Symfonický orchester SRo - 8. koncert sezóny

Symfonický orchester SRo - 8. koncert sezóny

Dátum: 26. mája 2017 - 5. apríla 2019
Miesto: Veľké koncertné štúdio Slov. rozhlasu, Bratislava

Vstupenky

Piatok
26
Máj 2017
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Symfonický orchester SRo - 8. koncert sezóny
Piatok
11
Máj 2018
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Symfonický orchester SRo - 8. koncert sezóny
Piatok
5
Apr 2019
19:00

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
Symfonický orchester SRo - 8. koncert sezóny

Popis podujatia

8. koncert sezóny
23.4.2021 o 19:00 h

Oto Ferenczy: Finále pre veľký orchester
Dmitrij Šostakovič: Koncert pre husle a orchester č. 1 a mol op. 77
Piotr Iľjič Čajkovskij: Symfónia č. 6 h mol op. 74 „Patetická“

Ondrej Lenárd, dirigent
Alexandre Dimčevski, husle

Nárok na zľavu majú študenti (ISIC), učitelia (ITIC), dôchodcovia, držitelia preukazov ZŤP a ZŤP-S.

Z dôvodu priameho prenosu zaujmite miesto v sále najneskôr 5 minút pred začiatkom koncertu.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Symfonický orchester SRo - 8. koncert sezóny - 24.4.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Symfonický orchester SRo - 8. koncert sezóny, ktoré sa malo konať dňa 24.4.2020 o 19:00 hod. v Veľkom koncertnom štúdio Slov. rozhlasu Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top