Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...

Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...

Dátum: 13. - 22. júna 2017
Miesto: Vrbové, Kúty, Brezová pod Bradlom

Vstupenky

Utorok
13
Jún 2017
17:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
Streda
21
Jún 2017
17:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
Dom kultúry

Kúty

Štvrtok
22
Jún 2017
17:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
Národný dom Štefánikov

Brezová pod Bradlom

Popis podujatia

Smejko a Tanculienka

Ponuka predstavenia Kde bolo, tam bolo...

Chrobáčikovia Smejko a Tanculienka prichádzajú s úplne novým hudobným predstavením pre deti Kde bolo, tam bolo... S novými kostýmami, novou scénou a hlavne úplne novými rozprávkovými pesničkami z nového DVD.

Smejko a Tanculienka navštívia krajinu rozprávok. Zacvičia si Hlava ramená, budú opakovať ako Papagáj, naučia dedka ťahať repu, papať budú Mňamiky mňam ako dráčikovia, Snehulienka navštívi siedmich trpaslíkov, vlk zase nezožerie kozliatka a opäť ho prekabáti Červená čiapočka, budú hľadať macka Duška, a na záver si zatancujú Kačací tanec, Bicykel, Máme tu leto aj Pápá.

Predstavenie trvá cca 60 minút.

Na úplný záver sa všetci chrobáčikovia môžu so Smejkom a Tanculienkou vyfotiť a podpísať DVD!

Predstavenie vhodné od 2 rokov.

Zľavy/Discounts: Do 12 mesiacov dieťa zdarma na kolenách rodiča. 
ZŤP zdarma: po zakúpení vstupenky a predložení ZŤP preukazu na vstupe pred akciou bude vstupenka preplatená v plnej sume.

Vstupenky si môžete od 17.12.2016 zakúpiť aj na našom novom predajnom mieste Ticketportal Bory Mall.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...
picture Smejko a Tanculienka - Kde bolo, tam bolo...

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Smejko a Tanculienka-Kde bolo, tam bolo - 23.5.2017 o 17:00 hod.

Predstavenie Smejko a Tanculienka-Kde bolo, tam bolo, ktoré sa malo konať dňa 23.5.2017 o 17:00 hod. v Dom kultúry Dúbravka, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 26.5.2017 o 17:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 29.3.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť jedným z nasledovných spôsobov:
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 29.3.2017!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top