
23
Máj 2026
19:00
René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA
Dom kultúry

Snina

Péntek
25
Szep 2026
19:00
René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA
Dom kultúry

Brezno

A rendezvény leírása

„MY 2JA A TOMÁŠ BEZDEDA „....

„Ak nejde o život, ide o......humor.“ 

Heslo dvoch slovenských komikov, ktorí už 20 rokov bavia svojím špecifickým humorom.

(Panelák, Rádio Ooops, Ooops načierno, Uhorčík)

 

Tentokrát si pozvali na javisko hosťa Tomáša Bezdedu, aby ho uviedli do divadelného sveta. Predvedú mu ako prebieha herecký konkurz, ukážu zákulisie, ostré lakte, vtiahnu ho do príbehu a pokúsia sa z neho vydolovať jeho komické i dramatické maximum.

Divák má tak možnosť vidieť Štúra s Malachovským v celom spektre umeleckých žánrov (činohra, opera, balet, varieté či muzikál) a populárneho speváka aj v úplne inej podobe na akú je zvyknutý. 

Jednotlivé komické čísla ocenil aj Bolek Polívka vo svojej Manéži.

A Ticketportal garantálja a jegyek hitelességét

A Ticketportal weboldalán mindig eredeti belépőjegyet vásárol.

A Ticketportal nem tudja garantálni a másodlagos piactereken vásárolt jegyek hitelességét. A Ticketportal nem áll kapcsolatban ezekkel a cégekkel, és nem támogatja ezt az értékesítési módot.

A Ticketportal.sk egy online piactér. A rendezvényen való részvételre vonatkozó szerződés közvetlenül a szervezővel jön létre, akinek adatai a kosárban szerepelnek.

A szervező az EU 2022/2065 rendelet 30. cikk (1) bekezdés e) pontja alapján vállalta, hogy a www.ticketportal.sk oldalon csak olyan termékeket vagy szolgáltatásokat kínál, amelyek megfelelnek az Európai Unió vonatkozó jogszabályainak.

Galéria

Térképen

google maps

Változások és figyelmeztetések

ZMENENÉ - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 4.3.2026 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, ktoré sa malo konať dňa 4.3.2026 o 19:00 hod. v Dom kultúry Podborová, Zvolen, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 8.3.2026 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.11.2025!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to  najneskôr do 30.11.2025 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 30.11.2025 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 30.11.2025 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať  prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 30.11.2025 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 13.09.2025 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, ktoré sa malo konať dňa 13.09.2025 o 19:00 hod. v Dom kultúry Podborová, Zvolen, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 04.03.2026 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 12.10.2025!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 12.10.2025 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 12.10.2025 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 12.10.2025 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 12.10.2025 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 25.09.2025 a 23.09.2025 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, ktoré sa malo konať dňa 25.09.2025 a 23.09.2025 o 19:00 hod. v Kino Orbis, Rimavská Sobota a Slovenský umelecký dvor, Bratislava, je z organizačných dôvodov ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


CANCELED - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 11.9.2025 at 19:00 h.

On behalf of the event organizer, we as a sales intermediary want to inform you that event René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, which was supposed to take place on 11.9.2025 at 19:00 h. in Posádkovom klube - ODA Trenčín, is CANCELED !

Clients might return tickets only to point of sale where they purchased them.

Clients who bought the tickets at selling place which has been canceled can return the tickets only by postat the latest. Address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Tickets paid at point of sale by Benefit voucher must be send to the address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
In case client bought the tickets via website he/she can request the money refund the latest by the following steps:

Common conditions for a money refund request: The fastest possibility to return the tickets can be requested through a registered account at www.ticketportal.sk, where the client has to fill all the neccessary data in the section ``My Account`` - ``My Orders``.
In case that client bought the tickets without registration we recommend to finnish the registration at www.ticketportal.sk where the client can activate his/her account with the e-mail used for the purchase. If the tickets were sent by courier, it is necessary to deliver them to Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Special conditions for money refund request based on a payment method:
► if the payment was transfered via CARDPAY (card payment): Finance for tickets are refunded directly to the card from which the ticket payment was made.
► if the payment was transfered via internet banking: Finance for tickets will be refunded to the bank account provided by the client in the ``Refund request form`` in the ``Returning finance method`` section.
► if the payment was transfered via Benefit Plus, Edenred or Callio card: After the request will be processed Benefit/Edenred/Callio points will be also returned to the account of the client.
► if the payment was transfered via Ticketportal Gift voucher, or another type of voucher that can be used to purchase tickets in the Ticketportal SK (additional payment by card): finance will be transfered to the bank account provided by the client in the ``Returning finance method`` section of the ``Refund request form``.

Finance will be refunded to you within the legal deadline of sending the refund through your account.

More information:
PRESS RELEASES
EVENT ALTERATIONS

We are very sorry for the inconvenience caused. Thank you for understanding.


CHANGED - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 5.9.2025 at 19:00 h.

On behalf of the event organizer, we as a sales intermediary want to inform you that event René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, which was supposed to take place on 5.9.2025 at 19:00 h. in Dome kultúry Pezinok, is CHANGED! Event will take place on different date: 25.3.2026 at 19:00 h. in unchanged location.

Purchased tickets remain valid.

Clients who are not satisfied with the change might return tickets only to point of sale where they purchased them until 3.10.2025!

Clients who bought the tickets at selling place which has been canceled can return the tickets only by post until 3.10.2025at the latest. Address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Tickets paid at point of sale by Benefit voucher must be send to the address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 3.10.2025.
In case client bought the tickets via website he/she can request the money refund until 3.10.2025 the latest by the following steps:

Common conditions for a money refund request: The fastest possibility to return the tickets can be requested through a registered account at www.ticketportal.sk, where the client has to fill all the neccessary data in the section ``My Account`` - ``My Orders``.
In case that client bought the tickets without registration we recommend to finnish the registration at www.ticketportal.sk where the client can activate his/her account with the e-mail used for the purchase. If the tickets were sent by courier, it is necessary to deliver them to Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 3.10.2025.

Special conditions for money refund request based on a payment method:
► if the payment was transfered via CARDPAY (card payment): Finance for tickets are refunded directly to the card from which the ticket payment was made.
► if the payment was transfered via internet banking: Finance for tickets will be refunded to the bank account provided by the client in the ``Refund request form`` in the ``Returning finance method`` section.
► if the payment was transfered via Benefit Plus, Edenred or Callio card: After the request will be processed Benefit/Edenred/Callio points will be also returned to the account of the client.
► if the payment was transfered via Ticketportal Gift voucher, or another type of voucher that can be used to purchase tickets in the Ticketportal SK (additional payment by card): finance will be transfered to the bank account provided by the client in the ``Returning finance method`` section of the ``Refund request form``.

Finance will be refunded to you within the legal deadline of sending the refund through your account.

More information:
PRESS RELEASES
EVENT ALTERATIONS

We are very sorry for the inconvenience caused. Thank you for understanding.


CHANGED - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 15.10.2025 at 19:00 h.

On behalf of the event organizer, we as a sales intermediary want to inform you that event René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, which was supposed to take place on 15.10.2025 at 19:00 h. in Aula SZU, Banská Bystrica, is CHANGED! Event will take place on different date: 27.10.2025 at 19:00 h. in unchanged location.

Purchased tickets remain valid.

Clients who are not satisfied with the change might return tickets only to point of sale where they purchased them until 30.9.2025!

Clients who bought the tickets at selling place which has been canceled can return the tickets only by post until 30.9.2025at the latest. Address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Tickets paid at point of sale by Benefit voucher must be send to the address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 30.9.2025.
In case client bought the tickets via website he/she can request the money refund until 30.9.2025 the latest by the following steps:

Common conditions for a money refund request: The fastest possibility to return the tickets can be requested through a registered account at www.ticketportal.sk, where the client has to fill all the neccessary data in the section ``My Account`` - ``My Orders``.
In case that client bought the tickets without registration we recommend to finnish the registration at www.ticketportal.sk where the client can activate his/her account with the e-mail used for the purchase. If the tickets were sent by courier, it is necessary to deliver them to Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 30.9.2025.

Special conditions for money refund request based on a payment method:
► if the payment was transfered via CARDPAY (card payment): Finance for tickets are refunded directly to the card from which the ticket payment was made.
► if the payment was transfered via internet banking: Finance for tickets will be refunded to the bank account provided by the client in the ``Refund request form`` in the ``Returning finance method`` section.
► if the payment was transfered via Benefit Plus, Edenred or Callio card: After the request will be processed Benefit/Edenred/Callio points will be also returned to the account of the client.
► if the payment was transfered via Ticketportal Gift voucher, or another type of voucher that can be used to purchase tickets in the Ticketportal SK (additional payment by card): finance will be transfered to the bank account provided by the client in the ``Returning finance method`` section of the ``Refund request form``.

Finance will be refunded to you within the legal deadline of sending the refund through your account.

More information:
PRESS RELEASES
EVENT ALTERATIONS

We are very sorry for the inconvenience caused. Thank you for understanding.


ZMENENÉ - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 18.6. a 19.6.2025 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, ktoré sa malo konať dňa 18.6. a 19.6.2025 o 19:00 hod. v Mestské divadlo Levoča a DK Snina, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne:

18.4.2026 o 19:00 hod. MD Levoča
23.5.2026 o 19:00 hod. DK Snina 

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 13.7.2025!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to  najneskôr do 13.7.2025 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 13.7.2025 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 13.7.2025 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať  prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 13.7.2025 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 06.06.2025, 07.06.2025, 11.06.2025, 21.06.2025

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, ktoré sa malo konať dňa:

06.06.2025 o 19:00 hod. v Aule SZU, Banská Bystrica, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 15.10.2025 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

07.06.2025 o 19:00 hod.v Dome kultúry Podborová, jeZMENENÉ! Predstavenie sauskutoční v novom termíne: 13.09.2025 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

11.06.2025 o 19:00 hod.v Dome Kultúry Brezno je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 25.09.2026 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

21.06.2025 o 19:00 hod.v Mestskom Dome Kultúry Vranov nad Toplou jeZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 22.05.2026 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 01.07.2025!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 01.07.2025 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 01.07.2025 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 01.07.2025 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 01.07.2025 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 08.06.2025 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, ktoré sa malo konať dňa 08.06.2025 o 19:00 hod. v Dom kultúry, Poprad, je z organizačných dôvodov ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


CHANGED - René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA - 19.5.2025 at 19:00 h.

On behalf of the event organizer, we as a sales intermediary want to inform you that event René Štúr a Sväťo Malachovský - MY2JA, which was supposed to take place on 19.5.2025 at 19:00 h. in Posádkový klub - ODA Trenčín, is CHANGED ! Event will take place on different date: 11.9.2025 at 19:00 h. in unchanged location.

Purchased tickets remain valid.

Clients who are not satisfied with the change might return tickets only to point of sale where they purchased them until 13.6.2025!

Clients who bought the tickets at selling place which has been canceled can return the tickets only by post until 13.6.2025at the latest. Address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Tickets paid at point of sale by Benefit voucher must be send to the address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 13.6.2025.
In case client bought the tickets via website he/she can request the money refund until 13.6.2025 the latest by the following steps:

Common conditions for a money refund request: The fastest possibility to return the tickets can be requested through a registered account at www.ticketportal.sk, where the client has to fill all the neccessary data in the section ``My Account`` - ``My Orders``.
In case that client bought the tickets without registration we recommend to finnish the registration at www.ticketportal.sk where the client can activate his/her account with the e-mail used for the purchase. If the tickets were sent by courier, it is necessary to deliver them to Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 13.6.2025.

Special conditions for money refund request based on a payment method:
► if the payment was transfered via CARDPAY (card payment): Finance for tickets are refunded directly to the card from which the ticket payment was made.
► if the payment was transfered via internet banking: Finance for tickets will be refunded to the bank account provided by the client in the ``Refund request form`` in the ``Returning finance method`` section.
► if the payment was transfered via Benefit Plus, Edenred or Callio card: After the request will be processed Benefit/Edenred/Callio points will be also returned to the account of the client.
► if the payment was transfered via Ticketportal Gift voucher, or another type of voucher that can be used to purchase tickets in the Ticketportal SK (additional payment by card): finance will be transfered to the bank account provided by the client in the ``Returning finance method`` section of the ``Refund request form``.

Finance will be refunded to you within the legal deadline of sending the refund through your account.

More information:
PRESS RELEASES
EVENT ALTERATIONS

We are very sorry for the inconvenience caused. Thank you for understanding.


Top