Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!

Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Dátum: 3. septembra - 18. decembra 2020
Miesto: Martin, Vrbové, Trnava, Ružomberok, Nemšová, Bratislava, Banská Štiavnica, Nové Zámky, Pezinok, Bytča, Kežmarok, Svit, Stará Ľubovňa, Krompachy, Trenčín, Komárno, Šamorín, Senica, Čadca, Podbrezová, Levice, Piešťany, Banská Bystrica, Prievidza, Košice, Prešov, Svidník, Poprad, Nitra, Brezno, Hnúšťa, Žilina, Zvolen

Smejko a Tanculienka - výročie chrobáčikov a oslava s najväčšími rozprávkovými a tanečnými hitmi.

Vstupenky

Štvrtok
3
Sep 2020
17:00

Aktuálne vypredané (možnosť zmeny!)

Ľutujeme, miesta na predstavenie predávané cez Ticketportal sú aktuálne vypredané, avšak môže nastať zmena tohto stavu!
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 10.3.2020, NOVÉ 3.9.2020 o 17:00h
Kino MOSKVA

Martin

Piatok
4
Sep 2020
17:00
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 30.4.2020, NOVÉ 4.9.2020 o 17:00h
Pondelok
7
Sep 2020
16:30
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 30.3.2020, NOVÉ 7.9.2020 o 16:30h
Kino Hviezda

Trnava

Utorok
8
Sep 2020
17:00
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 13.3.2020, NOVÉ 8.9.2020 o 17:00h
Streda
9
Sep 2020
17:00

ŽIADNE VOĽNÉ VSTUPENKY

V sieti Ticketportal vypredané ( možnosť uvolnenia nevyzdvihnutých rezervácií )
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 18.3.2020, NOVÉ 9.9.2020 o 17:00h
Kultúrny dom

Nemšová

Popis podujatia

Piate výročie populárnej dvojice Smejko a Tanculienka oslávime najväčšími rozprávkovými a tanečnými hitmi. Pred hladným vlkom zachránime Kozliatka aj Macka. Zase priletí náš večne opakujúci sa Papagáj a dedko príde vytiahnuť repku. Nových chrobáčikov vychováme s pesničkou Nonono tytyty a tiež ich naučíme nový tanec Šlapy šlapy.  Rozcvičíme Pecivála, rozpletieme Motáčika Popletáčika a vystrašíme Babu Jagu.  Naučíme sa maľovať so Sestričkami farbičkami.  Budeme si dávať pozor pred neokrôchancom Gundžulundžu a pomôžeme našej planéte pesničkou Naša Zem. Samozrejme poriadne to roztočíme na nový tanečný hit Rozprávkový svet a zatancujeme si aj na overené pecky Šeja hoja a Bim, bam, bom. Nebudú chýbať motýlik Huncúlik, pán Lalalá, Bumbác a macko Duško. Smejko a Tanculienka vás v novej sezóne privítajú s novým žiarivým svietením, veľkolepou scénou a úplne novým nadupaným predstavením s najväčšími hitmi: Všetko najlepšie. Tešíme sa na vás. Vaši Smejko a Tanculienka.

Predstavenie je vhodné pre všetkých od 2 rokov.

Každá osoba, dospelý aj dieťa bezohľadu na vek musí mať platnú vstupenku.
Do sály z bezpečnostných a kapacitných dôvodov púšťame len toľko osôb, koľko je v sále miest na sedenie. Záleží nám na bezpečnosti a pohodlí našich chrobáčikov.

Ako bonus k zakúpeným štyrom lístkom dostanete voucher na získanie DVD Naživo Hip hip hurá! so záznamom z minuloročného predstavenia, pred vstupom do sály úplne zadarmo!

Dieťa s platným ZŤP  preukazom do 15 rokov bude mať po zakúpení vstupenky a predložení ZŤP preukazu na vstupe pred akciou  nárok na vrátenie 50 %  zo vstupného.

Predstavenie trvá približne 60 minút, po ktorom nasleduje spoločné fotenie so Smejkom a Tanculienkou



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Predstavenia Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa mali konať nasledovne sú ZMENENÉ!:

14.3.2020 o 10:00 hod. v Mestskom kultúrnom stredisku Kežmarok, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 2.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

17.4.2020 o 17:00 hod. v Dome Kultúry ŽP Podbrezová, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 21.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

18.4.2020 o 10:00 hod. v Dome Maticke Slovenskej Komárno, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.10.2020 o 10:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

18.4.2020 o 16:00 hod. v Dome kultúry Šamorín, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.10.2020 o 16:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

26.4.2020 o 10:00 hod. v Dome kultúry Senica, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 13.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

27.4.2020 o 17:00 hod. v Dome kultúry Čadca, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 14.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

28.4.2020 o 17:00 hod. v Dome kultúry Dúbravka Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 5.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

5.5.2020 o 17:00 hod. v Kine Hviezda Trenčín, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 8.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

6.5.2020 o 16:30 hod. v Kine Hviezda Trnava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 12.10.2020 o 16:30 hod. v pôvodnom mieste konania.

12.5.2020 o 17:00 hod. v Dome kultúry Svit, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 3.10.2020 s novým časom začiatku 10:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

16.5.2020 o 16:00 hod. v Dome kultúry Stará Ľubovňa, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 3.10.2020 o 16:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

18.5.2020 o 17:00 hod. v CK Junior Levice, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 27.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.6.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 25.5.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 25.5.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať:

    • Martin  10.3.2020  zmenené na 3.9.2020
      • Vrbové  30.4.2020 zmenené na 4.9.2020
        • Trnava  30.3.2020 zmenené na 7.9.2020
          • Ružomberok  13.3.2020 zmenené na 8.9.2020
            • Nemšová 18.3.2020 zmenené na 9.9.2020
              • Bratislava  25.3.2020 zmenené na 23.9.2020
                • Banská Štiavnica  19.3.2020 zmenené na 24.9.2020
                  • Nové Zámky  24.3.2020 zmenené na 25.9.2020
                    • Pezinok  16.4.2020 zmenené na 29.9.2020
                      • Bytča  15.4.2020 zmenené na 30.9.2020

                       

                      je ZMENENÉ! Predstavenia sa uskutočnia v uvedených nových termínoch.

                       

                      Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

                      Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 15.5.2020!
                      POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

                      Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 15.5.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
                      V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 15.5.2020 nasledujúcim spôsobom:
                      ► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
                      ► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
                      ► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
                      ► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

                      Ďalšie informácie na:
                      TLAČOVÉ SPRÁVY
                      ZMENY A ZRUŠENIA

                      Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Predstavenia Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! ktoré sa mali konať nasledovne sú  ZMENENÉ!:

Košice z 17.5. 2020 sa presúva na 6.11.2020 o 17:00h
Prešov kino Scala z 14.6.2020 sa presúva na 7.11.2020 o 10:00h
Svidnik kino Dukla z 17.5.2020 sa presúva na 7.11.2020 o 16:00h
Bratislava DK Dúbravka z 19.5.2020 sa presúva na 10.11.2020 o 17:00h
Nitra Nájomná jednotka z 9.6.2020  sa presúva na 11.11.2020 o 17:00h
Hnúšťa DK z 24.4.2020 sa presúva na 27.11.o 17:00h
 

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 5.6.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 5.6.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 5.6.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 15.4 až 30.4.2020 o 10:00,17:00,16:30,16:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 15.4 až 30.4.2020 o 10:00,17:00,16:30,16:00 hod. v BY, PK, Podbrezová, KN, Šamorín, Hnušťa, SE,CA, BA, Vrbové, je ZMENENÉ! Predstavenia sa uskutočnia v novom termíne ktorý zverejnime čoskoro v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 20.3.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 20.3.2020 o 17:00 hod. v Dom umenia Piešťany, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 26.5.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.4.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 30.4.2020 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 30.4.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 26.5.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 26.5.2020 o 17:00 hod. v Dom umenia Piešťany, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 28.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 8.5.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 8.5.2020 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 8.5.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! 5.5.2020 - 29.6.2020

Predstavenia Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa mali konať nasledovne sú ZMENENÉ:

5.5.2020 o 17:00h. - Kino Hviezda, Trenčín
6.5.2020 o 16:30h. - Kino Hviezda - Trnava
12.5.2020 o 17:00h. - Dom kultúry, Svit
13.5.2020 o 17:00h. - Spoločenský dom, Šurany
16.5.2020 o 16:00h. - Dom kultúry Stará Ľubovňa
17.5.2020 o 10:00h. - Dom kultúry Svidník
17.5.2020 o 16:00h. - SOŠ Automobilová, Košice
18.5.2020 o 17:00h. - CK Junior, Levice
19.5.2020 o 17:00h. - Dom kultúry Dúbravka, Bratislava
9.6.2020 o 17:00h. - Nájomná jednotka 210, Nitra
14.6.2020 o 10:00h. - Kino Scala Prešov
14.6.2020 o 16:00h. - SOŠ Automobilová, Košice
26.6.2020 o 17:00h. - Dom kultúry Podborová, Zvolen

Predstavenia sa uskutočnia  v  nových termínoch, ktoré upresníme v najbližšie dni.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 13.5.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 13.5.2020 o 17:00 hod. v Spoločenský dom, Šurany , je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 14.6.2020 o 16:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 14.6.2020 o 16:00 hod. v Košiciach , je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 18.6, 15.6. 11.6.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 18.6, 15.6. 11.6.2020 o 17:00 hod. v Event Hall Malacky, Dom kultúry Humenné, Kino Javor Tvrdošín, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top