ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert

ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert

Dátum: 28. októbra - 9. decembra 2016
Miesto: Nová Baňa, Modra, Kráľovský Chlmec

Vstupenky

Piatok
28
Okt 2016
16:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert
Kultúrny dom

Nová Baňa

Streda
7
Dec 2016
17:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert
Piatok
9
Dec 2016
17:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert
MsKS Kráľovský Chlmec

Kráľovský Chlmec

Popis podujatia

ŠLÁGER PARÁDA a REPETE po 20 rokoch opäť na scéne! Neopakovateľný hudobný zážitok si vychutnajte spolu s osobnosťami slovenskej populárnej hudby zlatých šlágrov a nestarnúcich evergreenov z rokov minulých.
Hviezdy zaspievajú svoje najväčšie hity, čaká Vás osobné stretnutie s hviezdou a 120 min. gala koncert plný hudby a zábavy.



14.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. Veľký Šariš, KINO V.Šariš
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, MÁJA VELŠICOVÁ a BOŽANKA.
Vstupné: 6 EUR

15.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. Podolínec, MsKs Podolínec,
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, BOŽANKA, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ.
Vstupné: 6 EUR

16.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. ZVOLEN, KD PODBOROVÁ.
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, BOŽANKA, ZDENO SYCHRA, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ.
Vstupné: 9 EUR

17.12. Vianočná Šláger paráda ® 17.00 hod. Veľké Kapušany, MsKs V. Kapušany,
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ,  LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ a BOŽANKA.
Vstupné: 6 EUR

28.1.2017 Novoročná Šláger paráda ® 17.00 hod. Stropkov, Divadelná sála - Kultúrne stredisko Stropkov,
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, BOŽANKA, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ, MÁJA VELŠICOVÁ.
Vstupné: 7 EUR

29.1.2017 Novoročná Šláger paráda ® 17.00 hod. Košice, KASÁRNE KULTURPARK Košice
Účinkujú: MARTIN JAKUBEC, DUŠAN GRÚŇ, LÝDIA VOLEJNÍČKOVÁ, MÁJA VELŠICOVÁ a BOŽANKA.
Vstupné: 8 EUR

Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert
picture ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert
picture ŠLÁGER PARÁDA - gala koncert

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT - 20.1.2017 o 17:00 hod.

Koncert ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT, ktorý sa mal konať dňa 20.1.2017 o 17:00 hod. v KASÁRNIACH KULTURPARK, Košice, je ZMENENÝ! Koncert sa uskutoční v novom termíne: 29.1.2017 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.1.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 30.1.2017!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT - 10.12.2016, 14.12.2016, 15.12.2016, 16.12.2016, 17.12.2016, 29.1.2017, 28.1.2017 o 17:00 hod.

Predstavenie ŠLÁGER PARÁDA - GALA KONCERT, ktoré sa malo konať dňa 10.12.2016, 14.12.2016, 15.12.2016, 17.12.2016, 29.1.2017, 28.1.2017 o 17:00 hod. v MsKs Sabinov, KINO V. Šariš, MsKs Podolínec, MsKs V. Kapušany, KASÁRNE KULTURPARK Košice, Divadelná sála - Kultúrne stredisko Stropkov, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top