|
0
Váš nákupný košík je prázdny
Ak máte účet prihláste sa.
Prihlásiť
Hľadaj
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  ÚVODNÁ STRÁNKA>>  ZMENY A ZRUŠENIA>>  ZRUŠENÉ - Prešporok - 19.9.2012 o 19:00 hod.

ZRUŠENÉ - Prešporok - 19.9.2012 o 19:00 hod.

Pridané : 19.09.2012 16:37

Predstavenie Prešporok, ktoré sa malo konať dňa 19.9.2012 o 19:00 hod. v divadle Loď - Divadlo v podpalubí, je zo zdravotných dôvodov člena skupiny ZRUŠENÉ !

Klienti môžu vrátiť vstupenky na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu - CardPay/TatraPay - musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo Hometicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že si klient bude nárokovať vrátenie peňazí len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
  • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, číslom účtu, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF). Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o, Radlinského 27, 811 07 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. V prípade, že budete mať záujem o zaslanie peňazí na iný účet, je potrebné priložiť názov a číslo účtu, názov a adresu banku, kam máme vrátiť peniaze. Ak si želáte vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu,
  • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí s číslom účtu, detailom transakcie, na vyššie uvedenú adresu. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupné si klient budete nárokovať iba raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. V prípade, že budete mať záujem o zaslanie peňazí na iný účet, je potrebné priložiť názov a číslo účtu, názov a adresu banku, kam máme vrátiť peniaze. Ak si želáte vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu

    Ďalšie informácie na :
    http://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=5
    http://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=2
    http://www.ticketportal.sk/cms_list.aspx?id=1

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.