Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!

Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Dátum: 3. novembra - 18. decembra 2020
Miesto: Prievidza, Košice, Prešov, Svidník, Poprad, Bratislava, Brezno, Hnúšťa, Žilina, Piešťany, Nitra, Zvolen

Smejko a Tanculienka - výročie chrobáčikov a oslava s najväčšími rozprávkovými a tanečnými hitmi.

Vstupenky

Utorok
3
Nov 2020
17:00
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
Piatok
6
Nov 2020
17:00
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 17.5.2020, NOVÉ: 6.11.2020 o 16:00h.
Sobota
7
Nov 2020
10:00
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 14.6.2020, NOVÉ: 7.11.2020 o 10:00h.
Kino Scala

Prešov

Sobota
7
Nov 2020
16:00
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
PRESUNUTÉ Z 17.5.2020, NOVÉ: 7.11.2020 o 16:00h.
Nedeľa
8
Nov 2020
10:00
Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!
Dom Kultúry

Poprad

Popis podujatia

Piate výročie populárnej dvojice Smejko a Tanculienka oslávime najväčšími rozprávkovými a tanečnými hitmi. Pred hladným vlkom zachránime Kozliatka aj Macka. Zase priletí náš večne opakujúci sa Papagáj a dedko príde vytiahnuť repku. Nových chrobáčikov vychováme s pesničkou Nonono tytyty a tiež ich naučíme nový tanec Šlapy šlapy.  Rozcvičíme Pecivála, rozpletieme Motáčika Popletáčika a vystrašíme Babu Jagu.  Naučíme sa maľovať so Sestričkami farbičkami.  Budeme si dávať pozor pred neokrôchancom Gundžulundžu a pomôžeme našej planéte pesničkou Naša Zem. Samozrejme poriadne to roztočíme na nový tanečný hit Rozprávkový svet a zatancujeme si aj na overené pecky Šeja hoja a Bim, bam, bom. Nebudú chýbať motýlik Huncúlik, pán Lalalá, Bumbác a macko Duško. Smejko a Tanculienka vás v novej sezóne privítajú s novým žiarivým svietením, veľkolepou scénou a úplne novým nadupaným predstavením s najväčšími hitmi: Všetko najlepšie. Tešíme sa na vás. Vaši Smejko a Tanculienka.

Predstavenie je vhodné pre všetkých od 2 rokov.

Každá osoba, dospelý aj dieťa bezohľadu na vek musí mať platnú vstupenku.
Do sály z bezpečnostných a kapacitných dôvodov púšťame len toľko osôb, koľko je v sále miest na sedenie. Záleží nám na bezpečnosti a pohodlí našich chrobáčikov.

Ako bonus k zakúpeným štyrom lístkom dostanete voucher na získanie DVD Naživo Hip hip hurá! so záznamom z minuloročného predstavenia, pred vstupom do sály úplne zadarmo!

Dieťa s platným ZŤP  preukazom do 15 rokov bude mať po zakúpení vstupenky a predložení ZŤP preukazu na vstupe pred akciou  nárok na vrátenie 50 %  zo vstupného.

Predstavenie trvá približne 60 minút.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!
picture Smejko a Tanculienka  - Všetko najlepšie!

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 28.10.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 28.10.2020 o 17:00 hod. v Dome umenia Piešťany, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.12.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 28.10.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 28.10.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 28.10.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Predstavenia Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!,

ktoré sa malí konať dňa:

2.10.2020 o 17:00 hod. v Mestské kultúrne stredisko Kežmarok,

5.10.2020 o 17:00 hod. v Dom kultúry Dúbravka -BA,

8.10.2020 o 17:00 hod. v Kino Hviezda, Trenčín,

10.10.2020 o 10:00 hod. v Dom Matice Slovenskej, Komárno,

10.10.2020 o 16:00 hod. v Dom kultúry Šamorín,

12.10.2020 o 16:30 hod. v Kino Hviezda, Trnava

13.10.2020 o 17:00 hod. v Dom kultúry Senica,

14.10.2020 o 17:00 hod. v Dom kultúry Čadca,

21.10.2020 o 17:00 hod. v Dom kultúry Podbrezová,

27.10.2020 o 17:00 hod. v CK Junior, Levice,

29.10.2020 o 17:00 hod. Aula SZU, Banská Bystrica,

sú z dôvodu nariadenia Úradu verejného zdravotníctva o zákaze hromadných podujatí platného od 1.10.2020 ZMENENÉ!

Predstavenia sa uskutočnia v nových termínoch, ktoré upresníme v najbližšej dobe.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 29.11.2020 o 14:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 29.11.2020 o 14:00 hod. v Dome odborov Žilina, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v pôvodnom termíne: 29.11.2020 s novým časom začiatku o 16:30 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ/CANCELED - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 3.10.2020 a 4.10.2020

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 3.10.2020 o 10:00 hod. v Dom kultúry, Svit, je ZRUŠENÉ!

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 3.10.2020 o 16:00 hod. Dom kultúry Stará Ľubovňa, je ZRUŠENÉ!

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 4.10.2020 o 10:00 hod.  Dom kultúry, Krompachy, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 11.11.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 11.11.2020 o 17:00 hod. v Nájomná jednotka 210, Nitra , je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 12.12.2020 o 10:00 hod. v novom mieste konania: CINEMAX NITRA v OC MAX NITRA.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 7.10.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 7.10.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 7.10.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

OZNAM PROMOTERA:

Milí chrobáčikovia, naše predstavenie, ktoré sa malo konať 11.11.2020 o 17:00 v Nájomnej jednotke 210 v Nitre, sa z dôvodu vypovedania zmluvy Nájomnej jednotky 210 z priestorov OC MAX Nitra, presúva na nový termín 12.12.2020 o 10:00. Predstavenie sa po novom uskutoční v priestoroch kina CINEMAX v OC MAX Nitra. Pokiaľ si vstupenky ponecháte, zostávajú Vám v platnosti na nový termín a nie je potrebné ich vymieňať. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme a tešíme sa na Vás na koncerte!

 Vaši Smejko a Tanculienka

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 15.3.2020 o 16:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 15.3.2020 o 16:00 hod. v Kine Ipeľ, Poltár, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Predstavenia Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! ktoré sa mali konať nasledovne sú  ZMENENÉ!:

Košice z 17.5. 2020 sa presúva na 6.11.2020 o 17:00h
Prešov kino Scala z 14.6.2020 sa presúva na 7.11.2020 o 10:00h
Svidnik kino Dukla z 17.5.2020 sa presúva na 7.11.2020 o 16:00h
Bratislava DK Dúbravka z 19.5.2020 sa presúva na 10.11.2020 o 17:00h
Nitra Nájomná jednotka z 9.6.2020  sa presúva na 11.11.2020 o 17:00h
Hnúšťa DK z 24.4.2020 sa presúva na 27.11.o 17:00h
 

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 5.6.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 5.6.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 5.6.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 14.6.2020 o 16:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 14.6.2020 o 16:00 hod. v Košiciach , je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie! - 13.5.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa malo konať dňa 13.5.2020 o 17:00 hod. v Spoločenský dom, Šurany , je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!

Predstavenia Smejko a Tanculienka - Všetko najlepšie!, ktoré sa mali konať nasledovne sú ZMENENÉ!:

14.3.2020 o 10:00 hod. v Mestskom kultúrnom stredisku Kežmarok, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 2.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

17.4.2020 o 17:00 hod. v Dome Kultúry ŽP Podbrezová, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 21.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

18.4.2020 o 10:00 hod. v Dome Maticke Slovenskej Komárno, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.10.2020 o 10:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

18.4.2020 o 16:00 hod. v Dome kultúry Šamorín, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.10.2020 o 16:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

26.4.2020 o 10:00 hod. v Dome kultúry Senica, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 13.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

27.4.2020 o 17:00 hod. v Dome kultúry Čadca, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 14.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

28.4.2020 o 17:00 hod. v Dome kultúry Dúbravka Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 5.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

5.5.2020 o 17:00 hod. v Kine Hviezda Trenčín, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 8.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

6.5.2020 o 16:30 hod. v Kine Hviezda Trnava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 12.10.2020 o 16:30 hod. v pôvodnom mieste konania.

12.5.2020 o 17:00 hod. v Dome kultúry Svit, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 3.10.2020 s novým časom začiatku 10:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

16.5.2020 o 16:00 hod. v Dome kultúry Stará Ľubovňa, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 3.10.2020 o 16:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

18.5.2020 o 17:00 hod. v CK Junior Levice, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 27.10.2020 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.6.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 25.5.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 25.5.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top