Všeobecné obchodné podmienky
SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2011/2012
1. SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2011/2012
1.1. SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2011/2012 (ďalej spolu len „ Skipas“) je neprenosný lyžiarsky lístkok vydaný spoločne spoločnosťami Tatry mountain resorts, a.s., Demänovská dolina 72, 030 01 Liptovský Mikuláš, IČO: 31 560 636, zapísaná v OR vedenom OS Žilina, oddiel Sa, vložka č. 62/L, 1.Tatranská, akciová spoločnosť , ul. K vodopádom 4051, 059 85 Štrbské Pleso, IČO: 31 395 783, zapísaná v OR vedenom OS Prešov, oddiel Sa, vložka č. 10427/P, GOIMPEX Bratislava, a.s. Prešovská 39, 821 02 Bratislava, IČO: 35 758 015, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sa, vložka č.1981/B, SKI Rača, a.s., Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava, IČO: 44 745 940, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sa, vložka č. 4755/B; 1. Ružomberská lyžiarska, a.s. , Pri starej prachárni 14, 831 04 Bratislava, IČO: 36 361 844, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel: Sa, vložka č. 3881/B vo forme bezdotykovej čipovej karty – KEY CARD s menom a fotografiou držiteľa skipasu ( ďalej spolu Tatry mountain resorts, a.s., 1. Tatranská, akciová spoločnosť, GOIMPEX Bratislava, a.s., SKI Rača, a.s. a 1. Ružomberská lyžiarska, akciová spoločnosť len „ Prevádzkovatelia“) .
1.2. SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA/ SEZÓNNY 2011/2012 je platný v termíne od 4.12.2011 do 15.04.2012 a to ľubovoľných 10 (15) dní v tomto termíne a v prípade sezónneho Skipasu v počte dní platnosti Skipasu. Dňom sa pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok rozumie denná doba prevádzky lanových dráh a lyžiarskych vlekov v jednotlivých lyžiarskych strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi . SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2011/2012 neplatí na večerné lyžovanie.
1.3. SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA/ SEZÓNNY 2011/2012 je možné použiť na všetkých lanových dráhach a lyžiarskych vlekoch v strediskách JASNÁ Nízke Tatry Chopok Sever, Chopok Juh, Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica (s výnimkou visutej lanovej dráhy na Lomnicky štít), Vysoké Tatry - Starý Smokovec prevádzkovaných Tatry mountain resorts, a.s. , v stredisku PARK SNOW DONOVALY prevádzkovanom GOIMPEX Bratislava, a.s., v stredisku Vysoké Tatry - Štrbské Pleso prevádzkovanom 1. Tatranskou ,akciová spoločnosť, v stredisku SNOW PARADISE Veľká Rača, Oščadnica prevádzkovanom SKI Rača, a.s. a v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo prevádzkovanom 1. Ružomberskou lyžiarskou, akciová spoločnosť .
2. Kúpa SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) / SEZÓNA / SEZÓNNY 2011/2012
2.1 Klient si môže zakúpiť Skipas za výhodných cenových podmienok v predpredaji v termíne od 15.10.2011 do 23.12.2011 prostredníctvom www.jasna.sk, www.vt.sk, www.ticketportal.sk formou objednávky a úhrady on-line alebo priamo v pobočkách spoločnosti Ticketportal, v informačných centrách v lyžiarskych strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi s výnimkou strediska Ružomberok – Malinô Brdo. V stredisku Ružomberok – Malinô Brdo je možné zakúpiť Skipas v predpredaji až od 01.11.2011.
2.2. On-line úhrada prebieha prostredníctvom platobnej karty. Na základe vykonanej on-line platby bude klientovi doručené e-mailom elektronické potvrdenie o úhrade. Vyzdvihnutie Skipasu objednaného elektronicky je možné v ktorýkoľvek deň počas trvania zimnej lyžiarskej sezóny 2011/2012 v informačných centrách v lyžiarskych strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi s výnimkou strediska Ružomberok – Malinô Brdo, ďalej v pokladni Chopok JUH, v kancelárii správy strediska PARK SNOW Donovaly pri údolnej stanici lanovky TELEMIX Nová hoľa, v kancelárii správy strediska PARK SNOW Veľká Rača - Dedovka, denne v čase od 8:30 do 15:00 hod, v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo na marketingovom oddelení v údolnej stanici lanovej dráhy denne v čase od 8:30 do 15:00 hod.
2.3. Klient je povinný predložiť vytlačené elektronické potvrdenie spolu s preukazom totožnosti a podpísať preberací protokol.
2.4. Pri kúpe Skipasu priamo v informačných centrách v lyžiarskom strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi s výnimkou strediska Ružomberok – Malinô Brdo, v pokladniach stredísk PARK SNOW DONOVALY, SNOW PARADISE Veľká Rača, Chopok JUH a na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo je klient povinný vyplniť objednávku s uvedením nasledovných údajov: meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa bydliska, druh skipasu, počet kusov skipasu, e-mailový kontakt alebo telefonický kontakt, deň objednávky a podpis.
2.5. Pre overenie riadneho vyplnenia objednávky a vydania Skipasu je klient povinný predložiť poverenému zamestnancovi príslušného Prevádzkovateľa doklad totožnosti alebo iný doklad preukazujúci jeho totožnosť (cestovný pas, vodičský preukaz). V prípade vydania skipasu pre ZŤP, ZŤPS, držiteľov ISIC, ITIC, EURO<26, GO<26 aj príslušné potvrdenia, preukazujúce, že je držiteľom týchto preukazov. Pre účely následnej kontroly zhotoví poverený zamestnanec príslušného Prevádzkovateľa fotografiu klienta alebo kópiu fotografie klienta z predloženého dokladu pri vydávaní Skipasu.
2.6. Na základe vyplnenej objednávky a uhradenia kúpnej ceny za Skipas poverený zamestnanec príslušného Prevádzkovateľa odovzdá osobne klientovi objednaný Skipas. Klient potvrdí svojim podpisom prevzatie Skipasu na preberacom protokole .
2.7. Skipas je neprenosný a je platný len s preukazom totožnosti. Skipas je oprávnený používať výlučne osoba, na meno ktorej bol Skipas vydaný.
2.9. V termíne od 24.12.2011 do 15.4.2012 si môže klient zakúpiť Skipas za cenu podľa cenníka vydaného príslušným Prevádzkovateľom na zimnú sezónu 2011/2012 a to priamo v informačných centrách v strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi a v pokladniach stredísk PARK SNOW DONOVALY, SNOW PARADISE Veľká Rača, Chopok JUH a v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo na marketingovom oddelení v údolnej stanici lanovej dráhy.
3. Storno podmienky
3.1. Pri elektronickej objednávke môže klient zrušiť objednávku v priebehu každého z krokov v objednávkovom formulári bez finančných poplatkov. Po obdržaní autorizačného kódu na základe vykonanej úhrady, klient môže svoj Skipas vystornovať v zmysle pokynov pre stornovanie.
3.2. Storno elektronickej objednávky bez uvedenia dôvodov je možné v lehote 10 dní od vykonania úhrady. Pri storne je potrebné uviesť autorizačný kód a číslo účtu na email skipas@jasna.sk. Klientovi budú účtované len nevyhnutné náklady spojené so stornom vo výške 2% z kúpnej ceny stornovaného Skipasu.
3.3 Pri kúpe Skipasu v hotovosti v informačných centrách v strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi s výnimkou strediska Ružomberok – Malinô Brdo, v pokladniach stredísk PARK SNOW DONOVALY, SNOW PARADISE Veľká Rača, Chopok JUH a na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo je možné vrátiť nepoužitý a nepoškodený Skipas bez udania dôvodu v lehote 10 dní odo dňa zakúpenia skipasu. Držiteľ skipasu je povinný predložiť pokladničný blok o kúpe Skipasu resp. údaje o elektronickom nákupe - termín, číslo účtu, elektronický kód a preukaz totožnosti osoby, na meno ktorej bol Skipas vydaný (prípadne jeho zákonného zástupcu). Držiteľovi Skipasu bude vrátená zaplatená kúpna cena Skipasu a záloha za čipovú kartu vo výške 2 €. Pri kúpe skipasu formou platobnej karty bude vrátená zaplatená kúpna cena a záloha za čipovú kartu vo výške 2 € po odpočítaní nevyhnutných nákladov spojených so stornom vo výške 2% z kúpnej ceny stornovaného Sipasu. Po uplynutí lehoty 10 dní odo dňa zakúpenia skipasu je možné vrátiť nepoškodený Skipas v prípade predloženia lekárskeho potvrdenia z dôvodu dlhodobej choroby, úrazu alebo inej závažnej okolnosti. Držiteľ Skipasu je povinný predložiť oznámenie o úraze najneskôr do 10 dní od úrazu, alebo od zistenia skutočnosti dlhodobej práceneschopnosti vrátane pokladničného bloku o kúpe Skipasu resp. údaje o elektronickom nákupe - termín, číslo účtu, elektronický kód a preukaz totožnosti osoby, na meno ktorej bol Skipas vydaný (prípadne jeho zákonného zástupcu). Prevádzkovatelia si vyhradzujú právo individuálne posúdiť každý takýto prípad a určiť oprávnenosť požiadavky na vrátenie alikvotnej čiastky z prepravného.
3.4. Držiteľ Skipasu, ktorý nepredloží doklady uvedené v tomto článku všeobecných obchodných podmienok nemá nárok na vrátenie zaplatenej kúpnej ceny resp. jej alikvotnej časti.
4. Strata a odcudzenie Skipasu
4.1. Stratu alebo odcudzenia Skipasu je držiteľ Skipasu povinný bezodkladne oznámiť v informačných centrách v strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi s výnimkou strediska Ružomberok – Malinô Brdo, v pokladniach stredísk PARK SNOW DONOVALY, SNOW PARADISE Veľká Rača, Chopok JUH a na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo. Držiteľ Skipasu je v tomto prípade povinný predložiť pokladničný blok o kúpe Skipasu resp. údaje o elektronickom nákupe - termín, číslo účtu, elektronický kód a preukaz totožnosti osoby, na meno ktorej bol Skipas vydaný (prípadne jeho zákonného zástupcu). Až po nahlásení straty alebo odcudzenia a predložení požadovaných dokladov je možné Skipas zablokovať a overiť počet nevyjazdených dní na Skipase.
4.2.Držiteľ Skipasu obdrží náhradný Skipas najneskôr v lehote 2 pracovných dní odo dňa zablokovania Skipasu. Poplatok za vystavenie náhradného Skipasu je 5 € a záloha na čipovú kartu 2,-€.
4.3. Držiteľ Skipasu obdrží náhradný Skipas len s príslušným počtom neprejazdených dní, ku dňu zablokovania Skipasu.
4.4. Držiteľ Skipasu nemá nárok na vrátenie zaplatenej sumy alebo alikvotnej čiastky, prípadne na inú formu odškodnenia za dni vyjazdené v dôsledku oneskoreného nahlásenia straty alebo odcudzenia Skipasu a zablokovania príslušným Prevádzkovateľom.
4.5. Držiteľ Skipasu, ktorý nepredloží doklady uvedené v bode 4.1. týchto podmienok nemá nárok na náhradný Skipas ani na inú formu odškodnenia za stratu alebo odcudzenie Skipasu.
5. Poškodenie Skipasu
5.1 V prípade poškodenia Skipasu držiteľ Skipasu bezodkladne oznámi túto skutočnosť v informačných centrách v strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi s výnimkou strediska Ružomberok – Malinô Brdo, v pokladniach stredísk PARK SNOW DONOVALY, SNOW PARADISE Veľká Rača, Chopok JUH a na marketingovom oddelení v stredisku Ružomberok – Malinô. Držiteľ Skipasu je povinný predložiť spolu s poškodeným Skipasom pokladničný blok o kúpe Skipasu resp. údaje o elektronickom nákupe - termín, číslo účtu, elektronický kód a preukaz totožnosti osoby, na meno ktorej bol Skipas vydaný (prípadne jeho zákonného zástupcu).
5.2. V prípade, ak nebude možné poškodený Skipas opätovne nakódovať, držiteľ Skipasu obdrží náhradný Skipas s počtom neprejazdených dní ku dňu predloženia poškodeného Skipasu.
5.3. V prípade mechanického poškodenia Skipasu je držiteľ Skipasu povinný zaplatiť za vystavenie náhradného Skipasu poplatok v sume 5 € a zálohu na čípovú kartu 2,-€.
6. Odobratie Skipasu
6.1 Každý z Prevádzkovateľov je oprávnený Skipas odobrať a znehodnotiť bez nároku na vrátenie zaplatenej sumy alebo jej alikvotnej časti, v prípade zistenia povereným zamestnancom príslušného Prevádzkovateľa , že Skipas používa osoba, ktorá nie je uvedená ako držiteľ Skipasu na zakúpenom Skipase, t.j. meno a fotografia na Skipase nezodpovedajú identite kontrolovanej osoby v čase kontroly.
7. Zľavnené Skipasy
7.1 Nárok na SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15) /senior / SEZÓNNY 2011/2012 má osoba nad 60 rokov (nar. do 31.12.1951) a držitelia preukazov ZŤP, ZŤPS
7.2. Nárok na SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15)/ junior / SEZÓNNY 2010/2011 osoby narodené v období od 1.1.1994 do 31.12.1999 a držitelia kariet ISIC, ITIC, EURO<26, GO<26
7.3. Nárok na SLOVAKIA SUPER SKIPAS 10 (15)/ deti / SEZÓNNY 2010/2011 6 - 12 rokov deti narodené v období od 1.1.2000 do 31.12.2005 alebo deti do výšky vzrastu 140 cm.
7.4. Pri kúpe zľavnených Skipasov je klient povinný predložiť poverenému zamestnancovi príslušného Prevádzkovateľa nasledovné doklady dieťa do 12 rokov preukaz poistenca, seniori - preukaz totožnosti a preukazy ZŤP a ZŤPS, juniori - preukazy ISIC, ITIC, EURO<26, GO<26 a preukaz totožnosti.
8. Ochrana osobných údajov
8.1 Držiteľ Skipasu svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole alebo vyplnením údajov na objednávke na internete berie na vedomie, že osobné údaje poskytnuté na objednávke a preberacom protokole sa spracovávajú v súlade s § 7 ods. 4 písm. b) zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
8.2 Držiteľ Skipasu udelením súhlasu a svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole dáva Prevádzkovateľovi u ktorého objednávku a preberací protokol podpíše svoj výslovný súhlas so spracovaním osobných údajov, ktorými sú údaje poskytnuté na objednávke a preberacom protokole na účely priameho marketingu (ponuka služieb príslušného Prevádzkovateľa a ostatných Prevádzkovateľov, zasielanie obchodných oznámení a informovanie o marketingových akciách formou správ elektronickej pošty vrátane služby krátkych správ).
8.3 Držiteľ Skipasu súhlasí najmä s tým, aby Prevádzkovateľ, ktorému držiteľ Skipasu poskytol osobné údaje tieto sám alebo prostredníctvom povereného sprostredkovateľa zaznamenal do elektronickej formy, aby osobné údaje v písomnej aj elektronickej forme uchovával, zhromažďoval, usporadúval, vyhľadával, prehľadával, využíval, kombinoval a používal pre potreby uvedené v ods. 8.2. a poskytol ich ostatným Prevádzkovateľom.
8.4 Udelenie súhlasu je dobrovoľné a držiteľ Skipasu môže súhlas podľa ods. 8.2 kedykoľvek odvolať a to bezplatne písomným oznámením na adrese sídla Prevádzkovateľa, ktorému súhlas udelil podpisom na objednávke a preberacom protokole.
8.5 Držiteľ Skipasu, ktorý poskytol osobné údaje podľa ods. 8.2 má v súvislosti so spracovávaním týchto osobných údajov práva uvedené v zákone č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (najmä § 20), ako aj v Občianskom zákonníku.
9. Náhrada cestovného – Skipasu
9.1. Držiteľ Skipasu ma nárok na náhradu cestovného len za deň, v ktorom prešiel prechodové zariadenie – turniket a preprava sa v danom stredisku neuskutočnila v dôsledku výpadku prevádzky dopravného zariadenia na dobu dlhšiu ako 90 min. Náhradu cestovného je možné uplatniť výlučne u Prevádzkovateľa strediska, v ktorom držiteľ Skipasu v daný deň prešiel cez prechodové zariadenie a a držiteľ ma nárok na nasledovnú náhradu cestovného:
9.1.1 v stredisku Jasná Nízke Tatry – Chopok Sever v prípade, ak v prevádzke je menej ako 2 lanovky a momentálna prepravná kapacita je menšia ako 4500 osôb/hod. má držiteľ Skipasu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme 1 dňového depotného skipasu platného v stredisku JASNÁ Nízke Tatry – Chopok Sever
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
9.1.2 v stredisku Jasná Nízke Tatry – JUH v prípade ak sedačková lanová dráha Srdiečko Kosodrevina v prevádzke je menej ako 2 lanovky má držiteľ Skipas nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme 1 dňového depotného skipasu platného v stredisku JASNÁ Nízke Tatry – Chopok JUH
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
9.1.3 v stredisku Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, v prípade ak nie sú súčasne v prevádzke 2 dopravné zariadenia má držiteľ Skipasu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme 1 dňového depotného skipasu platného v stredisku Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
9.1.4 v stredisku PARK SNOW Donovaly v prípade ak nie je v prevádzke žiadna lanová dráha (Buly Expres Záhradište ani TELEMIX Nová hoľa) má držiteľ Skipasu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme výmeny Skipasu za nový Skipas s predĺžením platnosti o 1 deň
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
9.1.5 v stredisku Vysoké Tatry – Štrbské Pleso v prípade ak nie sú v prevádzke súčasne lanové dráhy Solisko Expres a Furkota má držiteľ Skipasu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme 1 dňového depotného skipasu platného v stredisku Vysoké Tatry – Štrbské Pleso
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
9.1.6 v stredisku SNOW PARK PARDISE Veľká Rača, Oščadnica, v prípade ak nie je v prevádzke žiadna lanová dráha (TELEMIX SkyExpres Lalíky, Marguška, Dedovka) má držiteľ Skipasu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme výmeny Skipasu za nový Skipas s predĺžením platnosti o 1 deň
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
9.1.7 v stredisku Ružomberok – Malinô Brdo, v prípade ak nie je v prevádzke žiadna lanová dráha má držiteľ Skipasu nárok na
a) v čase do 12.00 hod na náhradu cestovného a to vo forme výmeny Skipasu za nový Skipas s predĺžením platnosti o 1 deň
b) v čase od 12.00 hod na náhradu cestovného vo forme 4 hodinového skipasu
10. Všeobecné ustanovenia
10.1. Záloha za čipovú kartu je 2,-€. Držitelia Skipasu vrátia čipovú kartu po vyjazdení dní v ktorýkoľvek deň počas trvania zimnej lyžiarskej sezóny 2011/2012 a to v informačných centrách v strediskách prevádzkovaných Prevádzkovateľmi s výnimkou strediska Ružomberok Malinô Brdo, v pokladniach stredísk PARK SNOW DONOVALY, Vysoké Tatry- Štrbské Pleso, SNOW PARADISE Veľká Rača, RUŽOMBEROK Malinô Brdo a Chopok JUH denne v čase od 8:30 do 15:30 hod. Záloha za čipovú kartu 2,-€ bude vrátená v plnej výške len v prípade vrátenia nepoškodenej a funkčnej karty. Držitelia Skipasu môžu vrátiť čipovú kartu do začiatku zimnej sezóny 2012/2013. Držitelia môžu vrátiť čipovú kartu aj v automatoch na čipové karty ak stredisko Prevádzkovateľa takýmto automatom disponuje
10.2. Držiteľ Skipasu sa svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole alebo vyplnením údajov na objednávke na internete zaväzuje dodržiavať Biely kódex, ktorý je zverejnený na webových stránkach Prevádzkovateľov a na všetkých pokladniach v strediskách Prevádzkovateľov.
10.3. Držiteľ Skipasu sa svojim podpisom na objednávke a preberacom protokole alebo vyplnením údajov na objednávke na internete zaväzuje dodržiavať Prepravné podmienky každého z Prevádzkovateľov vydané pre príslušné lyžiarske stredisko.
10.4. Všeobecné obchodné podmienky vydávajú spoločne spoločnosti Tatry mountain resorts, a.s., Demänovská dolina 72, 030 01 Liptovský Mikuláš, IČO: 31 560 636, zapísaná v OR vedenom OS Žilina, oddiel Sa, vložka č. 62/L, 1.Tatranská, akciová spoločnosť , ul. K vodopádom 4051, 059 85 Štrbské Pleso, IČO: 31 395 783, zapísaná v OR vedenom OS Prešov, oddiel Sa, vložka č. 10427/P, GOIMPEX Bratislava, a.s., Prešovská 39, 821 02 Bratislava, IČO: 35 758 015, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sa, vložka č.1981/B, SKI Rača, a.s., Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava, IČO: 44 745 940, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel Sa, vložka č. 4755/B; 1. Ružomberská lyžiarska, a.s. , Pri starej prachárni 14, 831 04 Bratislava, IČO: 36 361 844, zapísaná v OR vedenom OS Bratislava I, oddiel: Sa, vložka č. 3881/B . Všeobecné obchodné podmienky a nadobúdajú platnosť dňa 15.10.2011.
Vstupenky/Tickets na SLOVAKIA SUPER SKIPAS 2011/2012