Luka Šulić

Luka Šulić

Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Luka Sulič patrí na medzinárodnej scéne medzi najobľúbenejšie a najuznávanejšie interpretmi predovšetkým vďaka svojej virtuozite a vášni, ktoré sprevádza každé jeho vystúpenie. Po siedmich rokoch, ktoré strávil na celosvetovom turné ako súčasť kritiky uznávaného dua 2CELLOS sa Luka Sulič vracia k svojim klasickým koreňom a to prostredníctvom svojho prvého sólového albumu pre Sony Classical a tiež chystaného celosvetového turné.

Po niekoľko náhradných termínoch sa koncert Luky Suliča uskutoční 4.9.2021 od 20: 00h v areáli Incheba Expo pod šírym nebom. Luka Sulič vystúpi spoločne so špeciálnym hosťom, pianistom, Evgeny Genchevem.

Zľavy: Deti do 6r. vstup zdarma bez nároku na sedadlo



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

Zmeny a upozornenia

Nové informácie k podujatiu Luka Šulić - 3.2.2021 20:00

V zastúpení organizátora, vám oznamujeme výbornú správu že predstavenie Luka Šulić , ktoré sa malo konať dňa 3.2.2021 o 20:00 hod. a bolo ohlásené ako zrušené sa nakoniec podarilo dohodnúť.Predstavenie Luka Sulić sa uskutoční v termíne: 4.9.2021 o 20:00 hod. Miesto konania zostáva Incheba  - Expo Aréna - open air.

Zakúpené vstupenky vám vymeníme na emailovej adrese reklamacie@ticketportal.sk do 30.6.2021

 

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí.  Veríme, že nás podporíte a stretneme sa na koncerte.

Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ/CANCELED - Luka Šulić - 3.2.2021 20:00

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Luka Šulić, ktoré sa malo konať dňa 3.2.2021 o 20:00 hod. v Incheba - Expo Aréna, Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou na adresu:

Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať emailovú adresu a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:

► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiťna adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiťna adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiťna adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

POZOR: Štát momentálne ustanovil zákonnú lehotu na vrátenie vstupného za lístky 13 mesiacov od pôvodného termínu konania podujatia, budeme sa však snažiť vybaviť vašu požiadavku čo najskôr.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

 

ZMENENÉ/CHANGED - Luka Šulić - 13.9.2020 20:00

Predstavenie Luka Šulić, ktoré sa malo konať dňa 13.9.2020 o 20:00 hod. v Incheba - Expo Aréna, Bratislava , je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 3.2.2021 o 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 10.9.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 10.9.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 10.9.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top