Sklenený zverinec

Divadlo Aréna
Sklenený zverinec

Dátum: 17. januára - 18. apríla 2020
Miesto: Divadlo Aréna Bratislava

Vstupenky

Piatok
17
Jan 2020
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Sklenený zverinec
Divadlo Aréna

Bratislava

Pondelok
10
Feb 2020
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Sklenený zverinec
Divadlo Aréna

Bratislava

Sobota
18
Apr 2020
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Sklenený zverinec
Divadlo Aréna

Bratislava

Popis podujatia

Rodinná dráma Tennesseeho Williamsa prináša dojímavý príbeh o matke a jej dvoch deťoch.


Čo teraz? Čo s nami bude? Čo naša budúcnosť?

V ťažkých sociálnych pomeroch preberá finančnú zodpovednosť za celú rodinu syn Tom, ktorý dennodenne drie v továrni na topánky, aby zabezpečil chod domácnosti a každú noc mohol slobodne snívať v kine. Matka Amanda sa snaží pre svoje deti vybojovať lepší život, ako bol ten jej, často aj za cenu hádok, napätia a nátlaku. Rozhodne sa, že jediná cesta, ktorá ich môže vyviesť z biedy a zabezpečiť svetlejšiu budúcnosť, je vydaj dcéry Laury. To však nie je také jednoduché, keďže Laura žije vo svojom vlastnom svete, plnom malých sklenených zvieratiek. Všetci očakávajú veľkú zmenu, keď do príbytku Wingfieldovcov príde na návštevu Jim, milý mladý muž.
Rodinný život s človekom, ktorého spoločnosť vníma ako „iného“, prináša aj množstvo úsmevných situácií, posolstvo o hľadaní vnútorného pokoja a slobody, o snoch a nádejach, ktoré sa často míňajú s našimi životmi.
Jeden z najznámejších titulov svetovej drámy ponúkajúci hercom veľké charaktery, divákom nevšedný umelecký i ľudský zážitok, ožije po najprestížnejších svetových javiskách a filmovom plátne aj na javisku Divadla Aréna.

“SKLENENÝ ZVERINEC uvádzame na základe špeciálnej dohody s University of South, Sewanee, Tennessee.”

„THE GLASS MENAGERIE is presented through special arrangement with the University of the South, Sewanee, Tennessee.“

Hrajú:
AMANDA WINGFIELDOVÁ - EMÍLIA VÁŠÁRYOVÁ
TOM WINGFIELD - ALEXANDER BÁRTA
LAURA WINGFIELDOVÁ - IVANA UHLÍŘOVÁ
JIM O'CONNOR - TOMÁŠ MAŠTALÍR



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - DIVADLO ARÉNA - 10.3.2020 - 22.3.2020

DIVADLO ARÉNA, vám musí žiaľ oznámiť , že všetky predstavenia ktoré sa mali konať v termínoch od 10.3.2020 - 22.3.2020 , sú ZRUŠENÉ!

Vzťahuje sa to na nasledovné predstavenia : 

NA MOL 10.3.2020 o 19:00hod.
#dubček 12.3.2020 o 19:00hod.
TISO 13.3.2020 o 19:00hod.
Přijde kůň do baru 15.3.2020 o 19:00hod.
Sklenený zverinec 16.3.2020 o 19:00hod.
Masaryk/Štefánik 17.3.2020 o 19:00hod.
November 19.3.2020 o 19:00hod.
Aladinová čarovná lampa 21.3.2020 o 19:00hod.
CLOSER (Na dotyk) 22.3.2020 o 19:00hod.

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Sklenený zverinec - 18.4.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Sklenený zverinec, ktoré sa malo konať dňa 18.4.2020 o 19:00 hod. v Divadlo Aréna, Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená,
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na poukazky@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top