Dátum: | 24. mája - 25. júla 2022 |
Miesto: | Bratislava |
Miesto konania/Place of event: Divadlo GUnaGU, Františkánske námestie 7, Bratislava
Predstavenia ktoré sa majú konať na nádvorí Zichyho paláca na Ventúrskej ulici sa v prípade nepriaznivého počasia odohrajú v sále GUnaGU na Františkánskom nám. 7
MUŽI SA MINULI
(Dáša, Rút & Sisa)
Čierna komédia o manželstve. S mužmi ťažko, bez nich ešte ťažšie. Sledujeme tri veľmi turbulentné vzťahy: ex modelku a jej bohatého podnikateľa, bývalú pankáčku a jej pobožného manžela a nakoniec submisívnu ženu, týranú vlastným partnerom. V hre je všeličo naopak – Viktor Horján, Martin Meľo a Martin Hronský hrajú tri ženy a všetkých mužov v príbehu stvárňuje Táňa Radeva. Po rokoch v divadle GUnaGU opäť hosťuje režisérka Soňa Ferancová, ktorá Klimáčkov text naštudovala ako modernú komédiu o rozbitých vzťahoch dnešných ľudí.
Hrajú: Táňa Radeva, Viktor Horján, Martin Meľo, Martin Hronský
Autor: Viliam Klimáček
Hudba: Slavo Solovic
Kostýmy: Simona Vachálková
Réžia: Soňa Ferancová
Po začiatku predstavenia nie je možný vstup do sály.
Ak sa vstupenky nevypredajú v predpredaji, dajú sa zakúpiť aj hodinu pred predstavením v pokladni divadla.
Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.
Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie MUŽI SA MINULI (Dáša, Rút & Sisa), ktoré sa malo konať dňa 13.9 a 26.9.2021 o 19:30 hod. v Divadlo GUnaGU, Bratislava , je ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.
Divadelné združenie GUnaGU, vám musí žiaľ oznámiť , že všetky predstavenia ktoré sa mali konať v termínoch od 23.3.2020 - 30.4.2020 , sú ZRUŠENÉ!
Vzťahuje sa to na nasledovné predstavenia :
HEREČKY (miluj blížneho svojho) 23.3.2020 19:30h
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 26.3.2020 19:30 h
YOUTUBERI (ó božský internet) 28.3.2020 15:00h
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 29.3.2020 19:30h
TAXI BRATISLAVA (tekutá realita) 30.3.2020 19:30 h
SOCÍK, SLADKÝ SOCÍK 31.3.2020 19:30h
ONLINE 5.4.2020 15:00h
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 5.4.2020 19:30h
MUTANTI (posledný valčík v hoteli Kriváň) 7.4.2020 19:30h
MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda) 14.4.2020 19:30h
MUŽI SA MINULI (Dáša, Rút & Sisa) 15.4.2020 19:30h
ONLINE 18.4.2020 15:00h
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 18.4.2020 19:30h
YOUTUBERI (ó božský internet) 19.4.2020 15:00h
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 19.4.2020 19:30h
TAXI BRATISLAVA (tekutá realita) 20.4.2020 19:30h
POSLEDNÍ HRDINOVIA 21.4.2020 19:30h
HORÚCE LETO 68 (ako sme utekali) 22.4.2020 19:30h
HEREČKY (miluj blížneho svojho) 25.4.2020 19:30h
SOCÍK, SLADKÝ SOCÍK 26.4.2020 19:30h
V TOMTO MESTE ZDOCHOL PES 29.4.2020 19:30h
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 30.4.2020 19:30h
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.