Detail info
Close

LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“

LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“

Vstupenky

Popis podujatia

Trio LA GIOIA je synonymom spojenia štýlu operného „belcanta“ a populárnej hudby a je stále ojedinelým zjavom v Strednej Európe. Originálnym a doteraz nepočutým spôsobom interpretuje skladby svetovej hudobnej scény, dominantne však domáce a české hity. Ich piesne zasahujú široké publikum priamo do srdca. Trio tvoria: Peter Ševčík/ barytón, Matej Vaník/ tenor a Martin Vetrák/ tenor.

La Gioia znamená v taliančine radosť a o ňu sa s Vami LA GIOIA prichádza podeliť v rámci svojho unikátneho turné po hradoch a zámkoch pri príležitosti  15 výročia existencie tria, pod názvom „15 ROKOV S VAMI“.

 

Koncert sa odohrá za každého počasia (výnimkou je veterná smršť, či prudký lejak). Po odohratí 20 minút predstavenia sa vstupné nevracia.

Vstupenky na podujatie Divín je možné zakúpiť len formou Hometicket!

Ticketportal je zárukou pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si vždy zakúpite originálne vstupenky.

Ticketportal nemôže zaručiť pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch. Ticketportal s týmito spoločnosťami nemá nič spoločné a tento spôsob prepredávania vstupeniek nepodporuje.

Portál Ticketportal.sk je online trhoviskom. Zmluvu o účasti na akcii uzatvárate priamo s usporiadateľom, ktorého údaje sú uvedené priamo v košíku.

Usporiadateľ sa v zmysle čl. 30 ods. 1 písm. e) nariadenia EÚ 2022/2065 zaviazal ponúkať na portáli www.ticketportal.sk, iba výrobky alebo služby, ktoré sú v súlade s uplatniteľným právom Európskej únie.

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“ - 12.9.2024 o 19:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“, ktoré sa malo konať dňa 12.9.2024 o 19:00 hod. v Nitrianskom hrade v Nitre, je z dôvodu predpovede nepriaznivého počasia ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 7.12.2024 o 19:00 hod. v novom mieste konania: NITRE - Synagóge.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 20.9.2024!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 20.9.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 20.9.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 20.9.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 20.9.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Oznam organizátora: Dobrý večer vzhľadom na veľmi nepriaznivú predpoveď počasia sme nútení plánovaný koncert LA GIOIA 12.9.2024 v NITRE na hrade preložiť. Nový termín je 7.12.2024 v NITRE - Synagóge o 19.00h. Vstupenky zostávajú v platnosti. Komu nový termín nevyhovuje, môže do 8 dní vstupenky vrátiť. Ďakujeme za pochopenie.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


CHANGED - LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“ - 19.7.2024 at 19:00 h.

On behalf of the event organizer, we as a sales intermediary want to inform you that event LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“, which was supposed to take place on 19.7.2024 at 19:00 h. in Zichyho kaštieli, Divín , is CHANGED ! Event will take place on different date: 11.9.2024 at 19:00 h. in unchanged location.

Purchased tickets remain valid.

Clients who are not satisfied with the change might return tickets only to point of sale where they purchased them until 17.7.2024!

Clients who bought the tickets at selling place which has been canceled can return the tickets only by post until 17.7.2024at the latest. Address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Tickets paid at point of sale by Benefit voucher must be send to the address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 17.7.2024.
In case client bought the tickets via website he/she can request the money refund until 17.7.2024 the latest by the following steps:

Common conditions for a money refund request: The fastest possibility to return the tickets can be requested through a registered account at www.ticketportal.sk, where the client has to fill all the neccessary data in the section ``My Account`` - ``My Orders``.
In case that client bought the tickets without registration we recommend to finnish the registration at www.ticketportal.sk where the client can activate his/her account with the e-mail used for the purchase. If the tickets were sent by courier, it is necessary to deliver them to Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 17.7.2024.

Special conditions for money refund request based on a payment method:
► if the payment was transfered via CARDPAY (card payment): Finance for tickets are refunded directly to the card from which the ticket payment was made.
► if the payment was transfered via internet banking: Finance for tickets will be refunded to the bank account provided by the client in the ``Refund request form`` in the ``Returning finance method`` section.
► if the payment was transfered via Benefit Plus, Edenred or Callio card: After the request will be processed Benefit/Edenred/Callio points will be also returned to the account of the client.
► if the payment was transfered via Ticketportal Gift voucher, or another type of voucher that can be used to purchase tickets in the Ticketportal SK (additional payment by card): finance will be transfered to the bank account provided by the client in the ``Returning finance method`` section of the ``Refund request form``.

Finance will be refunded to you within the legal deadline of sending the refund through your account.

More information:
PRESS RELEASES
EVENT ALTERATIONS

We are very sorry for the inconvenience caused. Thank you for understanding.


CHANGED - LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“ - 6.7.2024 at 19:00 h.

On behalf of the event organizer, we as a sales intermediary want to inform you that event LA GIOIA „15 ROKOV S VAMI“, which was supposed to take place on 6.7.2024 at 19:00 h. in Spišský hrad - nádvorie, Spišské Podhradie, is CHANGED! Event will take place on different date: 1.9.2024 at 19:00 h. in unchanged location.

Purchased tickets remain valid.

Clients who are not satisfied with the change might return tickets only to point of sale where they purchased them until 16.7.2024!

Clients who bought the tickets at selling place which has been canceled can return the tickets only by post until 16.7.2024at the latest. Address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Tickets paid at point of sale by Benefit voucher must be send to the address: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 16.7.2024.
In case client bought the tickets via website he/she can request the money refund until 16.7.2024 the latest by the following steps:

Common conditions for a money refund request: The fastest possibility to return the tickets can be requested through a registered account at www.ticketportal.sk, where the client has to fill all the neccessary data in the section ``My Account`` - ``My Orders``.
In case that client bought the tickets without registration we recommend to finnish the registration at www.ticketportal.sk where the client can activate his/her account with the e-mail used for the purchase. If the tickets were sent by courier, it is necessary to deliver them to Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava until 16.7.2024.

Special conditions for money refund request based on a payment method:
► if the payment was transfered via CARDPAY (card payment): Finance for tickets are refunded directly to the card from which the ticket payment was made.
► if the payment was transfered via internet banking: Finance for tickets will be refunded to the bank account provided by the client in the ``Refund request form`` in the ``Returning finance method`` section.
► if the payment was transfered via Benefit Plus, Edenred or Callio card: After the request will be processed Benefit/Edenred/Callio points will be also returned to the account of the client.
► if the payment was transfered via Ticketportal Gift voucher, or another type of voucher that can be used to purchase tickets in the Ticketportal SK (additional payment by card): finance will be transfered to the bank account provided by the client in the ``Returning finance method`` section of the ``Refund request form``.

Finance will be refunded to you within the legal deadline of sending the refund through your account.

More information:
PRESS RELEASES
EVENT ALTERATIONS

We are very sorry for the inconvenience caused. Thank you for understanding.


Top